ساعدنیوز
ساعدنیوز

قیمت روز ساعت های کاسیو را در سورن گالری ببینید.

  دوشنبه، 02 اسفند 1400 ID  کد خبر 193487
قیمت روز ساعت های کاسیو را در سورن گالری ببینید.
ساعدنیوز:ساعت کاسیو یکی از شناخته شده‌ترین برندهای ساعت مچی در سراسر جهان بوده که نیم قرن پیش در ژاپن شروع به‌کار کرد و دارای طیف متنوعی است. کاسیو از بزرگترین و قابل اعتمادترین شرکت های الکترونیک ژاپنی در جهان می‌باشد.

ساعت کاسیو یکی از شناخته شده ترین برندهای ساعت مچی در سراسر جهان بوده که نیم قرن پیش در ژاپن شروع به کار کرد و دارای طیف متنوعی است. کاسیو از بزرگترین و قابل اعتمادترین شرکت های الکترونیک ژاپنی در جهان می باشد. در طول سال ها، این برند ساعت های جدیدی را با طرح ها و فناوری های جدید و هیجان انگیز توسعه داده و برخی از قطعات قدیمی محبوب خود را حفظ کرده است.

انواع ساعت مچی کاسیو اصلی

  • جی شاک (G-SHOCK)
  • ادیفایس (EDIFICE)
  • سری وینتیج (VINTAGE)
  • بیبی جی (BABY-G)
  • انتایسر (ENTICER)
  • سری یوث (YOUTH)
  • پروترک (PROTREK)

در این محتوا دو نمونه از محبوب ترین آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. سورن گالری یکی از معروف ترین وب سایت فروش ساعت کاسیو در کشور ایران می باشد.

شرکت کاسیو

موسس شرکت کاسیو یک کارآفرین ژاپنی با ذهنی خلاق بود. او و برادرانش پس از فراز و نشیب های فراوانی توانستند، شرکت کامپیوتری کاسیو را تاسیس نمایند. این شرکت جزء نخستین تولیدکنندگان ساعت های آنالوگ، کوارتز و دیجیتال هستند. ساعت کاسیو از اولین ساعت هایی که ارتفاع، درجه حرارت، فشار اتمسفر، سیستم موقعیت یاب جهانی، ضد ضربه بودن، نرم افزار ساعت و صفحه نمایشگر هوشمند را به صورت یک جا در خود جای می دهد، به شمار می آید.

کاسیو دارای طیف گسترده ای از محصولات است. علاوه بر ساعت ها، این شرکت در تعدادی از لوازم الکترونیکی نیز تخصص دارد، مانند آلات موسیقی، ماشین حساب، صندوق ها و چاپگرها و...

انواع ساعت مچی کاسیو اصلی با تنوعی زیاد و قیمت استثنایی در سورن گالری موجود بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود انتخاب و خریداری نمایید.

سنسور های سه گانه ساعت کاسیو

سنسور های سه گانه ساعت کاسیو نسبت به ساعت های هوشمند دیگر متفاوت است. ساعت های کاسیو که دارای سنسور های سه گانه هستند، به شما امکاناتی مانند دسترسی به اطلاعات فوق العاده در زمانی که به تلفن همراه خود دسترسی ندارید، می دهند.

امکانات سنسور سه گانه:

عمق و ارتفاع سنج: با فشار دادن یک دکمه، میزان ارتفاع از سطح دریا ظاهر می شود.

دما و فشار سنج: این ویژگی با زنگ هشدار همراه می باشد.

قطب نما: برخی از ساعت های کاسیو دارای این قابلیت هستند.

تصویر

ساعت جی شاک

این ساعت به عنوان یکی از محبوب ترین ساعت های کاسیو، به دلیل سختی و دوام بسیار معروف است. این مجموعه که به عنوان "ساعتی که هرگز نمی شکند" و "سخت ترین ساعت تمام دوران" شناخته می شود. علاوه بر فناوری های در حال توسعه، این ساعت دارای هفت عنصر می باشد که عبارتنداز مقاومت در برابر شوک الکتریکی، مقاومت در برابر جاذبه، دمای پایین، لرزش، آب، مقاومت در برابر ضربه».

خرید اینترنتی ساعت کاسیو ژاپن در سورن گالری به راحتی انجام می شود.

مزایا:

G-Shock مهم ترین اکسسوری مد زندگی است که زمان را نشان داده و زیبایی استایل ما را افزایش می دهد. این ساعت های کاسیو با ظاهری جذاب و ویژگی های کارآمد، ساعتی فوق العاده به حساب می آیند. جهت خرید ساعت کاسیو اصل می توانید به فروشگاه اینترنتی سورن گالری مراجعه کرده و بهترین گزینه را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

توقف زمان:

ردیابی زمان خاص ترین ویژگی این ساعت مچی است. بنابراین، با داشتن ساعت جی شاک نیازی به خرید کرونومتر ندارید.

مقاومت در برابر آب:

Casio G-Shock بهترین ساعت ضد آب می باشد. اگر شناگر هستید یا به رشته ی ورزشی خاصی علاقه دارید، می توانید به راحتی این ساعت ورزشی را انتخاب کنید. با در دست داشتن این ساعت در زیر آب شیرجه بزنید، دوش بگیرید، شنا و ماهیگیری کنید. مقاومت در برابر آب این ساعت کاسیو تا عمق 200 متری کار می کند.

برای خرید اینترنتی ساعت کاسیو ژاپن سورن گالری می تواند گزینه ای ایده آل باشد.

مقاوم در برابر ضربه:

پوسته بیرونی ساعت جی شاک کاسیو اصل با سه لایه یا کپسول محافظ سه گانه به گونه ای طراحی شده است که در برابر ضربه های خارجی و ناگهانی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در نتیجه ضربه، افتادن، تکان دادن نمی تواند به آن آسیبی برساند.

هشدارها:

ساعت G-Shock در مدیریت زمان بسیار دقیق بوده و می تواند با هشدار در زمان تعیین شده به شما کمک کند.

مد و استایل:

ساعت کاسیو بهترین گزینه برای دوستداران باشگاه است. یک ساعت ورزشی جذاب که استایل شما زیباتر نشان می دهد. جهت اطلاع از قیمت ساعت جی شاک کاسیو casio اصل به سورن گالری مراجعه نمایید.

کاسیو یک برند با سابقه ای طولانی در طراحی ساعت های شگفت انگیز است.

خواه ماجراجویی باشید که به دنبال ساعتی برای پایان دنیا می گردید یا یک کاربر معمولی که به دنبال ساعتی شیک و بادوام هستید، با مراجعه به صفحه ی فروشگاه سورن گالری می توانید یکی از ساعت های متنوع برند محبوب کاسیو را خریداری کنید.

تصویر

ساعت ادیفایس

Casio Edifice یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است. این ساعت با طراحی شیک، با کیفیت و مملو از ویژگی ها نمونه ای عالی از یک برند درخشان ساعت های کرنوگراف می باشد. ساعت های این مجموعه دارای عملکردهای متعددی مانند ساعت جهانی، شماره گیری های متعدد و آلارم هستند. این خط که در دو مدل آنالوگ و آنالوگ با نمایشگر دیجیتال موجود است، دارای ساعت هایی شیک، کاربردی و راحت است.

  • سری Casio Edifice دارای تعداد زیادی ساعت مختلف می باشد، از جمله برخی از نسخه های ویژه Red Bull Racing همچنین می توانید تعدادی طرح رنگی مختلف را در نسخه های کوارتز آنالاگ مدل Edifice را از فروشگاه اینترنتی سورن گالری خریداری کنید.
  • ساعت های هوشمند در محدوده Casio Edifice با استفاده از برنامه Casio Watch+ با آیفون ها و مدل های منتخب اندروید مرتبط می شوند. این امر به شما امکان می دهد زمان ساعت خود را تنظیم کنید تا در هر کجای دنیا که هستید به طور خودکار به روزرسانی شود، همچنین ویژگی خاصی به نام ساعت یاب را ارائه می دهد. این ویژگی برای افراد فراموش کار که وسیله های خود را گم می کنند، بهترین انتخاب می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ساعت کاسیو casio مدل ادیفایس به سورن گالری مراجعه کنید.

ساعت ادیفایس طیف وسیعی از ساعت های باکیفیت را برای افرادی که به دنبال ساعت های شیک و تنوعی بی نظیر هستند، ارائه می دهد.

کلام آخر

مجموعه کاسیو مملو از ساعت های عالی، در تمام محدوده های قیمتی است. هر چیزی که به دنبال آن هستید، آن را در طیف وسیع ساعت کاسیو در فروشگاه اینترنتی سورن گالری پیدا خواهید کرد. با خرید ساعت کاسیو یک ساعت مقرون به صرفه با کیفیتی بی نظیر و ویژگی های فوق العاده خواهید داشت.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا در مورد ساعت کاسیو و مجموعه گسترده آن بیشتر بدانید.

شماره تماس: ۰۹۱۶۴۵۰۵۰۹۵
اینستاگرام سورن گالری: suren_gallery

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (377 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (123 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (58 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (50 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (27 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (16 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (14 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (14 نظر) نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (13 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (13 نظر) خلاقیت خنده دار اسباب بازی فروش اهوازی در کشاندن بچه ها به مغازه حماسه آفرید+عکس/ مغز تورو باید طلا نه الماس گرفت😂 (12 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(ویدئو) صحنه‌ی آخرالزمانی همنشینی آتش‌فشان و صاعقه! راز قدرت مانور مگس‌ها در این تصویر فاش شد! (ویدئو) بیک، از فرانسه تا ایران به روایت علی‌اکبر رفوگران شیبا اینو: نگاهی عمیق به ارز دیجیتالی که دنیای مالی را تکان داد ویدئویی عجیب از بازی کردن یک دانشجو سر کلاس درس / وقتی پدر و مادرت فکر می‌کنن داری تو دانشگاه درس می‌خونی 😂 (ویدئو) چند لحظه قبل از انقراض دایناسورها را ببینید حرف زدن مسلط مریم امیرجلالی به زبان مرغی در دورهمی خانه فلور نظری+ویدئو (تصویر) با عجیب‌ترین میوه‌ی دنیا آشنا شوید! یادت رفت درخت ها رو آب بدی ! موردی نداره تایمر بخر (ویدئو) ابتکار خنده دار یک دانش آموز با ساعت دیواری حماسه ساز شد/ لامصب این چه حرکتی بود زدی😂 قامت خمیده پدر و همسر جوان ماهچهره خلیلی در خانه ابدی بازیگر دوست داشتنی در لندن+ عکس/ قبر زیر گُل مدفون شده، سنگ تمام خانواده‌ش به معنای واقعی تمرینات سنگین هادی چوپان در باشگاهش/ خشته نباشی پهلوون+ فیلم ظاهر متفاوت ریما رامین فر، همای پایتخت در 26 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس رونمایی از نوزادان دوقلوی ساره بیات/ آخ که دکوری هاش چقدر خوشگله😍+عکس به رخ کشیدن هنر گل آرایی به سبک نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی در خانه لوکسشان +عکس/چه سلیقه ای داره! (فیلم) پدیده ای باورنکردنی از بارش ماهی در آسمان یاسوج / ماجرا چیست؟! یادی بکنیم از سکانس خنده دار کل کل عروس و خواهر شوهری سریال "پژمان" 🤣 واکنش آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی، به خاطره‌ای که او در برنامه صداتو تعریف کرد/ ظریفت و شعور بالای معلم + فیلم نظر عجیب احمدی نژاد در مورد حفاظت از قوچ های ارمنی دریاچه ارومیه+ویدیو/ 40 هزار هکتار! اونم برای قوچ ارمنی؟! (عکس) راهکار هوشمندانه پادشاه هند برای تمسخر ماشین های گران قیمت رولز رویس در سال 1920/ حیثیت کارخانه رولز رویس رو به فنا داده، عجب انتقام سختی! (فیلم) بزرگترین خانواده دنیا با 39 همسر، 94 فرزند و 33 نوه، ناصرالدین شاه کنونی / دولت هند براشون شهرک مجزا ساخته اجرای تم تولد در تهران (عکس) خانه نقلی و با صفای فریبا کوثری بازیگر سریال مختارنامه /چه خونه شیک و پر از آرامشی دارن! پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده+ویدئو (فیلم) خطرناکترین و ترسناکترین روستای دنیا که هر ساله 150 نفر در مسیر این روستا میمیرند! دکوراسیون شیک خانه پر از آرامش همایون شجریان روزی که میزبان استاد شجریان بودند/ مهربونی خاص استاد با نوه شون واقعا تحسین بر انگیزه نگاهی به همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب و دوست داشتنی+عکس بازگشت دلار به کانال 59هزار/ دلار تلگرامی خریدار ندارد (عکس) شوخ طبعی یک راننده ایرانی برای اینکه کسی ماشینش رو چشم نزنه همه رو به خنده واداشت/ احتمالا الان بامزگی خودش بیشتر چشم بخوره😂 (فیلم) آیا می دانید چند ثانیه قبل از مرگ چه اتفاقی برای بدن می افتد؟! / احتمال عبور خاطرات زندگی‌ از جلوی چشم ظاهر متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد/ همه از تعجب انگشت به دهان ماندند!! +عکس دانلود آهنگ جدید "خط قرمز» سهراب پاکزاد +فیلم/ انگار اصلا بی تو یجوریه تنها برم توی جمعا میره توهم اخمام... ویدئویی که هر انسان حتما باید آن را تماشا کند! / حقیقت دنیا تا چه حد فراتر از دانش ماست؟! (عکس) علیرضا جهانبخش، فوتبالیست ایرانی، در کنار خانواده جدیدش در هلند/ چه خونه شیکی! قشنگ معلومه خونه یک ایرانیه! (ویدئو) عظیم ترین سونامی هایی که تاکنون زمین به خودش دیده! / مو به تن آدم سیخ میشه😱 (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از 150 سال (تصاویر) دکوراسیون شیک و مدرن خانه هانده ارچل، دختر پارسا پیروزفر در فیلم "مست عشق"/ چه تابلوی خاص و قشنگی! واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی (عکس) استوری جدیدی که ستاره سادات قطبی از پسر بانمکش در تراس با صفاشون منتشر کرد!/چه عینک بامزه ای زده آقاکوچولو (تصاویر) کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا
تیتر امروز   
(تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2) باهوشا بگن این عکس چه مشکلی داره؟! رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود! (تصویر) نمونه‌ای از یک معلم خوش‌ذوق که عاشق کار خود است! (ویدئو) صحنه‌ی آخرالزمانی همنشینی آتش‌فشان و صاعقه! راز قدرت مانور مگس‌ها در این تصویر فاش شد! (ویدئو) بیک، از فرانسه تا ایران به روایت علی‌اکبر رفوگران ویدئویی عجیب از بازی کردن یک دانشجو سر کلاس درس / وقتی پدر و مادرت فکر می‌کنن داری تو دانشگاه درس می‌خونی 😂 (ویدئو) چند لحظه قبل از انقراض دایناسورها را ببینید (تصویر) با عجیب‌ترین میوه‌ی دنیا آشنا شوید! بازگشت دلار به کانال 59هزار/ دلار تلگرامی خریدار ندارد دانلود آهنگ جدید "خط قرمز» سهراب پاکزاد +فیلم/ انگار اصلا بی تو یجوریه تنها برم توی جمعا میره توهم اخمام... واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی حقیقت باورنکردنی در مورد تاریخچه توری عروس که از شنیدنش شاخ در می آوردید/ اصلا میدنین چی باعث شد که توری عروس بخشی از لباس مراسم ازدواج باشه؟ اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد ادعای جنجالی استخدام دو ماهه در این مجموعه!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...