دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی / اصول آشپزی /

روش تهیه گاناش زعفرانی 

دوشنبه، 11 مهر 1401
اگر حتی یک بار دنبال طرز تهیه گاناش زعفرانی رفته باشید، می‌دانید که بسیاری از دستورها فقط از دو ماده اولیه استفاده می‌کنند. شما فقط با کمک همین دو ماده می‌توانید یک روکش شکلاتی جذاب برای انواع کیک و شیرینی درست ‌کنید.

گاناش یکی از روش های تزئین کیک و انواع دسرها می باشد که بسیار پر کاربرد است در واقع ترکیب شکلات و خامه در اندازه های متفاوت برای رسیدن به غلظت مناسب است. شما می توانید کیک را با گاناش کاور کنید و یا آن را غلیظ تهیه کنید و مانند خامه فرم گرفته فرم دهید و ماسوره بزنید و یا می توانید برای فیلینگ مابین کیک استفاده کنید مهم نیست شما از چه رنگ و طعم شکلات استفاده می کنید به این روش تهیه گاناش گفته می شود.امروز طرز تهیه گاناش زعفرانی را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم برای گاناش زعفرانی

  • خامه صبحانه (معادل5 ق غ) ۵۰ گرم
  • شکلات تخته ای(معادل یک سوم پیمانه) ۱۰۰ گرم
  • پودر زعفران یک چهارم قاشق چای خوری
  • کره یک قاشق غذا خوری
  • روغن مایع یک قاشق چای خوری

طرز تهیه گاناش زعفرانی

خامه صبحانه داخل ظرف کوچیک نچسب میگذاریم را شعله کم به محض اینکه کناره های خامه شروع کرد به ریز جوش زدن شکلات سفید خورد شده اضافه میکنیم و بعد پودر زعفران و مرتب هم میزنیم تا مواد یکدست بشود و رنگ باز کند وشعله خاموش میکنیم کره که در دمای محیط بوده اضافه میکنیم و هم میزنیم برای براق شدن میتوانیم یک قاشق چایخوری روغن مایع اضافه کنیم اجازه بدهید از حرارت بیوفتد و نیمه گرم که شد میتوانید با قاشق یا داخل قیف یک بار مصرف بریزد روی کیکتان استفاده کنید اگر بخواهید حالت قطره های درشت لبه های کیک بریزید بگذارید بیشتر خنک بشود .این سس بسیار راحت و سریع اماده میشود و خیلی خوشمزه و خوش عطر است به خاطر زعفرانش ورنگ زیبایی به کیکهای ساده و زعفرانی میدهد امیدوارم درست کنید . . .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
ترجمه تخصصی متن
ویراستاری تخصصی مقاله
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!