ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه جامع آزمون های سراسری+ آموزش تصویری

  یکشنبه، 14 آبان 1402   زمان مطالعه 11 دقیقه
راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه جامع آزمون های سراسری+ آموزش تصویری
سامانه جامع آزمون های سراسری برای دسترسی سریع تر و رفاه حال داوطلبان در جهت انجام هر یک از مراحل کنکور سراسری مانند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری، انتخاب رشته کنکور و ... راه اندازی شده است. لذا، داوطلبان می توانند برای استفاده از امکانات سایت مای سنجش به نشانی my.sanjesh.org مراجعه نمایند.

سازمان سنجش کشور مجری برگزاری آزمون های سراسری گروهای آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان به منظور دسترسی راحت تر داوطلبان برای انجام امور مربوط به کنکور سراسری، سامانه مجزایی را بر روی سایت خود در نظر گرفته است تا متقاضیان بتوانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری در زمان مقرر مراحل مربوط به کنکور مرتبط با رشته خود را انجام دهند.

برای ورود به سایت مای سنجش کنکور سراسری کلیک کنید.

داوطلبان می توانند برای انجام هر یک از مراحل کنکور سراسری اعم از ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته کنکور و ... به سامانه جامع آزمون های سراسری my.sanjesh.org مراجعه کنند.

در سال های گذشته متقاضیان کنکور از طریق سایت سنجش امکان پیگیری هر یک از مراحل آزمون سراسری را داشتند؛ اما با تغییرات ایجاد شده از سال جاری داوطلبان باید به سایت مای سنجش مراجعه کنند تا بتوانند با وارد نمودن اطلاعات موردنیاز دسترسی مجزایی به صفحه سیستم جامع آزمون سراسری داشته باشند. در ادامه نحوه ورود، ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و انتخاب رشته کنکور بر روی سایت مای سنجش توضیح داده شده است.

نحوه ورود به سیستم جامع آزمون سراسری

همانطور که متقاضیان می دانند هر ساله داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری را دارند، می توانند در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شده و از جدول های سمت راست نمایش داده شده در صفحه اصلی، گزینه سراسری را انتخاب کنند، اما در سال جاری، سایت ثبت نام، انتخاب رشته، دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در سیستم جدید جامع آزمون سراسری خواهد بود.

تمامی مراحل و فرایند کنکور سراسری از ثبت نام و کارت ورود به جلسه تا انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی توسط این سیستم برای داوطلبان طراحی شده است تا متقاضیان با استفاده از سایت my.sanjesh.org بتوانند خود را برای ورود به رشته و دانشگاه های با آزمون آماده کنند. کلیه اطلاعیه های مربوط به مراحل مختلف کنکور سراسری نیز از طریق سایت sanjesh.org به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

زمان ثبت نام کنکور سراسری در هر دو نوبت اول و دوم متفاوت است و داوطلبان می توانند برای شرکت در هر نوبت از برگزاری آزمون ابتدا نام نویسی خود را از طریق سیستم جامع آزمون سراسری انجام دهند.

نحوه ثبت نام در سایت جامع آزمون سراسری

سامانه آزمون جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org از سوی سازمان سنجش برای دسترسی راحت تر کلیه داوطلبان کنکور سراسری راه اندازی شده تا داوطلبان بتوانند با مراجعه مستقیم به این سامانه نتایج اولیه هر نوبت از کنکور، انتخاب رشته و نتایج نهایی کنکور سراسری خود را مشاهده نمایند.

در واقع سامانه جامع آزمون سراسری قسمتی از سایت سنجش می باشد و متقاضیان می توانند علاوه بر ورود مستقیم به این سامانه از طریق وارد کردن آدرس my.sanjesh.org در مرورگر خود، به سایت سنجش مراجعه کرده و با ورود به بخش کنکور سراسری و انتخاب هر یک از مراحل کنکور مانند کارت، انتخاب رشته، نتایج و ... به سامانه جامع آزمون سراسری منتقل شوند.

البته برای ورود به سامانه جامع آزمون سراسری my.sanjesh.org لازم است داوطلبان در این سامانه ثبت نام نمایند تا اجازه ورود به این سامانه الکترونیکی را داشته باشند. از این رو متقاضیان جهت اطلاع رسانی بیشتر راهنمای تصویری ثبت نام در سایت جامع آزمون سراسری در ادامه مقاله توضیح داده شده است.

در ابتدا در صورتی که داوطلبان در سایت جامع آزمون سراسری هنوز ثبت نام نکرده اند باید بر روی گزینه "ثبت نام کنید" کلیک نمایند تا به صفحه جدیدی برای تکمیل فرم ثبت نام منتقل شوند.

 ثبت نام در سایت جامع آزمون سراسری

  • سپس با ورود به صفحه عضویت در سامانه جامع آزمون سراسری لازم است متقاضیان اطلاعات درخواست شده مانند نام، نام خانوادگی، ملیت، کد ملی، شماره همراه، رمز عبور مورد نظر خود را وارد نمایند و بر روی گزینه عضویت کلیک کنند تا به عنوان عضوی از این سامانه شناخته شوند.

 ثبت نام در سایت جامع آزمون سراسری

  • با توجه به اینکه کنکور سراسری در دو نوبت اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود؛ لازم است داوطلبان در دو بازه زمانی متفاوت آبان و نیز فروردین ماه برای ثبت نام در دو نوبت کنکور سراسری اقدام نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور در سیستم جامع آزمون سراسری

طبق آخرین اطلاعیه از سوی سازمان سنجش قرار بر این بود که تمامی داوطلبان به منظور ثبت نام در کنکور سراسری، ثبت نام خود را در سیستم جامع آزمون سراسری انجام دهند. این سامانه دارای صفحه اختصاصی است. داوطلبان می بایست برای ثبت نام در این سامانه، بر اساس یک شماره تلفن همراه منحصر به فرد، اطلاعات خود را ثبت کنند و رمز عبور 6 رقمی خود را تعریف نمایند، اطلاعات هر مرحله ثبت نام و ویرایش برای هر داوطلب به شماره همراه اعلام شده، ارسال می‌شود و باید تلفن فعال و منحصر به یک داوطلب باشد.

اما ثبت نام کنکور سراسری سال جاری همانند سال های اخیر به صورت اینترنتی و توسط سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد. به محض انتشار هر گونه اطلاعیه و اعمال تغییرات در روند ثبت نام کنکور سراسری یا راه اندازی سیستم جامع آزمون سراسری توسط سازمان سنجش این مقاله بروزرسانی می شود. داوطلبان پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور و انتخاب گروه آزمایشی امتحانی مورد نظر خود، می توانند به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و فرم ثبت نام این آزمون را تکمیل نمایند.

سازمان سنجش به منظور تامین هزینه های برگزاری آزمون سراسری، مبلغی تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور سراسری از داوطلبان دریافت می کند. بنابراین افراد متقاضی ثبت نام می بایست ابتدا هزینه مذکور را از طریق یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نموده و پس از آن اطلاعات ثبت نامی خود را وارد نمایند.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

  • ورود به سایت سنجش به نشانی my.sanjesh.org

  • وارد کردن رمز عبور و کد ملی هنگام ثبت نام

  • ویرایش و تایید اطلاعات خواسته شده

  • مطالعه اطلاعات روی کارت و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری 1403

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه خود، می بایست ابتدا از طریق گوگل وارد سایت آزمون های سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org شده و در صفحه جدید باز شده کد ملی و رمز عبوری که زمان ثبت نام دریافت کرده اند، ارائه کنند.

 نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری

  • داوطلبان پس از ورود به پورتال کاربری خود، می توانند اطلاعات ثبت نامی را مشاهده کرده و پس از تایید اطلاعات، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 را دریافت نمایند.

 نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری

  • در نهایت پس از تایید اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری مانند تصویر زیر برای داوطلبان منتشر می شود.

 نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری

  • شرکت کنندگان کنکور توجه نمایند که ثبت نام مرحله مهمی است و افرادی که مشمول سوابق تحصیلی هستند می بایست کد سوابق را در مراحل ثبت نام وارد نمایند تا سوابق ایشان در آزمون اعمال گردد. به همین منظور مطالعه مقاله زیر را پیشنهاد می دهیم.

انتخاب رشته سیستم جامع آزمون سراسری

کنکور سراسری در سال جاری در دو نوبت اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود. لذا به محض انتشار نتایج اولیه نوبت اردیبهشت ماه داوطلبان می توانند از نتایج خود اطلاعات لازم را کسب کنند و طبق آن به برنامه ریزی جدید برای مطالعه منابع بپردازند. سپس با برگزاری نوبت دوم کنکور نیز بر اساس اطلاع رسانی سازمان سنجش کارنامه اولیه نوبت تیر ماه بر روی سایت مای سنجش یا به عبارتی بر روی سامانه آزمون جامع کنکور سراسری منتشر می شود.

به همین منظور متقاضیانی که در کنکور تیرماه شرکت کرده اند می توانند برای اطلاع از نتایج کنکور سراسری خود به آدرس سایت مای سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد شوند و با وارد نمودن اطلاعات موردنیاز مانند کد ملی و رمز عبور خود، نتایج آزمون اختصاصی و نیز نمره اعمال شده بر اساس سوابق تحصیلی را مشاهده نمایند.

با مشاهده و بررسی اطلاعات ارائه شده برای هر داوطلب مشخص می شود که متقاضی کنکور آیا مجاز به انتخاب رشته شده است و یا خیر؟ تفاوتی که کنکور سال جاری نسبت به آزمون های گذشته سازمان سنجش دارد این است که در کنکور داوطلبان در یک آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی خود شرکت کرده اند و تاثیر دروس عمومی و معدل سال دوازدهم به صورت سوابق تحصیلی اعمال می گردد.

از این رو برای تعیین مجاز و یا عدم مجاز بودن هر داوطلب برای انجام مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری هر دو نمره آزمون اختصاصی و نمره سوابق تحصیلی در نظر گرفته می شود. لذا داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کنکور تیر ماه شده اند می بایست به سایت سنجش مراجعه کرده و با انتخاب گزینه انتخاب رشته کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

البته برای راحتی داوطلبان کنکور سازمان سنجش سامانه ای مجزا با عنوان سامانه جامع آزمون سراسری برای مشاهده نتایج کنکور و نیز انتخاب رشته کنکور سراسری در نظر گرفته است. لذا متقاضیان می توانند جهت تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری خود به سایت مای سنجش my.sanjesh.org مراجعه کنند و کد رشته محل های مورد علاقه خود را در این فرم اینترنتی وارد نمایند.

اعلام نتایج در سایت مای سنجش

پس از برگزاری کنکور سراسری نتایج این آزمون در قالب کارنامه ای در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. کنکور سال جاری در دو نوبت اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود و پس از بررسی پاسخنامه های متقاضیان لینک دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری برای این افراد بر روی سایت my.sanjesh.org فعال می شود.

در سال های گذشته اعلام نتایج کنکور سراسری بر روی سایت سنجش امکان پذیر بود، اما بر اساس تغییرات ایجاد شده داوطلبان آزمون سراسری در سال جاری می بایست به آدرس سایت مای سنجش my.sanjesh.org مراجعه کنند تا از نتایج اولیه اعلام شده اطلاعات لازم را کسب نمایند.

به منظور مشاهده نتایج در سایت مای سنجش لازم است داوطلبان به سامانه اینترنتی اعلام شده مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده به نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری دسترسی داشته باشند تا بتوانند از مجاز و یا عدم مجاز بودن خود برای تکمیل فرم انتخاب رشته مطلع شوند.

مراحل اعلام نتایج در سایت مای سنجش

  • ورود به سایت سنجش sanjesh.org

  • انتخاب بخش آزمون سراسری و ورود به اطلاعیه های آزمون سراسری

  • انتخاب گزینه مشاهده و پرینت کارنامه اولیه آزمون سراسری

  • ورود به سیستم جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org

راهنمای تصویری اعلام نتایج در سایت مای سنجش

داوطلبان برای مشاهده نتایج نوبت دوم کنکور سراسری به صورت مستقیم می بایست به سایت جامع آزمون سراسری my.sanjesh.org مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات خواست شده امکان ورود به این سامانه را داشته باشند. یا از طریق سایت سنجش sanjesh.org به سامانه اینترنتی مذکور وارد شوند.

اعلام نتایج در سایت مای سنجش

  • متقاضیان برای مشاهده نتایج از طریق سایت سنجش می توانند از طریق ورود به بخش کنکور سراسری سایت سنجش در قسمت اطلاعیه های آزمون گزینه مشاهده و پرینت کارنامه اولیه آزمون سراسری را انتخاب کنند.

اعلام نتایج در سایت مای سنجش

  • در نهایت با انتخاب گزینه مشاهده و پرینت کارنامه اولیه کنکور داوطلبان به صفحه سامانه جامع آزمون سراسری منتقل می شوند و می توانند با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود به این سامانه دسترسی داشته باشند. البته برای ورود به این سامانه لازم است داوطلبان مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند تا با دریافت رمز عبور امکان ورود به این سامانه را داشته باشند.

اعلام نتایج در سایت مای سنجش

  • متقاضیان کنکور سراسری نوبت دوم هر گروه آزمایشی می توانند بعد از ورود به سامانه آزمون جامع کنکور سراسری بر روی گزینه کارنامه علمی اولیه کنکور کلیک کنند تا نتایج نمره آزمون اختصاصی و نیز نمره سوابق تحصیلی خود را مشاهده کنند.

اعلام نتایج در سایت مای سنجش

  • با دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری نوبت دوم داوطلبان می توانند اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در قسمت بالای کارنامه مشاهده نمایند و سپس نمره مربوط به آزمون اختصاصی و سوابق تحصیلی را بررسی و از مجاز بودن خود برای تکمیل فرم انتخاب رشته اطلاعات موردنیاز را کسب نمایند.

اعلام نتایج در سایت مای سنجش

  • سازمان سنجش سیستم انتخاب اعمال نمره در کنکور سراسری را برای داوطلبان قرار داده تا از این طریق بتوانند در خصوص اینکه نمرات کدام نوبت برای قبولی در کنکور لحاظ شود، تصمیم گیری نمایند.

رمز عبور و نام کاربری سیستم جامع آزمون سراسری و فراموشی آن ها

همان طور که گفته شد ثبت نام کنکور سراسری همانند سال های اخیر به صورت اینترنتی و توسط سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد، اما در صورتی که سیستم جامع آزمون سراسری از سوی سازمان سنجش راه اندازی شد، داوطلبان می توانند از راه های زیر برای بازیابی نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

هنگامی که داوطلبان در سامانه عضو شوند، یک کد 6 رقمی دریافت می‌کنند. این کد به شماره موبایل اختصاصی هر داوطلب ارسال می‌شود. این گوشی همراه باید حداقل تا پایان برگزاری کامل آزمون، روشن و قابل دسترس باشد.

این کد 6 رقمی، به عنوان رمز عبور داوطلبان خواهد بود و در صورت فراموشی آن، متقاضیان می توانند با شماره پاسخگویی سنجش با شماره 42163 (021) در ساعات کاری از بین 8:00 الی 12:45 دقیقه تماس گرفته و نام کاربری و رمز عبور خود را با اعلام کد ملی، دریافت نمایند.

یکی دیگر از راه هایی که داوطلبان می توانند از طریق آن، نام کاربری و رمز عبوری را که فراموش کرده اند دریافت نمایند، ورود به سیستم مجازی پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org و عضویت در آن، آزمون کنکور سراسری را انتخاب نمایند و کد پیگیری 16 رقمی ثبت نام خود را دریافت نمایند.

اطلاعات هویتی داوطلب با سیستم ثبت‌ احوال مطابقت داده می‌شود. اگر مغایرتی برای مثال در نمرات سوابق تحصیلی افراد وجود داشته باشد، می‌ توانند برای رفع آن اقدام کنند و داوطلبان تا 5 بار امکان ویرایش اطلاعات خود را در زمان ثبت نام دارا هستند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (132 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (52 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (45 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (42 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (34 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (33 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (22 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده