دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پزشکیان و دولت چهاردهم با امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند 

شنبه، 03 شهریور 1403
کد خبر: 404964
ساعدنیوز: رئیس جمهور صبح امروز پس از مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان های امام خمینی تاکید کرد: ما بر عهدی که بستیم، هستیم،سعی می‌کنیم اگر نگرانی‌هایی شکل گرفته از جهت اعتماد مردم آن را از بین ببریم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، رئیس جمهور در حرم امام تصریح کرد : نباید راه امام حسین(ع) را گم کنیم. قیامی که امام حسین(ع) انجام داد برای مطالبه حق است. امام حسین(ع) امر معروف و نهی از منکر را برای گرفتن حق انجام داد.

وی اظهار داشت: مطالبه حق در جامعه و بین امت اسلامی راه امام حسین(ع) است. شهید بهشتی در کتاب حق و باطل می‌گوید اسلام چیزی جز حق و عدالت نیست، کل اسلام یعنی حق و عدالت و انصاف.

رییس جمهور ادامه داد: امام نگاهش به محرومین و وحدت تمام جامعه اسلامی بود. اگر مسلمانان با هم بودند آیا اسرائیل جسارت می کرد که چنین غلط هایی در منطقه بکند؟ آمریکا، اروپا یا هر قدرت دیگری می توانستند؟ هیچ راهی جز وحدت و انسجام در داخل کشور نداریم. مجلس، رئیس مجلس و آنهایی که به دولت رای دادند پیام بزرگی به جامعه دادند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: راه امام حسین(ع) یعنی پایبندی به حق. دشمن می‌خواهد تفرقه باشد، فریب نخوریم. امروز وضعیت ما آن گونه که باید باشد نیستِ. کسانی را شهید کردند که نخبگان ما بودند، اینها را از دست ما گرفتند، کسانی را گرفتند که می توانستند کانون وحدت و انسجام باشند. دشمن تلاش می‌کند تا در جامعه تفرقه باشد، ما نتوانیم با هم متحد شویم. فریب دشمن را نخوریم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
رونمایی از شخصیت کارتونی جذاب و ترسناک محبوب هادی چوپان +فیلم/ چقدر هم ادا و اطوار گرگ پارسی رو درمیاره
بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نگاهی به عجیب و غریب ترین کیف‌های بازیگران زن؛ از کیف به شکل سگ الناز شاکردوست تا کیف کلاکت شکل مینا وحید +عکس
نگاهی به مراسم عقد ساده برادر محسن تنابنده با رونمایی از عروس خانم کم سن و سال و عاقد مراسم که نوه امام خمینی بود+عکس/ خوشبخت بشین
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
(عکس) رونمایی شیلا خداداد از مادرکم سن و سال و چشم رنگی اش/بیشتر بهشون میاد خواهر باشن تا مادر و دختر😍
سفره غذای مفصل وحید بادپی، رقیب لرستانی هادی چوپان در خانه شخصی برای مهمانان ویژه اش+عکس/ماشاء الله خونه نیس هتل 5 ستاره اس!