دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

ساکشن روغن موتور ممنوع !! 

یکشنبه، 24 دی 1402
ساکشن روغن، مراحل انجام تخلیه روغن ماشین را آسان تر و سریع تر کرده است اما استفاده از این دستگاه عوارضی دارد که در ادامه این مطلب از ساعد نیوز بیان می شود.

در گذشته، تخلیه روغن ماشین با استفاده از باز کردن یک پیچ انجام می‌گرفت که معایب زیادی داشت. آلودگی محیط اطراف تعمیرگاه با این روش بسیار زیاد بود. به مرور زمان، تجهیزات تعمیرگاهی برای تعویض روغن ماشین پیشرفته تر شد؛ تا آنجا که ساکشن روغن به این صنعت معرفی شد.

عوارض ساکشن روغن موتور


متخصصین فنی خودرو توصیه کرده­‌اند که استفاده از دستگاه‌­های جدید مکش و ساکشن روغن موتور که جدیدا بسیار متداول شده است باعث باقی ماندن رسوبات مضر در داخل محفظه روغن موتور می‌­شود. همچنین مقداری از روغن موتور قدیمی در درون محفظه روغن باقی می­‌ماند که این اتفاق، باعث مخلوط شدن روغن موتور قدیمی با روغن موتور جدید خواهد شد. اکسیده بودن روغن موتور قدیمی و تفاوت ساختاری و شیمیایی آن با روغن موتور جدید، خاصیت روغن موتور جدید را کم کرده و باعث کاهش خاصیت روغن موتور جدید می­شود .

سخن پایانی


پس حواستان باشد که برای تعویض روغن موتور خودروی خود اولا از دستگاه ساکشن استفاده نکنید و ثانیا عجله­‌ای برای تعویض روغن نداشته باشید تا تمام روغن موتورهای سوخته از مخزن روغن تخلیه شود.همچنین هیچوقت دو روغن موتور را با یکدیگر مخلوط نکنید و اگر می­خواهید این کار را انجام دهید حتما مواد افزودنی و گرانروی آن را بررسی کنید در صورتی که هر 2 آنها یکی بود مخلوط کردن آن مشکل کمتری ایجاد خواهد داشت.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب