دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

رابطه جنسی خود را چگونه جذاب تر کنیم؟ 

چهارشنبه، 27 اسفند 1399
اگر به راحتی در دسترس همسرتان قرار بگیرید آتش تندش زود خاموش می شود. برای اینکه جذاب تر باشید و عطش شوهرتان را بیشتر کنید بهتر است ناز کنید، برقصید و … .

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، نقش و اهمیت رابطه جنسی در بهبود روابط و صمیمیت زن و شوهرها موضوعی است که اکثر افراد به آن آگاهند و سعی می کنند به شیوه های مختلف کیفیت رابطه زناشویی شان را بهبود دهند. راه های مختلفی برای بهبود کیفیت رابطه جنسی وجود دارد، مثلا تقویت صمیمیت و رابطه بین زن و شوهر، برطرف کردن ناراحتی و دلخوری ها، افزایش دفعات رابطه جنسی، ایجاد تنوع و خارج کردن رابطه جنسی از یکنواختی. در این مقاله سعی داریم به راه های بهبود کیفیت رابطه جنسی لذت بخش تر کردن آن بپردازیم، پس با ما همراه باشید.
بازی جنسی

اکثر مردان دوست دارند از حواشی داستان بگذرند و سریع به اصل قضیه بپردازند اما بعد از مدتی بهتر است حاشیه وارد رابطه زناشویی شود. خانم ها به حاشیه بیشتر توجه دارند بنابراین بهتر است قبل از نزدیکی به بازی های جنسی جذاب بپردازید.

تنوع در پوزیشن های رابطه جنسی

زوجین بیشتر با سه یا چهار حالت جنسی، رابطه جنسی را ادامه می دهند در صورتی که باید رابطه جنسی متنوع باشد تا به تکراری بودن ختم نشود. برای تنوع در رابطه جنسی باید پوزیشن، مکان، حرف همه همه جدید و جذاب باشد. برای اینکار اصلا نیاز نیست که بیرون از خودتان دنبال تنوع باشید با خلاقیت و به کار گرفتن ذهنتان می توانید متنوع ترین روابطه جنسی را تجربه کنید.
برای اینکه بتوانید خلاقیت داشته باشید از خودتان بپرسید چگونه می توانید همسرتان را غافلگیر کنید؟
مثلا امشب برای داشتن رابطه با همسرتان آماده می شوید فکر کنید در مکان جدید از خانه رابطه را با یک حرکتی که همسرتان دوست دارد شروع کنید.

بستن چشم ها

برای اینکه بتوانید شب پر هیجان تری را تجربه کنید بهتر است چشمان همسرتان را ببندید اینگونه نمی تواند حرکت بعدی شما را حدس بزند. این در حالی ست که اگر چشم ها بسته باشد مغز به طور غیر ارادی تحریک پذیرتر می شود و در نهایت رابطه زناشویی مهیجی خواهید داشت.

بازی با بدن همسر

زمان آن رسیده تا بتوانید رابطه های پر هیجان جنسی را تجربه کنید پس اگر تا به حال روی یک نقطه از بدن همسرتان تمرکز می کردید مثلا زمان زیادی برای بوسیدن نقطه ی خاصی از بدن همسرتان می گذاشتید الان روند را تغییر دهید، یک نقطه را ببوسید و در بوسیدن مکث کنید و دوباره بوسیدن را آغاز کنید. یادتان باشد نقاطی را ببوسید که در ادامه نقاط قبلی نباشد. اینگونه همسرتان غافلگیر می شود و غافلگیری باعث تحریک بیشتر می گردد.
این را بدانید که بوسیدن ناحیه گردن برای هر دو نفر لذت بخش است.

پوشش و آرایش جدید

خانم ها برای رفتن به عروسی از روزها قبل به فکر این هستند که چه لباسی بر تن کنند و در مورد آرایش و مدل موی خود فکر میکنند تا در سالن بدرخشند اما آیا این زمان را برای همسرتان هم می گذارید و در مورد لباس و آرایش شبی که قرار است با همسرتان بگذرانید فکر می کنید ؟
همانطور آقایان برای شبی که به عروسی دعوت شده اند صورتشان را اصلاح می کنند و لباس مرتب و عطر و ادکلن و بسیار شیک میکنند اما برای شبی که قرار است کنار همسرشان باشند چطور؟

لباس هایی بر تن کنید که تحریک کننده باشند، لباسی که می پوشید طبق سلیقه همسرتان باشد. بدنتان کاملا عریان نباشد چرا که بدن نیمه عریان برای مردان جذاب تر است و بیشتر تحریکشان می کند.

بازی جنسی همراه با رقص

اگر به راحتی در دسترس همسرتان قرار بگیرید آتش تندش زود خاموش می شود. برای اینکه جذاب تر باشید و عطش شوهرتان را بیشتر کنید بهتر است ناز کنید، برقصید و … .


خانم ها در رابطه جنسی باید بی حیا باشید

خانم ها باید این را بدانند که در رابطه جنسی باید بی حیا باشند و خجالت نکشند این نکته حتی در روایات هم بیان شده و لازم است بعد از رابطه مجددا لباس حیا را بر تن کنید.
اما تا زمانی که در رابطه زناشویی با همسرتان هستید حتی فریاد بکشید و بگذارید که همسرتان لذت ببرد و خودتان نیز لذت ببرید. راحت باشد و خود را رها کنید. سعی کنید رابطه کوتاه مدت نداشته باشید، چرا که هر چه زمان بیشتری را برای حواشی رابطه بگذارید شب جذاب تری را خواهید داشت.

این نکته را به یاد داشته باشید که هرگز از همسرتان نپرسید ارضاء شده است یا خیر. به دلیل اینکه او حس می کند خسته شده اید و برای اینکه او را ارضاء کنید به رابطه ادامه می دهید و خودتان لذتی نمی برید، شما باید از حالات و رفتار همسرتان به این نتیجه برسید که به ارگاسم رسیده یا نه.

بعد از اتمام رابطه جنسی

بعد از تمام شدن رابطه جنسی حتما همسرتان را در آغوش بگیرید و از او تعریف کنید. با هم درباره اینکه کدام قسمت را بیشتر دوست داشته اید صحبت کنید. به همسرتان بگویید که فوق العاده ست. رابطه زناشویی شاد و کامل خیلی زود اثرات مثبتش را در رابطه شما خواهد داشت.


3 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
کیانی
3 سال پیش

سلام۰جالب نبود
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی