دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

ریزش آوار در میدان هفت تیر 

دوشنبه، 19 آذر 1397
کد خبر: 19221
ساعد نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات دو کارگر از زیرآوار یک ساختمان در میدان هفتم تیر خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی دراین باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۲:۲۹ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان هفت تیر، کوچه مشهدی اعزام کرد. 

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان سه طبقه قدیمی که کارگران در حال تخریبش بودند، رخ داده و درحالی که دو نفر از کارگران مشغول تخریب ساختمان بودند، ناگهان سقف طبقه سوم ریزش کرده و دو کارگر در زیر آوار محبوس شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: همزمان با ایمن سازی محل، یک گروه دیگر از آتش نشانان نیز برای جستجو و نجات وارد عمل شده و موفق شدند که دو کارگر ۳۵ و ۴۰ ساله افغانستانی را در حالی که دچار آسیب دیدگی سطحی شده بودند از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دهند.

ملکی با بیان اینکه بی احتیاطی در حین کار یکی از عوامل وقوع چنین حوادثی است، گفت: تخریب ساختمان برخلاف اینکه ممکن است کارساده‌ای به نظر برسد، اما نیازمند تجربه و تخصص است و لازم است که حتما از نیرو‌های آموزش دیده و حرفه‌ای برای این کار استفاده کرد.

به گفته وی، آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و جستجوی نهایی، ساختمان را به عوامل شهرداری تهران تحویل داده و دقایقی قبل به ماموریت خود خاتمه دادند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی