ساچمه نقره را از کجا بخریم؟

  پنجشنبه، 10 اسفند 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
ساچمه نقره را از کجا بخریم؟
نقره خام به اسامی دیگری نظیر گرانول نقره، نقره پنبه، ساچمه نقره ، نقره گوارسه و ... معروف است. این محصول در واقع به شکل دانه‌ها یا گلوله های نقره ای هستند که معمولاً در اندازه های مختلفی در ذرات بسیار ریز و درشت در حد دانه‌های گندم قطر دارند. گرانول نقره در طی فرآیند ریخته گری نقره با ریختن فلز نقره مذاب در آب سرد تشکیل می‌شود.

ساچمه نقره چیست؟

نقره خام به اسامی دیگری نظیر گرانول نقره، نقره پنبه، ساچمه نقره ، نقره گوارسه و ... معروف است. این محصول در واقع به شکل دانه‌ها یا گلوله های نقره ای هستند که معمولاً در اندازه های مختلفی در ذرات بسیار ریز و درشت در حد دانه‌های گندم قطر دارند. گرانول نقره در طی فرآیند ریخته گری نقره با ریختن فلز نقره مذاب در آب سرد تشکیل می‌شود. این عمل باعث می‌شود که فلز نقره به شکل گلوله‌های نقره‌ای کوچک تبدیل شود که از آب متراکم شده و جامد می‌شوند. تولید کنندگان این محصول از تکنیک‌ها و روش‌های مختلف پیشرفته برای بدست آوردن نقره پنبه با اندازه های معین استفاده می‌کنند اما معمولا نتایج به دست آمده یکسان است. در آوردن فلز نقره به شکل گرانول تکنیکی است که آن را برای ساخت انواع جواهرات و زیورآلات نقره بسیار کاربردی و انعطاف پذیر می‌سازد. به این ترتیب یک راه بسیار موثر برای افزودن بافت نقره ای به طرح ها و مدل های مورد نظر هنرمندان است. تکنیک دانه بندی فلز نقره یک روش باستانی است. یافته‌های حفاری های باستان شناسی جواهرات و سایر اشیاء تزئین شده با این شکل از دانه بندی نقره، کشف شده است که قدمت آنها به 5000 سال پیش می‌رسد.

مهمترین ویژگی های برجسته نقره نظیر درخشندگی بسیار زیاد سفید رنگ، چکش خواری مطلوب، شکل پذیری و همچنین استقامت آن باعث شده است که این فلز زیبا، یکی از بهترین فلزات برای ساخت زیورآلات و ظروف و... محسوب شود. اما تولید نقره به شکل دانه‌ها یا گلوله‌های ریز از گذشته تا کنون برای جواهرسازی و تزئین و .. بسیار مهم است. با استفاده از نقره خام طرح ها و مدل‌های خاصی از جواهرات در بافت‌های مختلف و زیبا و شگفت انگیز قابلیت طراحی دارند.

فروشگاه آنلاین کافه سیلور با دارا بودن نماد اعتماد و فروشگاه حضوری آماده انجام خدمات فروش برای شما می باشد، برای ارتباط مستقیم با ما می توانید با شماره 09123498666 تماس حاصل فرمایید.

خرید ساچمه نقره

نقره خام به شکل گرانول یا نقره پنبه، از جمله عناصر تزئینی بسیار رایج در طراحی جواهرات و زیورآلات هستند. شما می توانید آنها را روی هر نوعی از جواهرات فلزی لحیم کنید. نقره خام معمولاً 0.999 درصد خالص است و در کیسه‌های مهر و موم شده ارائه می‌شود که تضمین می‌کند شما گرانول‌های یکسان و به یک اندازه را خواهید داشت. معمولا برروی این کیسه‌ها برچسبی وجود دارد که نشان دهنده اصالت، خلوص و وزن های مختلف نقره خام است که در بازار عرضه می‌شود.

فروشندگان آنلاین معتبر و دارای مجوز ساچمه نقره

فروشگاه‌های سکه یا شمش نقره به صورت محلی در نزدیکی شما هستند. کافه سیلور توصیه می‌کند که سکه‌های نقره، شمش نقره و حتی ساچمه نقره خود را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید. یک فروشنده قابل اعتماد اطلاعات درست را به شما ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا در دام کلاهبرداران نیفتید و مهمتر از همه، محصولات با کیفیت بالا را به شما می‌فروشد.

به دنبال فروشندگانی باشید که حجم بالایی از انواع محصولات نقره مانند شمش نقره، ساچمه نقره، سکه‌ها و جواهرات را به صورت عمده به فروش می‌رسانند. در مقابل، یک فروشنده کوچک ممکن است انتخاب محصول محدودی داشته باشد یا نتواند یک سفارش خرید یا فروش بزرگ را تکمیل کند. از مزایای خرید آنلاین شمش نقره غافل نباشید زیرا این کار سریع و آسان است، می تواند در هر زمانی از روز انجام شود و به شما امکان می‌دهد به صورت لحظه‌ای قیمت نقره را زیر نظر داشته باشید و با توجه به قیمت‌های روز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروش نقره خام

بسیاری از فروشندگان آنلاین حتی پس از پرداخت هزینه حمل و نقل، ارزان‌تر از فروشگاه محلی شما هستند، زیرا هزینه سربار آنها به طور کلی بسیار پایین‌تر است. صرف نظر از نحوه پرداخت، به خاطر داشته باشید که فروشندگان آنلاین قبل از ارسال سفارش شما منتظر می‌مانند تا پرداخت شما تمام شود و در نهایت محصول مورد نظر مشتری را به همراه رسید و فاکتور امضادار همراه با کد ملی به شما ارائه می‌دهد.

اگر تازه‌کار هستید، چند فروشنده عمده فروش نقره را با هم مقایسه کنید. مطمئن شوید که کل هزینه را مقایسه کنید. کل هزینه ها شامل مواردی نظیر کارمزد، کارمزد کارت اعتباری و حمل و نقل و بیمه می شود. البته به خاطر داشته باشید که هزینه تنها عامل اصلی در هنگام خرید شمش نقره و ساچمه نقره نیست بلکه عواملی نظیر سهولت سفارش، تحویل فوری، خدمات مشتری و سیاست‌های خرید را از جایی که خرید می‌کنید در نظر بگیرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (166 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (38 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (33 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (19 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (12 نظر)
تیتر امروز   
خودکشی دردناک و همزمان 2 خواهر در تهران 13 و 14 ساله در تهران !
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!