دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

روایتی خواندنی از دست رد شجریان به سینه مسعود رجوی 

چهارشنبه، 17 مرداد 1403
کد خبر: 401847
ساعدنیوز: سرتیم حفاظت از مسعود رجوی مدعی‌ می‌شود که سازمان مجاهدین خلق قصد جذب محمدرضا شجریان را داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، مسعود خدابنده عضو سابق سازمان مجاهدین خلق و سرتیم حفاظت از مسعود رجوی می‌گوید: یادم است سازمان مجاهدین خلق تا مدت‌ها دنبال محمدرضا شجریان بود تا او را جذب کند. رجوی بارها دنبالش فرستاد و شجریان هر بار دست رد به سینه فرستاده‌ها زد. کلامش را هم یادم است که گفته بود: من ثمره موسیقی یک نسل هستم، نه می‌خواهم و نه می‌توانم صدایم را در خدمت کسی قرار دهم.

مسعود رجوی از آهنگ‌های شجریان لذت می‌برد و بقیه هم فهمیده بودند و حتی آهنگ‌های شجریان بیش از هر چیز دیگری در سالن های قرارگاه پخش می‌شد.

اما وقتی رجوی از شجریان قطع امید کرد و فهمید او در تله مجاهدین نخواهد افتاد، تمام نوارهای شجریان از بین رفت و صدایش هم دیگر در سالن‌ها پخش نشد.

وقتی آقای شجریان به مجاهدین پاسخ منفی داد به یک باره مورد غضب رجوی قرار گرفت و هر نشستی که برگزار می‌شد، باید حتما شجریان مورد ناسزا قرار می‌گرفت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 17 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) آفتابه‌ی فول اتومات پدالی یک پدر ایرانی، تمام بینندگان را هاج‌و واج گذاشت🤣 / کسی با ما از کمبود امکانات حرفی نزنه لطفا🤣
(ویدئو) برای اولین بار جزئیات تکان دهنده لحظه درگذشت برادر مهدی یغمایی از زبان خودش / اصلاً نمی فهمیدم دارم چیکار می کنم! از هولم زنگ زده بودم آتش نشانی
ویدیوی حیرت‌انگیز از سفر تاریخی انسان‌ها از آفریقا به سراسر جهان؛ اولین انسان‌ها کجا ظاهر شدند و چگونه زمین را تسخیر کردند؟
چوگان بازی کردن حرفه ای ایوانکا دختر دردانه ی ترامپ / بازی اصیل و شاهانه + ویدیو
چیدمان زیبا و فوق العاده شیک رستوران دلباز فریبا نادری با تزئینات منحصر به فرد/ از نمای بیرونی خاص تا طراحی داخلی هنری با علم+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله
تفکر معنادار آیت الله خامنه ای در یک روز سرد برفی +عکس/ به چه می اندیشی ، عشق اینجا و خدا هم اینجاست
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟