دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

رو شدن مشکل الیکا عبدالرزاقی با وسایل همسرش امین زندگانی در برنامه دورهمی / مدیری میگه امین رو با همین میخ کج بپذیر😂 

چهارشنبه، 07 شهریور 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از حضور امین زندگانی و ایکا عبدالرزاقی در برنامه دورهمی را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، الیکا عبدالرزاقی زادهٔ 18 مرداد 1358 در رامسر است. او فارغ‌التحصیل آموزشگاه سمندریان است و مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی دارد. الیکا عبدالرزاقی در سن 33 سالگی با امین زندگانی 40 ساله در تئاتر آشنا شد و نامزد کرد و در سال 1392 با یکدیگر ازدواج کردند.

امین زندگانی زادهٔ 5 شهریور 1351 است. او فرزند موسیقی‌دان ایرانی سیاوش زندگانی و نیز برادر امید زندگانی است. زندگانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش و ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. زندگانی در سال 1370 با ورود به دانشگاه هنر و تحصیل در رشته تئاتر وارد عرصهٔ بازیگری شد و پس از اجرای نمایش‌هایی در سال 1374 جایزهٔ بهترین بازیگر مرد را از جشنوارهٔ تئاتر فجر را دریافت کرد. او در همین سال با ایفای نقش در مجموعه وکلای جوان فعالیت در تلویزیون را نیز آغاز کرد. بازی در نقش سلیمان نبی در فیلم سینمایی ملک سلیمان (1389) و سریال حبیب (1401)و بازی در سریال مختارنامه (1391)از برجسته‌ترین نقش‌های دوران بازیگری او است.

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی در برنامه دورهمی از یک مشکل خود رونمایی کردند. و آن مشکل گم شدن وسایل مورد نیاز امین زندگانی در خانه است. مهران مدیری هم بر آتش این مشکل هنرمندانه می دمد تا لحظات خنده داری در برنامه مدیری ایجاد شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) سکانس خنده دار و عالی عقد ساعد سهیلی در فیلم «پول و پارتی» / طعنه به گلزار میزنه یعنی؟! فقط حرکات چشماش عالیه😂😂
جشن تولد متفاوت و جنگلی پریناز ایزدیار و ست کردن لباس و کیک با رنگ سبز باصفای محیط/ چه لوکیشن زیبایی برای عکاسی انتخاب کرده+عکس
شعر دلنشین و زیبای استاد شفیعی کدکنی برای خسرو آواز ایران، محمدرضا شجریان/ بخوان که از صدای تو سپیده سر برآورد/ وطن، زِ نو، جوان شود دمی دگر برآورد
تبدیل پایان نامه به مقاله
(فیلم) خاطره خنده دار علی دایی از خوش شانسی در امتحان زبان تخصصی دانشگاه شریف / درسی که عادل فردوسی پور توش استاده!
رو شدن موجودی حساب 12 رقمی و میلیاردی مشتری حواس پرت که رسید کارتش رو توی موبایل فروشی جا گذاشت+ عکس/ شما این همه عدد رو یکجا دیده بودین؟
چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید
حیات وحش ؛ مستند حیات وحش حیوانات / شکار موش توسط مار سمی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله