دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / رژیم غذایی /

رژیم غذایی کانگوروترین چیست؟ 

دوشنبه، 08 فروردین 1401
یک کانگوروترین فردی است که در رژیم غذایی کانگوروترین به جای گوشت گاو، گوشت کانگورو می‌خورد. به طور دقیق‌تر باید بگوییم که او یک فرد گیاه خوار است که فقط گوشت کانگورو می‌‌خورد و به این ترتیب سعی دارد خودش را گیاهخوار تلقی کند. رژیم غذایی افراد کانگوروترین به سبزیجات و گوشت کانگورو محدود می‌شود.در این مطلب رژیم کانگوروترین مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه غذایی رژیم کانگوروترین

رژیم غذایی کانگوروترین از استرالیا آمده است و در این رژیم غذایی، علاوه بر غذاهای مجاز در رژیم گیاهخواری مانند سبزیجات، غلات و حبوبات، گوشت کانگورو نیز مجاز است. با توجه به این واقعیت که گوشت کانگورو در خارج از استرالیا بسیار مشکل پیدا می شود، بعید به نظر می رسد که رژیم غذایی کانگوروترین به زودی در جهان رواج پیدا کند. حامیان این رژیم غذایی بر این باورند که کانگوروها تنها از گیاهان در حال رشد تغذیه می کنند و به همین دلیل افراد گیاهخوار مجاز هستند که در رژیم غذایی خود فقط از گوشت کانگورو استفاده کنند.

هزینه رژیم غذایی کانگوروترین

رژیم غذایی افراد کانگوروترین به سبزیجات و گوشت کانگورو محدود می شود و از آنجایی که این افراد گوشت گاو مصرف نمی کنند، گیاهخوار هستند. در حال حاضر هزینه کلی گوشت کانگورو در استرالیا بیشتر از گوشت گاو است، اما اگر رژیم غذایی کانگوروترین طرفداران بیشتری پیدا کند، قیمت آن کاهش خواهد یافت.

مزایای رژیم غذایی کانگوروترین

استدلال این است که استفاده از گوشت کانگورو به جای گوشت گاو سالم تر و انسانی تر است. اغلب گاوها در شرایط وحشتناک نگهداری می شوند، در صورتی که کانگوروها به صورت آزادانه و در مزرعه زندگی می کنند و از زندگی خود لذت می برند، به همین دلیل افراد کانگوروترین علاقه دارند گوشت کانگورو را به جای گاو مصرف کنند زیرا شرایط زندگی کانگورو بهتر از گاو می باشد و از این لحاظ رعایت رژیم غذایی کانگوروترین انسانی تر است. از سوی دیگر، کانگوروها متان کمتری نسبت به گاوها تولید می کنند و به این ترتیب آلودگی زیست محیطی کمتری ایجاد کرده و از این لحاظ نیز گوشت کانگورو سلامت بیشتری را به ارمغان می آورد.

معایب رژیم کانگوروترین

عیب رژیم غذایی کانگوروترین این است که مانند تمام رژیم های گیاهخواری دیگر، به خاطر حذف شدن یکسری منابع غذایی مهم مانند گوشت گاو و غذاهای دریایی و مصرف نکردن برخی مواد مغذی، بدن شما دچار کمبود مواد مغذی می شود. بنابراین توصیه می شود رژیم های گیاه خواری موجود در لیست رژیم های غذایی را تحت نظر متخصص تغذیه شروع کنید تا بدن شما به مشکل بر نخورد و بتوانید نتیجه مورد نظر را دریافت کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی