دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

پیشنهادهای جذاب برای داشتن استایل پاییزی شیک برای خانم های با حجاب/ میشه هم باحجاب بود هم باکلاس+عکس 

یکشنبه، 25 شهریور 1403
در حال حاضر، تیپ حجاب از طرفداران خاصی برخوردار می باشد. اگر شما علاقه مند حجاب و تیپ با حجاب هستید مطمئنا می دانید که حجاب هیچ منعی برای خوشتیپ تر شدن شما ندارد. همه ی افراد در هر نوع استایلی می توانند بهترین و خوشتیپ ترین باشند حتی در استایل خیابانی پاییزی. در ادامه با نحوه ست کردن لباس همراه ما باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، بسیاری از خانم های باحجاب در انتخاب استایل روزمره خود با مشکل مواجه هستند. حجاب بخش مهمی از پوشش یک خانم مسلمان است که هیچ منافاتی با شیک پوشی ندارد. ما در این مطلب قصد داریم چند استایل باحجاب پیشنهادی برای بانوان محجبه کشور ارائه دهیم.

پیشنهاد های شیک برای داشتن استایل با حجاب برای پاییز

چه کسی هنوز در مورد یافتن لباس مناسب برای پاییز سردرگم است؟ حجابی قطعا یکی از آنهاست. زیرا ما به لایه هایی برای گرم کردن بدن خود در هنگام سردتر شدن هوا و مقابله با نسیم ملایم نیاز داریم. برای این فصل حداقل به 3 لباس دیگر نیاز داریم.

  • کت بلیزری اورسایز: بلیزر سایز بزرگ در حال حاضر مورد تحسین دوستداران مد قرار گرفته است و برای فصول سردتر مناسب است. آن را با لباس خنثی خود ست کنید و آماده هستید که جذاب تر به نظر برسید!

  • لایه با کت ترنچ: ابتدایی ترین و قطعی ترین کاری که هر حجابی برای ظاهر پاییزی انجام می دهد. ترنشوات مورد علاقه خود را از کمد بیرون بیاورید و آن را با بهترین لباس خود بپوشید، این بهترین چیز در هر موقعیتی است.

  • پیراهن و دامن بلند: شاید همه دوست نداشته باشند دامنی با مانتو اورسایز مانند این بپوشند. اما هیچ ایرادی ندارد که آنها را برای پاییز امسال برای ظاهر روزانه بپوشید. خنثی یا نرم و مناسب روسری خود را انتخاب کنید.

  • استایل با شلوار جین: پوشیدن لایه لایه با شلوار جین ابتدایی ترین و جاودانه ترین کار است. از آنجایی که این کار را نه تنها برای لباس های پاییزی می توان انجام داد، زمستان یا حتی بهار نیز مناسب است.

  • لایه با جلیقه: جلیقه از سال های گذشته یک روند بوده است. اگر هرگز آن را امتحان نکرده اید، امسال امتحان کردن اشکالی ندارد. زیرا جلیقه بیرونی برای طبقات در فصول سردتر بسیار مناسب است.

  • لباس بافت: لباس های بافت از کاربردی ترین پوشاک در فصل سرد سال پاییز و زمستان هستند خانم های با حجاب نیز با ست کردن تونیک های بافت یا پلیور های بافتنی به خوبی از این لباس بهره ببرند.

  • استایل با هودی: اگر میخواهید یک استایل تینیجری و اسپرت داشته باشید از هودی های اورسایز یا اندازه بدنتان غافل نشوید. هودی ها را می توانید با دامن ست کنید یا از روی آن کت چرمی یا پالتو بپوشید.

اصول داشتن استایل پاییزه تینیجری

معنی لغوی تینیجر یعنی جوان ونوجوان، استایل تینیجری یکی از سبک های پوشاک مورد علاقه دختران جوان و نوجوان است. هر لباسی که یک نوجوان از دنیای مد برای پوشیدن میپسندد و نشان دهنده نشاط و سرزندگی به همراه شیک پوشی است، استایل تینیجری محسوب می شود.

یکی از ترند های سال های اخیر روی هم پوشیدن لباس ها به صورت اصولی است که میتواند برای تینیجرها گزینه مناسبی باشد مثلا میتوانید لباس هایتان را ست کنید. یک تیشرت سفید در زیر یک سویشرت رنگی گزینه مناسبی برای استفاده از استایل چند لایه است.

شلوار جین بهترین گزینه برای کمد یک نوجوان است درست است که شلوار جین سن وسال نمی شناسد وهمه از ان استفاده میکنند اما بازهم برازنده شماست ویکی از واجبات کمد شماست. مخصوصا لی های چاک دار، بگ ها و مام استایل که میتواند استایل شما را شیک تر کند. در دنیای جین ها فقط به شلوار اکتفا نکنید از کت ها وشومیزهای لی نیز استفاده کنید.

نکات مهم در سبک پوشش با حجاب

برای داشتن استایل با حجاب شیک و خاص به موارد زیر دقت کنید و بکار ببرید:

  • سعی کنید ست لباس خود را به صورت ساده انتخاب کنید. در عین حال با خرید شال و روسری طرح دار می توانید از سادگی یکدست بکاهید.

  • برای داشتن تیپ با حجاب خاص می توانید از مدل های مختلف بستن شال و روسری کمک بگیرید.

  • مهم ترین آیتم این است که مدل لباس خود را به گونه ای انتخاب کنید که در آن بسیار راحت و آزاد باشید.

  • البته می توانید با استفاده از دامن های بلند و گشاد و بلوزهای گشاد تیپی اسپرت و فوق العاده داشته باشید.

  • استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید. با استفاده از بند عینک های مرواریدی، آویزهای شیک کیف و یا سنجاق سینه جلوه خاص و اسپرتی به استایل با حجاب خود بدهید.

  • می توانید از هدبندهای زیبا و یا توربان های جذاب را از یاد نبرید چرا که با این کار استایل دخترانه جذابی با حفظ حجاب رقم می زنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 26 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله
مریم مومن: طلاق حق پدر و مادرم بود اما کاش هیچوقت منو به دنیا نمیاوردن!+ویدئو
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(فیلم) دیدن پیغمبر اکرم (ص) در خواب توسط رهبر انقلاب / پیغمبر فرمود این کار در توان خودت است و تا آخر هم تمومش می‌کنی ...
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تست هوش فکری/ فقط افرادی با آی‌کیوی داوینچی، می‌توانند در 10 ثانیه فرد چپ‌دست را پیدا کنند
ویدیو/ خنجر طلای «توت عنخ آمون» کشف شده از مقبرۀ نفرین شدۀ فرعون جوان/ شاهکاری از 11 نوع شهاب‌سنگ ملقب به آهن آسمانی در مصر باستان
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟