۸ قابلیت جدیدی که فقط در نسخه پولی تلگرام (Telegram Premium) وجود دارد

  شنبه، 08 مرداد 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
۸ قابلیت جدیدی که فقط در نسخه پولی تلگرام (Telegram Premium) وجود دارد
برای بسیاری این سوال پیش آمده که نسخه پولی تلگرام چه مزیتی نسبت به نسخه رایگان دارد؟ ما در اینجا به ۸ ویژگی Telegram Premium اشاره کرده‌ایم.

تلگرام پریمیوم، نسخه پولی تلگرام اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. این نسخه، راهی است که به تلگرام اجازه توسعه پلتفرم خودش را می دهد. اما در این نسخه چه چیزی در انتظار شما است؟ در ادامه به ۸ قابلیت جدیدی اشاره خواهیم کرد که فقط می توانید در Telegram Premium در اختیار داشته باشید.کاربرانی که نسخه پریمیوم را خریداری کنند همچنین می توانند تا هزار کانال را دنبال کنند و حداکثر ۲۰ پوشه چت با ۲۰۰ چت در هر کدام ایجاد کنند. این کاربران همچنین می توانند تا حداکثر ۴حساب کاربری در این اپلیکیشن اضافه کنند و تا ۱۰ چت را پین کنند.

امکانات ویژه نسخه پولی تلگرام

در مارس ۲۰۲۱، تلگرام بیش از یک میلیارد دلار از تعدادی سرمایه گذار ازجمله موبادالا و کاتالیست پارتنرز ابوظبی با فروش اوراق قرضه قابل تبدیل ۵ ساله قبل از عرضه اولیه سهام به دست آورد. این شرکت دراین باره در یک پست وبلاگی نوشت: امروز یک روز مهم در تاریخ تلگرام است که نه تنها نقطه عطف جدیدی است، بلکه شروعی برای درآمدزایی پایدار تلگرام است. در هند، نسخه پریمیوم ۶ دلار برای کاربران آیفون قیمت دارد. الکس باردو مفسر فناوری مستقر در اسپانیا، گزارش داد در این کشور ۵.۷۷دلار به عنوان هزینه ماهانه نسخه برتر تلگرام درنظر گرفته شده است.

حذف تبلیغات

این نسخه از هرگونه تبلیغات مبرا است. این یعنی دیگر پیام های اسپانسرها به صورت پاپ آپ نمایان نمی شود و آن ها در کانال ها آزاردهنده نیستند. البته تبلیغات تلگرام محدود به برخی از کشورها است؛ بنابراین شاید شما حتی با نسخه رایگان هم آن ها را نبینید. اما در هر صورت اگر این تبلیغات را مشاهده می کنید و باعث ناراحتی شما هستند، تلگرام پریمیوم، راهکار خوبی برای حذف آن ها است.

تصویرتلگرام

دو برابر شدن محدودیت ها

ویژگی اصلی نسخه پولی تلگرام، دو برابر شدن محدودیت های فعلی است. عمده ترین این موارد، افزایش محدودیت حجم فایل آپلود شده از ۲ گیگ به ۴ گیگابایت است. با این تغییر، شما می توانید اکنون فایل های حجیم تر و طولانی تر، ویدیوهای باکیفیت و یا تصاویری با رزولوشن بالاتر را در تلگرام آپلود کنید. این نسخه همچنین تعداد کانال ها یا گروه های بزرگی که می توانید عضو آن ها شوید را به ۱۰۰۰ افزایش می دهد.از دیگر محدودیت هایی که دوبل می شود، می توان به طول متن بیوگرافی، چت های سنجاق شده، لینک های عمومی، استیکرهای محبوب، فایل های GIF ذخیره شده، پوشه ها و چت های در هر پوشه است.البته اکانت هایی که می توانید به تلگرام خود اضافه کنید هم افزایش پیدا کرده، ولی دو برابری نشده است. در حالی که نسخه رایگان تلگرام به شما اجازه می دهد تا ۳ اکانت را به اپلیکیشن متصل کنید، نسخه پولی این محدودیت را به ۴ اکانت رسانده است.

تصویرتلگرام

سرعت دانلود سریع تر

پس از معرفی نسخه پولی تلگرام موسوم به «Telegram Premium» در اوایل ماه جاری میلادی، حالا این نسخه جدید در اختیار کاربران قرار گرفته است. به گفته تلگرام، کاربران می توانند با پرداخت حق اشتراک ماهانه ۹۹/ ۴دلار از نسخه «تلگرام پریمیوم» استفاده کرده و به قابلیت های بیشتری دسترسی داشته باشند.با تهیه نسخه پولی تلگرام شما می توانید سرعت دانلود سریع تری را روی اینترنت خود تجربه کنید. این گزینه خوبی برای دانلود و آپلود فایل های حجیم ۴ گیگابایتی است. بنابراین هم فایل های آپلودی و هم دانلود شما با سرعت به مراتب بیشتری بارگذاری یا دریافت خواهند شد.

تبدیل صدا به متن

تلگرام مدت طولانی است که از پیام های متنی پشتیبانی می کند و نسخه Premium این پیام ها را با یک قابلیت پیش فرض Voice-to-Text، به سطح تازه ای رسانده است. این قابلیت در واقع صدای شما را به یک پیام متنی تبدیل می کند. اصلی ترین کاربرد این قابلیت زمانی است که شما در یک محیط عمومی و شلوغ هستید و هدفون به گوش ندارید یا هنگام تماشای یک فیلم یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود هستید و نمی خواهید پخش آن ها را متوقف کنید.
تصویرتلگرام

استیکرها و ری اکشن های منحصر به فرد

تلگرام در نسخه رایگان خود استیکرها و ری اکشن های متنوعی را ارائه می کند. اما شما در نسخه پولی تلگرام می توانید به محتوای بیشتری دسترسی پیدا کنید.استیکرهای پریمیوم خیلی بیشتر از آن هایی هستند که شما روی نسخه رایگان دریافت می کنید. تلگرام هنگام رونمایی از این نسخه، بیش از ۲۰ استیکر و ری اکشن سفارشی را هم به نمایش گذاشت و عنوان کرد که در آینده به تعداد آن ها افزوده می شود.

تصویرتلگرام

آیکون ها و پرچم های پریمیوم

وقتی یک کاربر از اکانت Premium تلگرام استفاده کند، شما با بررسی پروفایل آن متوجه این موضوع خواهید شد. وقتی اکانت شما پریمیوم شود، یک پرچم در کنار نام شما قرار خواهد گرفت. شما همچنین برای زیبایی هر چه بیشتر صفحه اصلی گوشی خود، آیکون تلگرام را هم تغییر داده و ۳ آیکون سفارشی دیگر را جایگزین آیکون پیش فرض برنامه کنید.البته این نمی تواند خیلی قابلیت ویژه ای محسوب شود. کاربران اندروید که به راحتی می توانند آیکون دیگری را جایگزین آیکون برنامه تلگرام کنند. کاربران اپل هم به لطف شورتکات ها اکنون قادر به تغییر آیکون تلگرام هستند.

تصویر تلگرام

تصاویر پروفایل متحرک

در جدیدترین آپدیت تلگرام، چند قابلیت جدید به این برنامه اضافه شده است که از جمله آنها می توان به نمایش نشان های تاییدشده برای چت ها، فعال کردن درخواست های پیوستن به گروه های عمومی و مواردی برای ارتقای عملکرد این پلتفرم اشاره کرد. همان طور که اشاره شد، تلگرام پریمیوم دارای قابلیت های متنوع و گسترده ای است که احتمالا برای کاربران این شبکه اجتماعی که تعداد آنها حدود ۷۰۰ میلیون نفر عنوان شده، جذاب خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که چه تعداد از این کاربران، به مشترکان نسخه پولی تلگرام اضافه خواهند شد. تلگرام در حال حاضر هم به شما اجازه می دهد روی پروفایل اکانت خود یک ویدیو قرار دهید. اکنون نسخه پولی تلگرام این اطمینان را می دهد که ویدیوهای شما هم داخل لیست چت و هم داخل خود صفحه چت به صورت تصاویر متحرک به نمایش درمی آید.

امکانات بهتر مدیریت چت

اگر کانال های زیادی را دنبال کرده باشید و در گروه های متعددی عضو باشید، تلگرام شلوغ به نظر خواهد رسید. نسخه رایگان به شما اجازه می دهد با ساخت پوشه، بتوانید به گروه ها و کانال های عضو در آن ها نظم ببخشید. هرچند در تعداد این پوشه ها شما محدودیت دارید.

اما نسخه پولی Telegram محدودیت پوشه ها را به ۲۰ عدد افزایش می دهد و شما می توانید انتخاب کنید وقتی برنامه را باز می کنید، یکی از این پوشه ها به صورت خودکار به نمایش گذاشته شود. یکی دیگر از امکانات این نسخه آرشیو خودکار چت های کسانی است که جزو لیست مخاطبین شما نیستند.

تصویرتلگرام
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (445 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (102 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (31 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (19 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه همسر واقعی و باکلاس پیمان معادی، آرمان سریال افعی تهران/ چقدرم خانومش شبیه خودشه+عکس لباس های سِت جورجینا همسر رونالدو با آقای فوتبالیست/ چه خوش ذوق و عاشقانه +عکس چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟ مراحل سابمیت مقاله رونمایی از ماشین نوستالژی پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ/ فروشی هم نیست!! +عکس پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC رونمایی ستاره سادات قطبی از نقاشی احساسی و زیبای یک دختر تهرانی برای پدر جوان فوت شده‌اش در بهشت زهرا/ با چسب چسبونده روی قبر+عکس اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت تصویری از مزار مادربزرگ مجید واشقانی، آقازاده هفت سر اژدها در همسایگی عموی جوانمرگ و آتش نشانش+عکس/ روح جفتشون شاد خلاقت منحصربفرد دو کودک اهوازی در ساخت فوتبال دستی با سبد پلاستیکی میوه و گیره لباس +عکس/ شما بزرگ بشین حتما نخبه میشین😍 پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟ مدل مانتو سنگین رنگین المیرا شریفی مقدم مجری صدا و سیما با طرح پروانه ای/ خانوما ایده بگیرین +عکس استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت صحبت های خنده دار آقای قرائتی: خانواده‌ام می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند، امام زمان ظهور می‌کند +ویدئو😂👌 میز عزای ساده و زیبای پدر بهاره رهنما با شمع و جا عودی طرح پر/ چه چهره دلنشینی داشتن+عکس مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!! تصویری دیده ده از مراسم خاکسپاری رضا داوودنژاد/ آقای بازیگر بر دوش دوست صمیمی اش+ عکس تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه ازدواج جذاب ترین پسر ایرانی با دختری هم سن مادرش +عکس دختر/دروغ یا واقعیت؟ ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود! نگاهی به ساعت مچی لوکس رامیین رضاییان ستاره فوتبال/ میگن قیمتش 3.5 میلیارد تومنه! +عکس طلاق غم انگیز «احسان و سولماز» زوج عاشق برنامه ماه عسل بعد از 15 سال+ ویدئو (فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری! عکس العمل جالب و هوشمندانه ابراهیم رئیسی به شعار"ابراهیم بت شکن" +ویدیو بهترین عادت های تریدر های موفق گاف خنده‌دار عادل فردوسی‌پور درباره زبان عربی+ فیلم (تصاویر) تغییر چهره «عاطفه مادر طاهر» در سریال ستایش بعد 15 سال عکس های دیده نشده از جوانی سیاستمداران مشهور ایرانی/ از حسن روحانی تا آیت الله هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی نگاهی به کیک تولد محیا اسناوندی مجری صداو سیما با طرح گل آفتاب گردون/ مبارکا باشه +عکس رونمایی از عکس جوانی و ظاهر متفاوت محمدرضا عارف، سیاستمدار معروف ایرانی در آمریکا+عکس تعریف و تمجید رهبر انقلاب از مادرش: بالغ نبودم با مادرم تو حیاط فرش مینداختیم زیر آسمان اعمال روز عرفه رو بجا می آوردیم +ویدئو/اولین معلم هرکسی مادرشه... قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش تفریح بامزه پسر ساعد سهیلی با عمویش سینا در باغ لاکچریشان همراه با شنگول و منگول+عکس/ باغ نگو کاخ بگو جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی نامه عاشقانه و بامزه یک دانش آموز ایرانی برای آقا معلمش/ این نوشته جالب پربازدید شد+عکس واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
تیتر امروز   
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران
جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
«آنجلینا جولی» موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟+تصاویر
اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران+عکس و فیلم
کشف حجاب، سرو مشروبات الکلی و فروش ژامبون‌ با گوشت حرام در رستوران‌های بالای شهر / طرح نور در این رستوران‌ها هم اجرا شود
اتاق شکنجه شوگرمامی برای پسر جوان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
افشای راز های عجیب و افسردگی شدید جواد رضویان در برنامه زنده/رضویان:خداوند را فراموش کردم..
کارگر جوان قصد فروش یسنا کوچولو را داشت + جزییات
مردمی که مست عشق می‌شوند/ چرا استقبال از «مست عشق» مایۀ خوش‌حالی است؟
واکنش گل‌محمدی به یک خبر فوق جنجالی: بحث تعهد در میان نیست!
تاکید کردم تلگرام را از نفس بیندازید تا بیاید بگوید چشم! /گفتم اگر اینستاگرام را می بندید، درست ببندید
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد!