روش‌های دریافت ارز دیجیتال ترون رایگان

  چهارشنبه، 19 آذر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
روش‌های دریافت ارز دیجیتال ترون رایگان
برخی افراد معتقدند که با توجه به جایگاه فعلی این ارز دیجیتال در میان 20 ارز برتر بازار کریپتو کارنسی، سرمایه گذاری در آن ارزشمند خواهد بود. ترون یک پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز است و از تکنولوژی شبکۀ همتا به همتا استفاده می‌کند. انگیزۀ اصلی این پروژه، گسترش بازارهای مرتبط با اپلیکیشن‌های دیجیتالی و غیرمتمرکز است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، ترون (Tron) یکی از جاه طلبانه ترین پروژه ها در فضای کنونی ارزهای دیجیتال و بلاک چین است. هدف ترون ساخت یک اینترنت واقعا غیرمتمرکز است. پروتکل ترون در میان بزرگترین سیستم های اجرایی مبتنی بر بلاک چین دنیا قرار دارد.

به ادعای تیم ترون این شبکه بسیار مقیاس پذیر، دارای توان اجرایی بالا بوده و قادر است تا طیف وسیعی از برنامه های غیرمتمرکز را پشتیبانی کند. به برنامه هایی که روی بلاک چین و با استفاده از قراردادهای هوشمند اجرا می شوند، برنامه غیرمتمرکز یا دی اپ (Dapp) می گویند. این برنامه ها پس از اجرا بدون نیاز به واسطه ها و بدون احتمال از کار افتادن، به حیات خود ادامه می دهند.

شبکه ترون مدعی است که در حال حاضر ظرفیت انجام ۲,۰۰۰ تراکنش بر ثانیه با کارمزد نزدیک صفر را دارد، در حالی که اتریوم و بیت کوین به ترتیب ۱۵ و ۷ تراکنش در ثانیه انجام می دهند. ترون امیدوار است تا اکوسیستمی بسازد که همه بتوانند در تمام نقاط دنیا تمام نیازهای خود بر روی اینترنت را به صورت غیرمتمرکز و بدون واسطه انجام دهند.

در ادامه به انواع روش های دریافت ترون رایگان خواهیم پرداخت:

دریافت ترون رایگان از طریق استیکینگ (Staking)

استیکینگ به فرآیند نگهداری یک رمزارز در کیف پول یا پلتفرم های استیک، به منظور پشتیبانی از فعالیت های شبکه بلاکچین گفته می شود. در این روش کاربران در ازای نگهداری ارزهای دیجیتال مشخصی در کیف پول خود، پاداش مشارکت دریافت خواهند کرد. پاداش بلاکی که به ازای استخراج هر بلاک TRX پرداخت می شود، میان تأییدکنندگان آن شبکه تقسیم خواهد شد. به عنوان مثال شما می توانید با نگهداری TRX در کیف پول اتمیک خود از 5 درصد پاداش آن بهره مند شوید.

یکی دیگر از سایت های مربوط به استیکینگ و دریافت ترون رایگان سایت stakingrewards.com است. که از طریق این سایت می توانید با استیکینگ ترون به صورت سالیانه ترون دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق ایردراپ ها (Air Drops)

ترون یک شبکه غیرمتمرکز با مقیاس بزرگ است که برای همۀ افراد، امکان ایجاد محتوا، اپلیکیشن و خدمات را فراهم نموده است.

ترون با مشارکت ترون اسکن (TRONSCAN) به ارائۀ 20 هزار ترون به صورت ایردراپ به تمامی شرکت کنندگان در پروژه ایردراپ ترون اسکن پرداختند.

در این پروژه فقط با تکمیل یک سری فعالیت های اجتماعی ساده و تأیید جزئیات در ربات تلگرام 5 سهم دریافت خواهید کرد. همچنین با هر بار استفاده از کد معرف شما (Referral Code) توسط کاربران دیگر، یک سهم به شما تعلق خواهد گرفت. با توجه به کل مقداری که جمع آوری کرده اید سهم شما از آن ایردراپ تعیین می گردد. یکی از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کند سایت airdrops.io می باشد.

بازی کنید و TRX دریافت کنید

یکی دیگر از روش های استخراج و دریافت رایگان ترون، بازی کردن است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم امکان دریافت ترون رایگان برای کاربرانی که تراکنش های ترون را تأیید می کنند وجود دارد. علاوه بر این می توانید از طریق بازی کردن در اپلیکشین های غیرمتمرکز ترون به کسب سود بپردازید.

با بازی کردن در این اپلیکیشن ها توکن هایی را دریافت می کنید که می توانید با نگهداری و هولد آنها سود دریافت کنید. هر پلتفرم، توکن اختصاصی خود را دارد. در هر مرحله هزینۀ استخراج بالاتر می رود؛ بدین ترتیب ارزان ترین استخراج ها مربوط به بازیکنان تازه وارد است. بسیاری از پلتفرم ها، پرداخت و تسویه را به صورت روزانه انجام می دهند.

برای ورود و استفاده از این اپلیکیشن ها نیاز دارید افزونۀ ترون لینک (Tron Link) را به مرورگر خود اضافه نمایید. سپس باید به کیف پول ترون خود و یا هر کیف پول دیگری که از ترون لینک پشتیبانی می کند استفاده متصل شوید. بعد از اضافه نمودن TRX به کیف پول خود، می توانید از بازی ها استفاده کنید.

کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری

برخی افراد معتقدند که با توجه به جایگاه فعلی این ارز دیجیتال در میان 20 ارز برتر بازار کریپتو کارنسی، سرمایه گذاری در آن ارزشمند خواهد بود. ترون یک پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز است و از تکنولوژی شبکۀ همتا به همتا استفاده می کند. انگیزۀ اصلی این پروژه، گسترش بازارهای مرتبط با اپلیکیشن های دیجیتالی و غیرمتمرکز است.

کسب درآمد از طریق فاست ها

یکی دیگر از راه های کسب درآمد رایگان، فاست ها هستند. این سایت ها به کاربران درآمدهای قطره چکانی می دهند و عایدی حاصل از این روش بسیار ناچیز است. در این روش کاربران در ازای مدت زمانی که در سایت های فاست صرف می کنند، مقداری توکن دریافت خواهند کرد. معمولاً در برداشت از این سایت ها محدودیت هایی وجود دارد و تا زمان رسیدن مقدار کوین جمع آوری شده به سقفی مشخص، کاربران اجازۀ برداشت آنها را نخواهند داشت. در واقع سود اصلی متوجه سایت میزبان خواهد شد، چرا که به ازای پرداخت مبلغی بسیار ناچیز به کاربران، بازدید و یا تعداد کلیک در سایت خود را بالا خواهند برد.

دریافت ترون رایگان از طریق فعالیت در سایت ها

برخی از سایت ها در ازای ثبت نام و پاسخ به برخی سؤالات و یا نظرسنجی های پولی، تماشای ویدیو، ویا تکمیل مراحل پیشنهادی سایت و دریافت امتیاز مثبت به شما ترون رایگان پرداخت می کنند و با توجه به زمان و شرایط تعیین شده در آن سایت می توانید ترون های دریافتی خود را برداشت نمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (461 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (31 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (8 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند