دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رضا قیطاسی ستاره مسابقه مردان آهنین با پای برهنه به عزای امام حسین (ع) رفت +عکس/ فقط اون شعر ترکی زیبا رو عشق است 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: رضا قیطاسی قویترین مرد ایران در سال 1402 است. این پهلوان در مسابقات متعدد ملی و برون مرزی شرکت کرده و مقام های مختلفی را به دست آورده است. در اینجا تصویری از این قهرمان در مراسم عزای حسینی را تماشا میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نخستین قسمت از مجموعهٔ خاطره‌انگیز «مردان آهنین» یا همان «قوی‌ترین مردان ایران»، شامگاه چهارشنبه، اول فروردین‌ماه 1403، در شکل‌وشمایلی جدید از شبکهٔ ورزش سیما پخش شد.

در پایان رقابت‌های گروه اول از شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات، غول 208سانتی‌متری کبودرآهنگی با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و به مرحلهٔ بعد صعود کرد تا در یک‌هشتم با 15 تن دیگر بجنگد.

در این گروه، رضا قیطاسی، با ثبت رکورد‌های عالی و کسب امتیاز کامل در هر چهار بخش مسابقه، 16 امتیاز به‌دست آورد و به‌راحتی راهی دور بعد این رقابت‌ها شد. (زانکو قاسمی از کردستان نیز در رتبهٔ دوم جای گرفت.)

این ورزشکار همدانی از 23سالگی پای به این عرصه گذاشته و تا امروز افتخارات ملی بسیاری در این زمینه به‌دست آورده است که از آن جمله می‌توان به قهرمانی در هجدهمین دورهٔ مسابقات قوی‌ترین مردان کشور اشاره کرد.

قیطاسی، همچنین، به چندین عنوان بین‌المللی و جهانی رسیده است؛ یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان و نیز کسب رتبهٔ نخست در رقابت‌های جهانی طناب‌کشی از این دست است.

این ورزشکار ترک‌زبان، که اکنون 37 سال دارد و پدر دو فرزند است، با آنچه در این دوره از خود به‌نمایش گذاشت، نشان داد که هنوز هم می‌تواند از مدعیان این عرصه و نامزد کسب عنوان قهرمانی باشد.

با این‌همه، قیطاسی، که از کودکی در فکر کمک به مردم و دستگیری از ایشان بوده است، امروز، همان‌طور که آرزو می‌کرده است، به‌عنوان آتش‌نشان فعالیت می‌کند و برای هم‌وطنان خود غیورانه به آب و آتش می‌زند.

گفتنی است که مجموعهٔ «مردان آهنین»، که در این دوره علی‌رام نورایی اجرای آن را برعهده دارد، هر شب، ساعت 20، از شبکهٔ ورزش پخش می‌شود. در این دوره، 32 مرد، در قالب 8 گروه 4نفره، با هم مبارزه می‌کنند.

آخرین سری «مردان آهنین»، که پیشتر تحت عنوان «قوی‌ترین مردان ایران» برگزار می‌شد، سال 97 از تلویزیون پخش شد. رضا جاودانی، مجری مشهدی، بیش از هر کسی اجرای این برنامه را بر عهده داشته است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(ویدیو) صحبت های مهران مدیری: آشپزی خانوم صمدی خیلی بده!/واکنش آزاده صمدی:آشپزی من عالیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
گفتگو با تنها روحانی بدنساز ایران / من نسل Z روحانیتم! / ممکن است خلع لباسم کنند
(ویدئو) کشف های باستانی در ایران که باستان شناسان را حیرت زده کرد/ از پروتز چشم مصنوعی تا سیستم فاضلاب شهری و...
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ابراز احساسات به سبک ایران باستان/ استوری احساسی الناز شاکردوست برای امیر آقایی