روش تهیه دیپ سالمون دودی لذیذ

  چهارشنبه، 29 دی 1400   زمان مطالعه 2 دقیقه
روش تهیه دیپ سالمون دودی لذیذ
این دیپ ماهی دودی زیبا در کراکرها بسیار خوشمزه است و می توانید آن را با کراکر و کوکتل سرو کنیدو یکی دیگر از مزایای این دیپ این است که می توان آن را چند روز زودتر از موعد درست کرد و در یخچال نگه داشت.

دیپ سیب زمینی، دیپ چدار و ژامبون، دیپ پیازچه و ماست، دیپ سالسا، دیپ لیمو و … چند نمونه از دیپ ها هستند که ممکن است با آنها آشنایی داشته باشید. البته که تمامی این دیپ ها لذیذ می باشند، اما ما در این مطلب تصمیم بر آن داریم تا شما را با طرز تهیه دیپ سالمون یکی از بهترین آنها آشنا سازیم.

تنوع مشمول شدنی است که در هر حوزه و هر مواد و خوردنی می توان آن را مشاهده کرد. دیپ در واقع نوعی چاشنی لذیذ است که همراه وعده های اصلی و یا عصرانه مورد استفاده قرار می گیرد. آنها به عنوان فینگر فودی ایده آل و دورچینی شکیل جهت به کارگیری در مهمانی ها عالی به نظر می رسد. دیپ ها به دنبال تهیه شدن از مواد گوناگونی همچون صیفی جات، سبزی ها، ادویه و … دارای تنوع بالایی می باشند.

مواد لازم برای تهیه دیپ سالمون دودی

  • 1 بسته (220 گرم) پنیر خامه ای نرم شده
  • 1 فنجان پنیر چدار سفید رنده شده
  • 1/4 فنجان سس مایونز سبک
  • 1/4 فنجان ماست یونانی ساده
  • 1 قاشق غذا خوری آب لیمو تازه
  • 1 بسته دیپ آووکادو
  • 1 الی 2 قاشق غذا خوری شیر در صورت نیاز
  • 110 گرم ماهی سالمون دودی بدون پوست و استخوان و ریش شده
  • 2 قاشق غذا خوری پیازچه خرد شده + مقدار بیشتر برای تزیین

آموزش طرز تهیه دیپ سالمون دودی

در یک کاسه مخلوط کن با استفاده از همزن برقی دستی، پنیر خامه ای را بزنید تا سبک و پفکی شود.پنیر چدار، سس مایونز، ماست یونانی، آب لیمو و ادویه را اضافه کنید و سپس با هم مخلوط کنید.شیر را به اندازه کافی با مواد مخلوط کنید تا به غلظت دلخواه برسد.

ماهی سالمون و پیازچه را بریزید. ترجیحا 1 ساعت یا تا زمان سرو آن را منجمد کنید.با مقدار بیشتر پیازچه آن را تزئین کرده و با بیسکویت کراکر یا برش های نان باگت آن را سرو کنید.

دیپ سالمون دودی

مواد لازم برای دیپ سالمون دودی روش دوم

  • 226 گرم حدود فنجان پنیر خامه ای
  • 113 گرم ماهی سالمون دودی ، تقریبا خرد شده
  • 1/4 قاشق چایخوری سس تاباسکو
  • 1/4 فنجان خامه ترش
  • 1/4 فنجان سس مایونز
  • 1 قاشق غذاخوری آب لیمو تازه
  • 2 قاشق غذاخوری کیپر ، آبکش شده
  • 2 قاشق غذاخوری شوید خرد شده تازه
  • 2 قاشق غذاخوری پیازچه خرد شده تازه
  • نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن

طرز تهیه دیپ سالمون دودی روش دوم

پنیر خامه ای ، خامه ترش ، سس مایونز ، آب لیمو ، کیپر ، و تاباسکو را در یک غذاساز مجهز به تیغه فلزی ترکیب شود. ماهی قزل آلا ، شوید و پیازچه و را اضافه کنید ، در صورت لزوم کناره های ظرف را خراش دهید تا ماهی قزل آلا ریز خرد شود. در صورت لزوم ، مزه را اضافه کنید و نمک اضافه کنید (من معمولاً حدود 1/4 قاشق چای خوری اضافه می کنم ، اما این به شوری ماهی قزل آلا دودی بستگی دارد).کراکر یا چیپس شیرین سرو کنید.این دیپ را می توان چند روز زودتر از موعد آماده کرد با این حال ، در یخچال کاملاً سفت و محکم می شود ، بنابراین بگذارید قبل از سرو در دمای اتاق بماند،


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (222 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (127 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (52 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (49 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (48 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (44 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (31 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (29 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خاطرات ناصرالدین‌شاه در فرنگ؛ «پادشاه آلمان جنّی است»!
ایده هایی برای استفاده از اکسنت وال در تغییر دکوراسیون خانه
فال ابجد روزانه دوشنبه 1 مرداد 1403
فال روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد 1403
یک فوتبالیست کچل دوست داشتنی مشعل المپیک پاریس را حمل می کند!
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 1 مرداد 1403 + فیلم
با این 8 تا روش خونه رو بدون نیاز به کولر خنک نگه دار
پانته‌آ بهرام، نقش اول سریال دلدادگان ممنوع الفعالیت شد+عکس
کوه زنوزی موش زائید/ قول مهدی ترابی به هواداران پرسپولیس: نگران نباشید برمی گردم!
نگاهی به موجودی حساب ثروتمندترین زن گدای مشهدی ! / هوش از سرتان می پراند !
شام امشب با من: سفره‌های رنگارنگ؛ 24 غذای ساده و ارزان برای شام
واگذاری سرپرستی فرزندان افغانی به ایرانیان واقعیت دارد؟
نقطه مشترک همسر دوم علی دایی با همسر حضرت علی(ع) در انتخاب مهریه/ مهریه ضامن خوشبختی نیست
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت