راهنمای ثبت نام سامانه پرگار آموزش و پرورش+ آموزش تصویری

  شنبه، 06 آبان 1402   زمان مطالعه 12 دقیقه
راهنمای ثبت نام سامانه پرگار آموزش و پرورش+ آموزش تصویری
سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir، سامانه ای است که توسط شرکت برید، با هدف تسهیل در انجام فرآیندهای مختلف سازمانی راه اندازی شده است. هر استان، سایت اتوماسیون اداری پرگار ویژه خود را دارد و کلیه خدمات مختلف نظیر آرشیو اسناد، انجام مکاتبات اداری، مدیریت کارها و مدیریت جلسات اداری از طریق این وب سایت قابل انجام می باشد.

در دنیای امروز، با پیشرفت فناوری و دسترسی آسان به اینترنت، بسیاری از سازمان ها و ادارات به دنبال راهکارهایی هستند که با استفاده از آن ها، بتوانند فرآیندهای خود را بهبود و بهینه کنند. سامانه پرگار یکی از راهکار هایی است که شرکت برید آن را به عنوان یکی از محصولات خود ارائه داده است. این سامانه، با فراهم کردن چهار سامانه مجزا برای پوشش فرآیندهای مختلف سازمانی، به ادارات و سازمان ها کمک می کند تا فرآیندهای خود را به صورت هوشمندانه و با کیفیت بالا انجام دهند.

برای ورود مستقیم به سایت pargar.tehranedu.ir کلیک کنید.

برای ورود مستقیم به سامانه پرگار آموزش و پرورش کلیک کنید.

استفاده از سایت اتوماسیون اداری پرگار، یکی از راه حل ها برای جلوگیری از بروز خطا و مشکل در امور اداری است. در این مقاله به معرفی سامانه پرگار آموزش پرورش نحوه ورود به آن و همچنین، روش های ثبت نام در سامانه پرداخته شده است. در ادامه نیز توضیحاتی در رابطه با بازیابی رمز عبور فراموش شده و استفاده از سایر امکانات سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir ارائه شده است.

معرفی سامانه اتوماسیون اداری پرگار آموزش و پرورش

شرکت برید با استفاده از آخرین فناوری ها، سامانه پرگار را به عنوان یکی از راهکارهای سازمانی خود ارائه می دهد. معرفی سامانه اتوماسیون اداری پرگار آموزش و پرورش با تلفیق چهار سامانه مجزا صورت گرفته است. این سامانه ها مجموعه فرآیندهای مختلف سازمانی از جمله منابع انسانی، اتوماسیون اداری و مالی را پوشش می دهند. به عبارت دیگر، سامانه پرگار آموزش پرورش همانند یک میز کار الکترونیکی در فضای مجازی عمل می کند و به کاربران امکان دسترسی به تمامی خدمات سازمانی را می دهد. این چهار سامانه مجزا از سامانه اتوماسیون اداری پرگار، به شرح زیر می باشند:

سیستم جامع منابع انسانی

در سامانه جامع منابع انسانی، تمامی فعالیت های مرتبط با استخدام، حقوق و مزایا، بازنشستگی و دیگر امور مربوط به کارکنان، به صورت جامع و با دقت وارد سامانه pargar.tehranedu.ir شده و محاسبات حساس سازمانی و تهیه گزارشات از طریق این سامانه انجام می شود. لازم به ذکر است که تمام این اطلاعات از لحظه ورود و استخدام کارکنان جدید، ثبت خواهند شد.

سیستم BPMS

سامانه BPMS به عنوان یک سیستم مدیریت کسب و کار، برای ساده سازی و بهینه سازی فرآیندهای سازمان طراحی شده است. این سیستم به عنوان یک ابزار قدرتمند برای پیاده سازی فرآیندهای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم جامع مالی

سامانه جامع مالی، تمامی فرآیندهای مربوط به مالی سازمان را پوشش می دهد و با ارائه گزارش های دقیق و پردازش تراکنش ها، ثبت و نگهداری رویدادهای مالی و به طور کلی مدیریت امور مالی را ساده تر می کند.

سیستم جامع اتوماسیون اداری

سامانه جامع اتوماسیون اداری که یکی از پرکاربردترین سامانه های پرگار است، به مدیران اجازه دسترسی به تمامی رویدادهای رخ داده در سازمان را می دهد. در این سامانه، با توجه به جایگاه و سیاست های سازمان، می توان اطلاعات افراد را مدیریت کرد. این سامانه شامل خدماتی همچون ارسال پیام، ایجاد پیش نویس، امضای پیش نویس، ارجاع نامه و جستجوی نامه است. در سامانه پرگار آموزش و پرورش نیز، به صورت مجزا برای هر استان، این سامانه ارائه شده و امکانات متنوعی را برای کاربران خود فراهم می نماید.

راهنمای ورود به سامانه پرگار آموزش و پرورش

سامانه اتوماسیون اداری پرگار یا سامانه پرگار آموزش و پرورش، یک سامانه تسهیل کننده برای امور اداری است که به منظور بهبود فرآیندهای اداری طراحی و پیاده سازی شده است. در این راستا، این سامانه برای هر استان کشور به صورت مجزا راه اندازی شده است و در نتیجه، کاربران برای دسترسی به سامانه باید به آدرس سامانه اتوماسیون اداری استان مربوطه مراجعه کنند. در ادامه پیش از ورود به سامانه، کاربران باید نام کاربری و رمز عبور خود را که در زمان ثبت نام وارد کرده اند، وارد کنند. راهنمای ورود به سامانه پرگار آموزش و پرورش تهران​ pargar.tehranedu.ir به صورت تصویری به شرح زیر می باشد.

  • مرحله اول: متقاضیان جهت استفاده از خدمات سامانه پرگار آموزش و پرورش ابتدا باید نسبت به ورود به سامانه اقدام نمایند. به همین منظور نیز باید در مرورگر خود، نشانی pargar.tehranedu.ir را وارد کنند.

  • مرحله دوم: سپس باید نسبت به وارد کردن شناسه کاربری و کلمه عبور خود اقدام نمایند. در نهایت با کلیک بر روی گزینه «ورود»، وارد حساب کاربری خود شده و قادر به استفاده از خدمات آن خواهند بود. لازم به ذکر است کاربرانی که رمز خود را فراموش نموده اند و یا سیستم رمز آن ها را شناسایی نکرده و اجازه ورود نمی دهد، می توانند با استفاده از گزینه فراموشی رمز عبور، رمز خود را بازیابی نمایند که مراحل و نکات مربوطه در ادامه بیان شده است.

نحوه ثبت نام در سامانه پرگار آموزش و پرورش

متقاضیان برای استفاده از امکانات سامانه پرگار آموزش و پرورش، ابتدا باید در این سامانه ثبت نام نمایند و با نام نویسی در آن به ایجاد حساب کاربری خود بپردازند. برای ثبت نام، کافی است که به آدرس اینترنتی سامانه پرگار استان محل زندگی خود مراجعه کرده و از صفحه ورود، بر روی لینک ایجاد کاربر جدید کلیک نمایند.

سپس در ادامه باید با تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و ایمیل، نام کاربری و گذرواژه خود را ایجاد کنند. متقاضیان پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، می توانند با ورود به سامانه پرگار، از امکانات مختلفی که این سامانه فراهم می کند، استفاده نمایند. در این بخش برای ارائه توضیحات بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام در سامانه پرگار آموزش و پرورش تهران، توضیح داده شده است. راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در سامانه پرگار آموزش و پرورش تهران pargar.tehranedu.ir به شرح زیر می باشد:

  • مرحله اول: متقاضیان جهت استفاده از امکانات و خدمات سیستم اتوماسیون اداری آموزش و پرورش استان تهران ابتدا می بایست وارد حساب کاربری خود در این سامانه شوند. همان طور که پیش تر نیز اشاره شد، ورود به این وب سایت، نیازمند ثبت نام در آن و ایجاد حساب کاربری می باشد. از این رو متقاضیان ابتدا باید وارد نشانی اینترنتی pargar.tehranedu.ir شده و سپس از قسمت مشخص شده در تصویر زیر بر روی لینک "ایجاد کاربر جدید" کلیک نمایند.

نحوه ثبت نام در سامانه پرگار آموزش و پرورش

  • مرحله دوم: در ادامه صفحه جدیدی برای متقاضیان نمایش داده خواهد شد که در این صفحه باید شماره تماس فرد متقاضی وارد شود. در نهایت نیز با انتخاب تصویر ناهمسان مشخص شده و کلیک بر روی «ارسال کد»، یک کد به شماره تماس وارد شده، ارسال خواهد شد.

در انتها، متقاضی با وارد کردن کد ارسال شده در قسمت مشخص شده، می بایست جهت تکمیل و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز خود اعم از اطلاعات هویتی، انتخاب نام کاربری و رمز عبور خود بپردازد. در نهایت نیز متقاضی برای ورود به این سامانه باید این نام کاربری و گذرواژه را وارد نماید.

رمز زمان دار سامانه پرگار آموزش و پرورش

سامانه پرگار به عنوان یک سامانه اتوماسیون اداری، طراحی و راه اندازی شده است که به سازمان ها در انجام امور اداری کمک می کند. یکی از روش های ورود به این سامانه، استفاده از رمز زمان دار سایت پرگار آموزش و پرورش است. کاربران جهت استفاده از این سامانه، ابتدا باید نسبت به ثبت نام در آن اقدام نمایند و پس از تکمیل فرم مربوطه، حساب کاربری خود را فعال کنند.

متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه، می توانند دستگاه رمز یک بار مصرف خود را دریافت کرده و از رمز زمان دار سامانه پرگار آموزش و پرورش برای ورود به این سایت استفاده نمایند. بنابراین متقاضیان پس از وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه پرگار آموزش و پرورش در مرورگر خود می بایست بر روی گزینه مشخص شده در تصویر زیر که بیانگر رمز زمان دار می باشد، کلیک نمایند.

رمز زمان دار سامانه پرگار آموزش و پرورش

در ادامه نیز متقاضیان باید بر روی ارسال کد کلیک کنند تا رمز زمان دار به شماره تماس آن ها ارسال شود. در نهایت نیز کاربران برای ورود به این سامانه از این طریق باید رمز ارسال شده را در بخش مربوطه وارد نمایند. ناگفته نماند که صرفا در صورت دریافت دستگاه رمز یک بار مصرف می توان از رمز زمان دار استفاده نمود.

حساب کاربری سامانه پرگار آموزش و پرورش ویندوز

سامانه پرگار آموزش و پرورش، سامانه ای است که در جهت بهبود مدیریت و اجرای بهتر فعالیت های سازمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. روش های مختلفی برای ورود به حساب کاربری در این سامانه وجود دارد، از جمله این روش ها می توان به استفاده از رمز زمان دار و توکن سخت افزاری سامانه پرگار اشاره کرد که به طور کامل در بندهای قبل این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند.

اما روش سوم برای ورود به حساب کاربری وب سایت پرگار، استفاده از حساب کاربری سامانه پرگار آموزش و پرورش ویندوز است. متقاضیان برای ورود به سامانه با استفاده از این روش، باید بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک نمایند.

حساب کاربری سامانه پرگار آموزش و پرورش ویندوز

پس از انتخاب این گزینه، صفحه جدیدی برای ورود نام کاربری و رمز عبور کاربر نمایش داده می شود. با وارد کردن این اطلاعات در کادر مربوطه، نام کاربری و رمز عبور کاربران در مرورگر ذخیره می شود. بنابراین از این پس کاربران این سامانه برای هر بار ورود به سایت پرگار با استفاده از گزینه حساب کاربری ویندوز، می توانند بدون وارد کردن مجدد نام کاربری و کلمه عبور، اقدام کنند.

توکن سخت افزاری سامانه پرگار آموزش و پرورش

توکن سخت افزاری سامانه پرگار آموزش و پرورش، یکی از امکاناتی است که وب سایت پرگار آموزش و پرورش به کاربران خود ارائه می دهد. به طور کلی این طور می توان گفت که توکن ها نسل جدیدی از وسایل امنیتی هستند که به وسیله آن ها امنیت بیشتری در ارتباطات آنلاین برقرار می شود. امروزه، توکن ها با نام رمزیاب نیز شناخته می شوند.

با توجه به اهمیت بستر ارتباطی امن در سامانه پرگار، برخی محدودیت ها برای استفاده از توکن های سخت افزاری در مرورگرها وجود دارد. همچنین، در سامانه پرگار، احراز هویت کاربران با روش های مختلفی از جمله ورود با رمز یک بار مصرف و ارسال رمز به توکن سخت افزاری انجام می شود.

در رابطه با دریافت توکن سخت افزار سامانه پرگار آموزش و پرورش این طور باید گفت که دریافت آن به صورت حضوری و با مراجعه به یک کانال امن امکان پذیر است. در حقیقت متقاضی باید اطلاعات مورد نیاز را به ارائه دهنده توکن ارائه کند. در نهایت نیز پس از تایید و بررسی، توکن به امضای صادر کنندگان رسیده و در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. کاربران و متقاضیان برای ورود به وب سایت پرگار از طریق توکن نرم افزاری ابتدا باید بر روی گزینه زیر کلیک نمایند.

توکن سخت افزاری سامانه پرگار آموزش و پرورش

همان طور که اشاره شد، با کلیک بر روی گزینه مشخص شده در تصویر فوق، روش ورود به حساب کاربری متقاضیان، به استفاده از توکن سخت افزاری مبدل خواهد گشت. در ادامه، رمز ارسال شده به توکن سخت افزاری را باید در باکس مربوطه وارد نمایند تا بتوانند وارد حساب کاربری خود شده و از خدمات این سامانه استفاده کنند.

فراموشی رمز سامانه پرگار آموزش و پرورش

یکی از چالش هایی که کاربران در ورود به حساب کاربری خود در سامانه های مختلف با آن مواجه هستند، فراموشی رمز عبور است. در سامانه پرگار آموزش و پرورش، کاربران می توانند در صورت فراموشی رمز، از طریق قسمت مربوط به بازیابی رمز، رمز فراموشی شده خود را بازیابی کنند. برای این کار، متقاضیان ابتدا باید آدرس سامانه اتوماسیون اداری پرگار استان خود را در مرورگر کروم یا فایرفاکس وارد کنند. در ادامه، پس از ورود به سامانه باید لینک قرمز رنگ "فراموشی رمز" را که در قسمت انتهایی صفحه اصلی قرار دارد، انتخاب نمایند.

  • مرحله اول: متقاضیان برای بازیابی رمز فراموش شده سامانه پرگار استان تهران ابتدا باید وارد این سامانه به نشانی اینترنتی pargar.tehranedu.ir شوند. سپس از قسمت انتهایی صفحه بر روی لینک «فراموشی رمز» که در تصویر زیر نیز مشخص شده است، کلیک کنند.

فراموشی رمز سامانه پرگار آموزش و پرورش

  • مرحله دوم: سپس صفحه جدیدی برای متقاضیان بازیابی رمز عبور نمایش داده خواهد شد. در این صفحه متقاضی باید نام کاربری خود را وارد کرده و تصویر ناهمسان و غیر هماهنگ موجود در این صفحه را انتخاب نماید. در نهایت نیز با کلیک بر روی کلید "ارسال کد" منتظر ارسال کد به شماره تماس خود باشد.

فراموشی رمز سامانه پرگار آموزش و پرورش

همان طور که اشاره شد، یک کد به شماره تماسی که کاربر در زمان ثبت نام در سامانه پرگار، ثبت کرده است، ارسال خواهد شد. کاربر پس از وارد کردن این کد در کادر مربوطه می تواند وارد حساب کاربری خود شده و به تغییر رمز کاربری خود بپردازد. لازم به ذکر است که بعد از تغییر گذرواژه، کاربر برای ورود به سامانه پرگار باید نام کاربری و رمز عبور جدید خود را وارد کند.

سایر امکانات سامانه پرگار آموزش و پرورش

سامانه پرگار آموزش و پرورش، به منظور بهبود فعالیت های اداری سازمان های مختلف، راه اندازی شده است. منوی اصلی این سایت، شامل تمام امکانات مختلف آن است که قابل ارائه به کلیه متقاضیان و کاربران می باشد. سایر امکانات سامانه پرگار آموزش و پرورش به شرح زیر هستند:

کارپوشه و میز کار الکترونیکی

این ویژگی با به وجود آوردن یک فضای الکترونیکی مناسب بدون نیاز به استفاده از کاغذ، ارسال، دریافت، پیگیری و ارجاع نامه های ارسالی و دریافتی را ساده تر می کند. با این ویژگی، زمان صرف شده جهت مراجعات فیزیکی و نگهداری و بازیابی منابع مکاتبات و نامه ها به شدت کاهش خواهد یافت.

سیستم مکاتبات اداری

با به کارگیری این سیستم، مکاتبات سازمانی به صورت خودکار انجام می شوند. این امکان، با جلوگیری از بروز خطاهای انسانی و افزایش سرعت روند ارتباطات، بهره وری سازمان ها و ادارات را بهبود می بخشد.

ارسال و دریافت اسناد سازمانی

سیستم ارسال و دریافت اسناد سازمان با قابلیت تنظیم مجزای سیاست های ارسال و دریافت اسناد برون سازمانی، به تعریف انواع رسانه های مختلف مانند پیک، پست، شبکه دولت، سپاد، نمابر و... کمک می نماید.

بایگانی و آرشیو اسناد

سیستم بایگانی و آرشیو اسناد، وظیفه مدیریت و نگهداری اسناد مهم سازمانی را بر عهده دارد. با این امکان، می توان به راحتی به مشاهده و جستجوی پرونده های مختلف پرداخت.

سیستم مدیریت جلسات

سیستم مدیریت جلسات برای سازماندهی جلسات طراحی شده است. با استفاده از تقویم سایت پرگار، می توان به راحتی جلسات اداری را بر اساس زمان بندی دقیق برگزار کرد.

سیستم مدیریت کارها

این سیستم، وظیفه نظارت، برنامه ریزی، هماهنگی، اثربخشی و عیب یابی سازمان ها را بر عهده دارد. با استفاده از این نرم افزار، پروژه های سازمانی و کارهای محوله به افراد به راحتی تسریع و تسهیل خواهند شد.

مدیریت اطلاعات تماس

با راه اندازی یک سیستم مدیریت اطلاعات تماس، امکان دسترسی به اطلاعات تماس افراد داخل و خارج از سازمان فراهم می شود. این سیستم، با ایجاد یک پایگاه داده مرکزی، امکان جستجو و دسترسی به اطلاعات نام، شماره تلفن، آدرس پستی و ایمیل افراد را فراهم می نماید.

سیستم مدیریت پرسنل

این سیستم، جهت مدیریت اطلاعات مربوط به پرسنل سازمان طراحی شده است. با استفاده از این سیستم، می توان به راحتی اطلاعات مربوط به استخدام، ترفیع، انتقال، مرخصی و پاداش پرسنل را مدیریت کرد.

کارتابل ویژه مدیران

کارتابل ویژه مدیران با هدف تسریع اقدامات مرتبط با مدیریت طراحی شده است. در واقع از آن جا که مدیران ارشد، به دلیل مشغله بسیار زیاد، زمان بسیار کمی برای رویت اسناد سازمانی دارند، این وظایف را از طریق این کارتابل می توانند انجام دهند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
یک روایت تاریخی : 70 سال پیش، ملاقات خصوصی آقا تختی و شاه مخلوع در رامسر (15 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای بیرانوند و اکرم بانو با نگهبان مجهز +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این! (13 نظر) دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید (12 نظر) نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس (9 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (6 نظر) فال انبیاء روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403 (4 نظر) تیپ و چهره ناز لنا دختر نیوشا ضیغمی با عینک جدیدش+عکس / چقدر بهش میاد😍 (3 نظر) نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... (3 نظر) جای خالی امیرعبداللهیان در سالن سخنگویی وزارت خارجه؛ قاب‌هایی از اولین و آخرین عکس وزیر شهید روی میز+عکس (3 نظر) چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (2 نظر) تصویر جدید ارسلان قاسمی در حال موتور سواری به مناسبت تولد 29 سالگی اش / مثل همیشه خوشتیپ و جذاب (2 نظر) دیدار علی دایی با پسر کارلوس کی‌روش+عکس (2 نظر) شهید امیرعبدالهیان به روایت همسر؛ خاطرات 30 سال زندگی مشترک با آقای وزیر! (2 نظر) دانلود آهنگ جدید "خداحافظ" عرفان طهماسبی/ در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی...+فیلم (2 نظر) جشن تولد شیدا خلیق چند روز بعد عروسی اش +عکس (2 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونالدو برای تماشا مسابقه کت را با شلوارک پوشید!/ لباس های عجیب و گران قیمت رونالدو با ساعت الماس نشان+ فیلم رونمایی ستاره سادات قطبی از چهره دلنشین پدرش در بالکن خانه اش+عکس/ ولی سن پدرشون زیاد به نظر میاد نه؟ یادگاری نوشتن محسن ابراهیم‌زاده بر دفتر یادبود شهیدان خدمت +ویدئو عربی صحبت کردن مسلط و فوق حرفه ای ستاره سادات قطبی در خانه اش+ویدیو/ فهمیدین دیگه مامانش عراقیه! شیک و پیک کردن علیرضا جهانبخش، ستاره خوشتیپ تیم ملی برای رفتن به عروسی دوستش در مکزیک+عکس تمجید ویژه داریوش ارجمند از شهید رئیسی؛ دامن عبا تا زانو گِلی +ویدئو تفریحات لاکچری علیرضا جهانبخش ستاره فوتبال/ چه تیپ و استایلی هم زده +عکس دورهمی غریبانه همسر شهید رئیسی با فرزندان سید حسن نصرالله در خانه ساده اش در حواشی داغ امروز سه شنبه 8 خرداد 1403 چوپان لواسانی چگونه ملکه دربار قاجار شد؟/موقوفات زن قجری در شمال تهران؛ از جلیقه الماس و پرده مروارید تا پل تاریخی ماجرای مخالفت جدی آیت الله آل هاشم، امام جمعه شهید و محبوب تبریز با مدیرکل شدن برادرانش+ویدیو روایت سوزناک از جزئیات مراسم تدفین شهید رئیسی از زبان حاج منصور ارضی: اجازه ندادیم!+ ویدیو کالابرگ باز هم ادامه دارد؟ + جزئیات کالابرگ سال 1403 تصویر جدید از جمیله علم الهدی بعد از شهادت همسرش، ابراهیم رئیسی در میزبانی از دختران سیدحسن نصرالله+عکس مادرشوهرهای عزیز، لطفا کمی عروس‌ها را درک کنید! ویدیویی از آیت الله هاشمی رفسنجانی در حال ورزش بر روی تردمیل در خانه اش+ویدیو جوابهای غش آور بازیگران به سوال جالب مهران مدیری در اسکار+ویدیو/ فقط جواب بهرنگ علوی کشف کوزه 800 ساله در اورشلیم با نوشته ای فارسی روی آن+ عکس فال انبیاء روزانه سه شنبه 8 خرداد 1403 شام چی بپزم؟ 5 پیشنهاد سریع برای شام چی بپزم ابتکار خنده دار و هوشمندانه راننده ایرانی در روشن کردن ماشینش با قاشق+ویدیو/ جایزه نوبل حق توئه هموطن موهای پریشان رضا گلزار و چهره عصبانی اش/ آقای همیشه جذاب بعد از تمرینات سخت ورزشی + عکس افشاگری ستاره سادات قطبی درباره غیرایرانی بودن مادرش؛ کشوری که فکرش رو هم نمی کردین+ویدیو نگاهی به کوچکترین و ماهرترین چوپان ایرانی که هنوز 7 ساله هم نشده اما...؛ از چراندن 500 گوسفند تا چیدن پشم شان+ ویدیو راز دم کردن چای ایرانی خوش رنگ و شفاف رونمایی الهه منصوریان، بانوی قهرمان ایرانی از متن زیبا و عاشقانه روی لیوان قهوه‌اش+عکس نحوه صحیح شستن و ضدعفونی کردن میوه‌ها و سبزیجات خلاقیت باحال بهرنگ علوی برای تبریک گفتن تولد بهرام افشاری/ اگه فرانسه به ایفل می‌نازه و ...+عکس درخواست قابل تامل مالک رحمتی، استاندار شهید تبریز برای خودداری از نصب بنر تبریک به ایشان بعد از انتصاب به مقام استانداری حضور بدون تشریفات امام جمعه محبوب، آیت الله آل هاشم در بازار سرپوشیده تبریز/ روحت شاد سید شریف+عکس میز رنگارنگ و شیک همسر بهرام رادان با چیدمان خاص و زیبا/ چقدر با سلیقه و قشنگ+عکس مجری برنامه پربازدید تلویزیون این بار در مجلس و در قامت نماینده تهران+عکس نگاهی به کیک تولد کلاهی شکل و عجیب مهدی کوشکی/ تا باشه از این تولدا + عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر خوش صدا با آهنگ هر چی بین ما بود صحبت وفا بود +ویدئو فال قهوه با نشان روز سه شنبه 8 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز سه شنبه 8 خرداد 1403+ فیلم قتل با قیچی آرایشگری/ ضربات مرگبار شاگرد آرایشگر و دوستش جان پسر جوان را گرفت یک ترفند شاهکار و عالی برای انتخاب هندوانه رسیده، خوشمزه و قرمز در روزهای گرم تابستان+عکس معماری زیباترین مدرسه دنیا در چابهار که ضد زلزله است+عکس چهره غمزده و ناراحت محسن ابراهیم زاده و داریوش ارجمند در مراسم یادبود شهید رئیسی و یارانش در تالار وحدت+عکس شوخی خنده دار حامد آهنگی و وحید شمسایی با سکانس جنجالی سید جواد هاشمی در جکوزی/ این همه شهید شدی... چرا پریدی تو آب!
تیتر امروز   
دورهمی غریبانه همسر شهید رئیسی با فرزندان سید حسن نصرالله در خانه ساده اش در حواشی داغ امروز سه شنبه 8 خرداد 1403
چوپان لواسانی چگونه ملکه دربار قاجار شد؟/موقوفات زن قجری در شمال تهران؛ از جلیقه الماس و پرده مروارید تا پل تاریخی
کالابرگ باز هم ادامه دارد؟ + جزئیات کالابرگ سال 1403
مادرشوهرهای عزیز، لطفا کمی عروس‌ها را درک کنید!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 8 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز سه شنبه 8 خرداد 1403+ فیلم
قتل با قیچی آرایشگری/ ضربات مرگبار شاگرد آرایشگر و دوستش جان پسر جوان را گرفت
شام چی بپزم؟ 5 پیشنهاد سریع برای شام چی بپزم
یک ترفند شاهکار و عالی برای انتخاب هندوانه رسیده، خوشمزه و قرمز در روزهای گرم تابستان+عکس
راز دم کردن چای ایرانی خوش رنگ و شفاف
نحوه صحیح شستن و ضدعفونی کردن میوه‌ها و سبزیجات
درخواست قابل تامل مالک رحمتی، استاندار شهید تبریز برای خودداری از نصب بنر تبریک به ایشان بعد از انتصاب به مقام استانداری
این محله زیبا ذغالی‌ترین کوچه تهران است+عکس
بهترین روش پاک کردن خمیر بازی از روی مبل
فال انبیاء روزانه سه شنبه 8 خرداد 1403
منتخب روز   
حیات وحش بدون سانسور/ ترس، دلهره + فیلم تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست مداحی شهید مالک رحمتی در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا+ویدیو نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... دروغ مصلحتی حاج آقا دانشمند به همسرش که 30 سال سر به مهر ماند و اکنون فاش شده است/ خانومم ناراحت شد و گریه کرد+ فیلم تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله در تبریز+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو انتشار فیلم جلسه دفاع شهید رئیسی از رساله دکتری؛ چه کسی در جلسه بود؟ دعای شهادتِ شهید مالک رحمتی استاندار دهه شصتی آذربایجان شرقی+ویدئو/آخرش هم به آرزوی دلت رسیدی قدیمی ترین عقد نامه دستنویس 133 ساله/ این عقد نامه یک سال قبل از ناصرالدین شاه نوشته شده روایت آیت الله آل هاشم از تعداد برادران و فرزندانشان بر سر مزار مادر مرحومش+ ویدیو/ با مدیریت برادرانم در سطح استان مخالفت کردم/صاحب 4 تا نوه هستم وداع تلخ همسر و دختر و خانواده شهید رحمتی با مالک آذربایجان+ویدئو/دنیا به احترام شما ایستاده...