دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونمایی از پیرمرد 72 ساله چینی که قیافه جوان 30 ساله را دارد و اندامی مستر المپیایی +فیلم/ روزی 8 تا تخم مرغ برای صبحانه می خوره! 

سه شنبه، 10 مهر 1403
ساعدنیوز: اگر هنوز شک دارید که ورزش عامل جوانی و سلامتی است این ویدئو را تماشا کنید. مردی در دهه هفتادمین سال زندگی اش قیافه یک جوان 30 ساله را دارد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بسیاری از افراد فکر می‌کنند سالم بودن کار دشواری است؛ در حالی که با انجام برخی ترفندهای ساده و تعیین اهداف کوچک برای خود، می‌توانید در مسیر زندگی سالم تر و شادتر قرار بگیرید. برای داشتن زندگی بهتر رعایت برخی اصول ضامن تداوم شادابی و سرزندگی است؛رعایت اصول صحیح غذا خوردن، استراحت، فعال بودن و... در مجموع مسیر پر فراز و نشیب زندگی را هموارتر می‌کند.

اگر بخواهیم اهمیت ورزش را در سلامتی انسان بدانیم خواهیم دید که اثرات مفید فعالیت های ورزشی را در پیشگیری – درمان و کنترل بسیاری از نارساییهای قلبی و عروقی و تنفسی نشان می دهد امروزه که زندگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

در اینجا بد نیست اشاره ای داشته باشیم به آمار مبتلایان به بیماری های قلبی و سکته های قلبی که همه ساله تعداد زیادی راقربانی می کند طبق آخرین تحقیقات انجام شده در ایران بالاترین میزان مرگ و میر بیماری های قلبی است.

سلامتی و توانایی جسمانی از نعمت های الهی است . انسان همیشه خواهان سلامتی و نشاط است خوشبختی هر انسان وابسطه یه نیروی بدن و روحش است.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 10 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به تغییر ظاهر روسای جمهور ایران بدون عبا و عمامه؛ از جلیقه و پیراهن یقه دیپلمات رهبر معظم انقلاب تا کت و شلوار شهید رئیسی و لباس ورزشی حسن روحانی+ عکس
مراحل سابمیت مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(تصاویر) جانوران زیبایی که از دل سنگ متولد شدند
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(فیلم) سید حسن خمینی: نتانیاهو فکر کرده ما شنگول و منگولیم و خودش گرگ پشت در است!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه تخصصی کتاب
خلاقیت خنده دار پدر باهوش برای حمل و جابه جایی فرزندان 2 قلویش با موتور +عکس/ من عاشق اون مغز طلاییت شدم