دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی وحید بادپی از چهره قدیمی هادی چوپان با ریش پرفسوری در اردوی تیم ملی پرورش اندام در سال 2015 +عکس 

پنجشنبه، 25 مرداد 1403
ساعدنیوز: وحید بادپی از دیار لرستان یکی از برترین چهره های رشته ورزشی پرورش اندام است. این ورزشکار توانسته مجوز حضور در استیج جهانی مستر المپیا را به دست آورد. او در مسابقات دبی پرو نتوانست از سد بهروز تابانی بگذرد. اما امیدوار است در امریکا این موضوع را جبران کند. بادپی این تصویر جالب را از اردوی تیم ملی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، وحید بادپی بدنساز ایرانی که پله پله در حال رشد و پیشرفت است تا نوید روزهای خوشی در آینده را برای ورزش بدنسازی ایران با خود به ارمغان بیاورد.

وحید بادپی متولد سال 1365 در خرم آباد لرستان، قهرمان بدنسازی است ورزش را از 15 سالگی با کیک بوکسینگ شروع کرد و از 28 سالگی وارد بدنسازی شده است و در 37 سالگی به مستر المپیا راه یافت و در دسته فیزیک کلاسیک از بهترین هاست

او 178 سانتی متر قد و 91 کیلوگرم وزن دارد.

برای راهیابی به مستر المپیا ورزشکاران باید در مسابقات متعددی که در طول سال برگزار می‌شود شرکت کنند. البته 10 نفر برتر هر دوره می‌توانند به‌طور مستقیم در مسابقات سال آینده شرکت کنند. بیت الله عباس پور برای اولین بار از ایران در سال 2012 وارد مسابقات مستر المپیا شد که مقام هفدهم را به‌دست‌آورد. او در سال 2013 نیز در این مسابقات شرکت کرد و دوباره به مقام هفدهم رسید. همچنین در سال 2014 وی در مسابقه رده 212 پوندی‌ها شرکت کرد و مقام پنجم را به‌دست‌آورد.

سپس هادی چوپان در این مسابقات شرکت کرد که ابتدا مقام سوم در سال 2019 را کسب کرد و بعد از آن در سال مقام چهارم را به‌دست‌آورد. سپس در سال 2021 به مقام سوم دست یافت و در چهارمین تلاش خود در مستر المپیا با موفقیت به مقام قهرمانی رسید هادی چوپان در پنجمین سال حضور خود در مسابقات مستر المپیا 2023 در رقابتی بسیار نزدیک با حریفش درک لانسفورد به مقام دوم بسنده کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 25 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ آرامگاه ساده و سنگی نابغۀ ریاضی جهان "مریم میرزاخانی" در بهشت "لوس گاتوس" کالیفرنیا
تبدیل پایان نامه به مقاله
تصویر پربازدید از طاقچه کتاب و پنجره رو به حیاط خانه پدری رهبر انقلاب در مشهد +عکس/ خانه ای معمولی و ساده در بین مردم
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
خلاقیت خنده دار یک هموطن ایرانی برای کشاندن مشتری به مغازه با اسم رضا گلزار حماسه آفرید/ مغز نگو معدن طلاست😂+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی