ساعدنیوز
ساعدنیوز

روحانی: عربستان از این حمله درس بگیرد

  چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ID  کد خبر 45253
روحانی: عربستان از این حمله درس بگیرد
ساعد نیوز: روحانی با اشاره به حمله اخیر به تاسیسات نفتی عربستان گفت: یمنی‌ها، مدرسه، بیمارستان یا بازار را مورد اصابت قرار ندادند، بلکه به یک مرکز صنعتی حمله کردند تا به دشمنان خود هشدار دهند. وی با بیان اینکه دشمنان منطقه باید از این هشدار درس گرفته و به دنبال خاموش کردن آتش جنگ در منطقه باشند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه امروز(چهارشنبه) هیئت دولت با بیان اینکه امروز در مسایل منطقه شاهد دو نقطه متضاد، یکدیگر هستیم، گفت: از طرفی برخی کشورهای منطقه قرار دارند که تلاش می کنند، صلح و امنیت را مستقر و با ناآرامی ها و تحرکات تروریست ها مبارزه کنند و از سویی در گوشه ای دیگر از منطقه شاهد آتش افروزی و جنگ افروزی هستیم.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین اجلاس سران ایران، ترکیه و روسیه به عنوان کشورهای ضامن روند آستانه و آتش بس در سوریه در آنکارا، گفت: هدف از برگزاری این جلسات و تلاش هایی که در چارچوب روند آستانه انجام می شود ایجاد صلح و ثبات در منطقه بویژه در سوریه، بازگشت آوارگان و زندگی عادی مردم و مبارزه با باقیمانده تروریست های منطقه است که نشان می دهد یک تلاش جمعی در راستای صلح و آرامش منطقه شکل می گیرد.

رئیس جمهور ادامه داد: از طرفی در گوشه دیگری از منطقه عده ای به دنبال آتش افروزی هستند و این در حالی است که با گذشت سالیان زیاد باید برای همگان روشن شده باشد که مقاومت ملت های بیدار و هوشیار منطقه، شعله خاموش ناشدنی است.

روحانی با بیان اینکه امکان پذیر نیست ملت هایی را که خود را برای مقاومت آماده کرده و سال ها از کشور خود حراست و حفاظت کرده اند، از مقاومت بازداریم، خاطر نشان کرد: عجیب این است که دشمنان منطقه هنوز قدرت این مقاومت را درک نکرده اند.

وی افزود: آنها به جای اینکه اعتراف کنند حزب الله لبنان دارای توانمندی ها و قدرت های بالایی هم از لحاظ دانش علمی و نظامی و هم از نظر شهامت در میدان است و یا قبول کنند بخشی از جوانان و ملت رشید عراق تحت عنوان حشدالشعبی به میدان آمده و تروریست ها را بیرون رانده و شهرهای شمالی عراق مانند موصل، الرمادی، فلوجه و کرکوک را آزاد کردند و به جای اعتراف به رشد و بزرگی ملت های بزرگی نظیر سوریه و یمن؛ به دنبال این هستند که با اتهام زنی اعلام کنند، پشت این ملت ها چه کسانی هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه پشتوانه ملت های مقاوم و فداکار منطقه رحمت و نصرت خداوند است، خطاب به بدخواهان مردم منطقه گفت: باید قدرت ملت ها را باور کنیم و به جای اینکه همواره به دنبال این باشید که کدام دولت را متهم کنید، بدانید که هیچ دولتی در کار نیست و این ملت ها هستند که به پا خاسته اند.

روحانی با اشاره به کشتار مردم بی گناه یمن و بمباران بیمارستان ها، خانه ها و مدارس در این کشور، گفت: دشمنان منطقه می خواهند در برابر این آتش افروزی هایی که ایجاد کردند، هیچ ملتی نباشد که پاسخ آنها را بدهد و این در حالی است که ملت یمن، ملتی بزرگ، هوشیار و بیدار است.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز خواهان درگیری در منطقه نبوده و نخواهد بود، تصریح کرد: باید بدانیم که ملت یمن آغازگر درگیری ها نبودند، بلکه عربستان سعودی، امارات، آمریکایی ها، برخی کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی بودند که در منطقه جنگ را به راه انداخته و یمن را ویران کرده اند.

رئیس جمهور افزود: چگونه است که وقتی مردم یمن مورد حمله قرار گرفته و سیل اسلحه و مهمات به منطقه روانه می شود، هیچ کس نباید سخنی بگوید؟ چطور وقتی رئیس جمهور آمریکا اعتراف می کند که عربستان سال گذشته ۴۰۰ میلیارد دلار پول در آمریکا خرج کرده هیچ کس نباید حرف بزند، اما وقتی مردم یمن در برابر این همه تجاوز، یک عکس العملی نشان داده و نقطه ای را زدند، این همه ناراحتی و عصبانیت ایجاد می شود.

روحانی اظهار داشت: یمنی ها، مدرسه، بیمارستان یا بازار را مورد اصابت قرار ندادند، بلکه به یک مرکز صنعتی حمله کردند تا به دشمنان خود هشدار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان منطقه باید از این هشدار درس گرفته و به دنبال خاموش کردن آتش جنگ در منطقه باشند تا مردم در آزادی و رفاه قرار بگیرند، خطاب به آنان گفت: سیاست شما در منطقه همواره بر مبنای جنگ افروزی بوده است و از ۱۹ سال گذشته تاکنون هر جا در منطقه از جمله در عراق، افغانستان، سوریه و منطقه خلیج فارس آمدید، ناامنی را با خود آورده اید.

رئیس جمهور ادامه داد: بیایید یک بار هم برای ملت های منطقه صلح بیاورید؛ چرا همواره برای ملت های منطقه باروت می فرستید و به آنان کمک نمی کنید و پس از آن به دیگر کشورها اتهام زنی می کنید و این در حالی است که هیچ کس این اتهام را باور نمی کند.

روحانی با بیان اینکه واقعیت این است که بدخواهان باید قدرت ملی ملت های منطقه را پذیرا بوده و به سمت صلح و آرامش بازگردند، گفت: جمهوری اسلامی ایران همانطور که با همه همسایگان خود در شمال، شرق و غرب، روابطی دوستانه، برادرانه و صمیمی دارد، خواهان روابط دوستانه با همسایگان جنوبی خود نیز است.

وی اظهارداشت: ایران هیچ گاه آغازگر قطع روابط و برهم زدن ها نبوده و همان هایی که پا را پس گذاشته اند، بیایند و پا پیش بگذارند، چرا که ما علاقمندیم با همه ملت های منطقه و همسایگان خود روابط خوبی داشته باشیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: در سفر به ترکیه و در حاشیه اجلاس سران ایران، ترکیه و روسیه مذاکرات بسیار خوبی با روسای جمهور روسیه و ترکیه انجام شد که در آن، روند پیشرفت روابط و همکاری ها در ماه های اخیر مرور شد.

روحانی ادامه داد: امروز خوشحالیم روابط بانکی ایران با برخی کشورها بدون استفاده از سوئیفت انجام می شود؛ زمانی غربی ها تصور می کردند بانک و روابط بانکی به معنای سوئیفت است و اگر زمانی کشوری را از این محروم کنند، روابط و تسهیلات بانکی برای آنها از بین خواهد رفت اما امروز جایگزین سوئیفت پیدا شده و روابط ما با روسیه و ترکیه و در آینده با کشورهای اورآسیا و دیگر کشورها می توانیم از این طریق، همکاری ها را تقویت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برقراری روابط تجاری و اقتصادی با استفاده از پول ملی با ترکیه و روسیه و دیگر کشورها مانند عراق می تواند بسیاری از مشکلات را در توسعه مناسبات از میان بردارد.

رئیس جمهور تأکید کرد: امروز در سطح جهان یک مبارزه جدی با دلار در حال شکل گیری است و با ادامه این روند، سلطه آمریکا بر بازارهای پولی و مالی جهانی و سیستم های بانکی تضعیف شده و از بین خواهد رفت.

روحانی اظهار داشت: در این سفر روابط، همکاری ها و مناسبات ایران با دو کشور دیگر در بخش های مختلف علمی، فناوری، دفاعی و هسته ای بررسی شد و خوشبختانه با هر دو کشور علاوه بر بررسی مسایل مربوط به سوریه و روند آستانه، تفاهمات و پیشرفت های حاصل شده در اجرای توافقات فیمابین نیز بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکای ها باید بدانند آثار فشار حداکثری آنها علیه ملت ایران رو به پایان است، گفت: البته این اعمال فشار بر زندگی مردم زحمت وارد کرده اما این فشار حداکثری به نقطه اوج خود رسیده و آماده سرنگونی است.

رئیس جمهور افزود: در ماه های اخیر علیرغم آنکه آمریکایی ها سنگین ترین فشارها را علیه ایران اعمال کردند، اما شرایط اقتصادی کشور و حرکت آن رو به بهبود است؛ این به معنای حل مشکلات مردم نیست، اما شاخص ها نشان می دهد که ملت، دولت و مسئولان کشور قادر هستند تا شرایط را در مسیری قرار دهند که منجر به کاهش مشکلات شود.

روحانی با بیان اینکه آمار اعلام شده از سوی بانک مرکزی در ۳ ماهه اول امسال نشان می دهد که در اقتصاد بدون نفت شاهد اولین حرکت رشد مثبت بوده ایم، گفت: این بسیار حائز اهمیت است چرا که سال گذشته رشد منفی داشتیم و دشمنان فکر می کردند که امسال این روند منفی ادامه پیدا می کند و اینکه امروز شاهدیم در زمینه رشد اقتصادی اولین قدم مثبت را برداشتیم به معنای آن است که مسیر را درست انتخاب کرده ایم.

وی با بیان اینکه در زمینه تورم، اشغال و تولید در حوزه های مختلف، کشاورزی، صنعت، خدمات نیز علائم مثبت و رو به جلو را شاهد هستیم، گفت: براساس گزارش وزارت جهاد کشاورزی تولید برخی دانه های روغنی در کشور مانند کلزا ۴ برابر شده و صادرات در بخش کشاورزی هم میزان قابل قبولی را دارد.

رئیس جمهور افزود: در بخش صنعت نیز شاهد پیشرفت هایی هستیم، به گونه ای که صادرات در فولاد و سایر محصولات معدنی روند مثبتی داشته است؛ صادرات محصولات و فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در شرایط بهتری قرار دارد و این نشان می دهد که مسیر درستی انتخاب شده است.

روحانی با بیان اینکه آمریکایی ها نمی توانند با فشار حداکثری به اهداف خود دست پیدا کنند، تأکید کرد: به مقامات آمریکایی اعلام می کنم که مذاکره با فشار حداکثری ناممکن است و اگر شما راست می گویید و به دنبال مذاکره هستید، باید همه فشارها علیه ایران متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه همه دنیا می دانند که مذاکره در شرایط فشار به چه معناست، گفت: هیچ کشوری حاضر به گفتگو در شرایط فشار حداکثری نیست. بلکه مسئولان آمریکایی اگر واقعاً حسن نیت داشته و پشیمان شده اند، باید برای توبه واقعی صداقت خود را نشان داده و ظلم و فشار به مردم بزرگ ایران را به پایان برسانند.

رئیس جمهور ادامه داد: دولتمردان آمریکا امروز به جای اینکه فضا را مثبت کنند، در شرایطی که فشار روانی و اقتصادی را علیه ملت ایران روا داشته اند، می خواهند با اتهام زنی فشار تهمت زنی حداکثری را علیه ایران اعمال کنند و با حرف های بی پایه و اساس و بی معنا و بدون خریدار در داخل و خارج از ایران این رویه را پیش گرفته اند.

روحانی با بیان اینکه ملت ایران ملت صلح، دیپلماسی و مذاکره است، افزود: آن کسی که می خواهد از طریق فشار روانی، سیاسی و اقتصاد به ملت ایران زور بگوید باید این فشار را متوقف کند.

وی تأکید کرد: ایران هنوز هم به تعهدات خود در برجام پایبند بوده و هنوز هم ناظران آژانس در مراکز هسته ای ایران حضور داشته و به نظارت ادامه می دهند.

رئیس جمهور افزود: ایران گام سوم خود را در کاهش تعهدات برجام آغاز کرده، اما دنیا باید بداند که ما در چارچوب مقررات بین المللی، پادمان و ان پی تی در حال ادامه فعالیت های خود هستیم و امیدواریم سایر کشورها و طرف های ایران در مذاکرات نیز به تعهدات خود عمل کرده و شرایط امن تر و بهتری را در کل منطقه و جهان شاهد باشیم.

روحانی در ابتدای سخنان خود نیز با تبریک فرا رسیدن بهار علم و دانش و روزهای پرنشاط دانش آموزی در کشور، گفت: فرا گرفتن علم و دانش و ایجاد فرصت جدید برای همه معلمین و اندیشمندان در راستای تحول علمی در کشور بویژه در شرایطی که در فشار دشمنان قرار داریم، اهمیت ویژه ای دارد.

وی گفت: امیدواری به آینده و اداره کشور، افزایش تولید و ارتقاء فرهنگ جامعه در سایه تلاش های نسل جوان قرار دارد و بی تردید امروز مسئولیت بسیار سنگینی برعهده آموزش و پرورش، آموزش عالی، حوزه های علمیه و همه دستگاه هایی است که در زمینه فراگیری نسل جوان برای بر دوش گرفتن مسئولیت های اجرایی، اجتماعی و مدیریتی تلاش می کنند.

رئیس جمهور اظهار داشت: آرزو می کنیم دانش آموزان، دانشجویان، جوانان و معلمان کشور هفته آینده با روحیه و نشاطی تازه مسئولیت بسیار سنگین فرهنگی و علمی خود را بر دوش بگیرند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (80 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (70 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (37 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (27 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (19 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (10 نظر)
دیگران می‌خوانند   
کشف تاریخی تابوت آخناتون با چشم طلا متعلق به مصر باستان+عکس چهره برافروخته مادر زهره فکور صبور سر میز عزای دخترش در یک تالار مجلل/ حیف این زیبایی که رفت زیر خاک+عکس اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از پشت صحنه سریال در حاشیه/خودشون ترکیدن از خنده😂 رونمایی حمید هیراد از برادرزاده زیبا و نازش/ چه متن خاص و عاشقانه‌ای هم برای تولد عسل خانم نوشته+عکس نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند صحبت های خنده دار آقای قرائتی: چند وقت پیش یه نفر اومد بیت رهبری گفت من امام زمانم به سید علی بگو بیاد +ویدئو😂👌 لحظه ورود علی دایی به هتل در قرعه کشی جام جهانی 2018 و صحبت های شنیده نشده از شهریار/ پیش بینی بلد نیستم بکنم!! +فیلم شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ عکاسی خلاقانه ستاره سادات قطبی با ژست خاص و جالب/ اولین روز شناسنامه دار شدن شازده پسرش این مدلی ثبت شد+عکس ظاهر جذاب و زیبای وحید رهبانی، محمد سریال گاندو بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس اقدام باورنکردنی و خنده دار پیرمرد باحال در دوچرخه سواری با دوچرخه ایی مینیمال و اسباب بازی+ویدیو/ چرا من منتظر بودم هر آن بشکنه؟🤣 صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو گریه های تلخ مادر یسنا برای دختر گمشده اش+ویدئو/خدایا به دل مادرش رحم کن... 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی سورپرایز جشن تولد حمید گودرزی توسط همسر اول و خواهرش در محل کار با کیک متفاوت + عکس تیدا و سگ‌های زنده یاب در جست‌وجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله +ویدئو به مناسبت روز معلم یادی بکنیم از شوخ طبعی معلم دیکته سردار آزمون در رم / داستان بامزه غلط املایی سردار رو شنیدین؟ (فیلم) مصاحبه تاریخی و فوق العاده خنده دار دانش آموزان!/صداقت و عشق و علاقه به مدرسه موج میزنه! (عکس) ایده وخلاقت متفاوت و جالب دانش آموزان در روز معلم رونمایی از ستاره 2 متر و 8 سانتی فوتبال جهان/ قدبلندترین دروازه‌بان اروپا رو بشناسید+عکس دوقلوهای خوشگل و بانمک فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر بهش میاد مامان بودن😍+عکس آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست عکسی بامزه از علی دایی در دوران دبستان/ قشنگ مشخصه ایشون شاگرد محبوب معلمشون بودن (عکس) خنده‌دارترین لحظات سلطان کمدی حیوانات فوک‌ها و فیل‌های دریایی!/چه ژستی گرفتن انگار عکس یادگاری میگیرن! ذوق زدگی محمدرضا اخباری، بازیکن تیم فوتبال تراکتور، در اولین روز بدنیا آمدن دختر نازش در بیمارستان/ اتاق رو چه خوشگل دیزاین کردن زیبایی منحصربفرد لباس عروس،تاج و توری بازیگر مشهور هالیوود که ملکه ی موناکو شد/ مدرن ترین عروسی که دنیا به خودش دیده! پسر بزرگ و رشید دانیال حکیمی، محسن سریال فاصله ها +عکس/ باورتون میشه همچین پسر بزرگی داشته باشه؟ نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران سپهر حیدری ستاره سابق فوتبال و آرام خانوم/چه خوش رنگ و باکلاسه +عکس جشن تولد خلوت و شیک نفیسه روشن، آمنه سریال گیلدخت با دوستای صمیمیش در کافه/ رفقاش سنگ تموم گذاشتن+عکس عکس خاص سردار آزمون، فوتبالیت تیم ملی ایران، در کنار معلم اول ابتدایی شون/ بچه درسخونمون تو عکسم کتاب دستشه (عکس) تلاشهای مصرانه ی زن بریتانیایی برای جلب رضایت همسرش که باعث شد به شهرت جهانی دست یابد (فیلم) سکانسی فوق العاده خنده دار از فیلم ورود خروج ممنوع/تو زندان آهنگ خوندن ، بیا بیا قرش بده قسطی...😂 تغییر چهره و استایل یانگوم در خیابان که قابل شناسایی نبود! حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 (عکس) خلاقیت باورنکردنی و عجیب در گریم این عروس و داماد به سبک شرک و فیونا! عکس لو رفته از ظروف غذای قدیمی محمود احمدی نژاد در خانه اش /خانه ای ساده با فرش ماشینی! (عکس) خلاقیت زیبا و جالب عروس و داماد برای برگزاری جشن عروسی روی آب حماسه ساز شد!/شبیه کارت پستاله! (عکس) پوشش خاص و بسیار زیبای دو دختر روسی در سال 1888/ از دختران روس انتظار پوشیدن همچین لباس هایی رو داشتین؟ جنگل‌گردی همسر شاهرخ استخری(سپیده بزمی‌پور) مثل همیشه با تیپ شیک و متفاوتش *0*
تیتر امروز   
اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست تغییر چهره و استایل یانگوم در خیابان که قابل شناسایی نبود! حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 گنج های خیالی رویای جویندگان زیر خاکی در نصف جهان پرواز جالب علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی با جت‌ اختصاصی و لوکس به‌ انگلیس+عکس باز شدن پای خورزو خان شب های برره مدیری به کنفرانس خبری جنجالی حمید مطهری در تبریز تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای تعطیلات آخر هفته رهبر معظم انقلاب آخر نیمکت می نشستند و آقای مطهری پای تخته صحبت می کردند /دیدگاه شهید مطهری درباره رهبری چه بود؟ انجام بزرگترین استخدام تاریخ ایران +جزئیات رهبر انقلاب: ناامیدکردن جوانان از روی لجاجت با نظام، لطمه زدن به آینده کشور است
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...