ساعدنیوز
ساعدنیوز

صفر تا صد چگونگی ثبت نام و ورود به بورس

  دوشنبه، 26 خرداد 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
صفر تا صد چگونگی ثبت نام و ورود به بورس
ساعد نیوز: احتمالا شما هم از دوست و آشنا در رابطه با سوددهی خوب بورس شنیده‌ید. و اگر اکنون می خواهید سرمایه گذاری خود را در بورس آغاز کنید باید با نحوه ی ورود به آن آشنا شوید.

ثبت نام در بورس اوراق بهادار:

بورس اوراق بهادار، یکی از فعال ترین بازارهای مالی حال حاضر است که سرمایه گذاری در آن به همراه مهارتی کافی می تواند بازده بسیاری برایتان به همراه داشته باشد؛ اما در حال حاضر برای ثبت نام در بورس اوراق بهادار و انجام معامله در آن مانند گذشته دیگر نیازی به حضور فیزیکی در تالار بورس نیست و شما با در اختیار داشتن اینترنت و لپ تاب یا گوشی همراه قادر خواهید بود به راحتی سهام موردنظر خود را خرید و فروش کنید. ما در این مطلب سعی داریم برای ثبت نام در بورس اوراق بهادار و شروع معاملاتتان، شما را مرحله به مرحله راهنمایی کنیم، اما قبل از هر چیز، مراحلی که باید به صورت کلی طی شوند عبارت اند از:
۱- ثبت نام در سجام
۲- ثبت نام در کارگزاری و دریافت اطلاعات حساب
۳- دریافت کد بورسی
4- شروع معاملات

برای سرمایه گذاری در بورس، چه به صورت یک شخص حقیقی و چه به صورت حقوقی، در ابتدا نیاز به یک کارگزار رسمی و مورد تائید سازمان بورس اوراق بهادار دارید تا “کد بورسی یا همان کد معاملاتی” خود را از آن دریافت کنید. این کد برای هر شخص منحصر به فرد است و درواقع شناسه ی او در بازار بورس به حساب می آید که از تعدادی حرف و عدد تشکیل شده است. کد بورسی یکی از الزامات ورود به بورس اوراق بهادار و خرید و فروش در بازار سرمایه است. چه افراد حقیقی و چه افراد حقوقی در سامانه اطلاعاتی بورس از طریق این کد شناسایی می شوند. نحوه ی ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی در بیشتر کارگزاری ها در شهرهای مختلف، به صورت غیر حضوری و حضوری از طریق شعب کارگزاری انجام می شود.

مدارک لازم برای دریافت کد بورسی اشخاص حقیقی:

تصویر
برای خرید و فروش سهام در بازار بورس نیاز به یک کد برای ورود به سامانه های معامله گری دارید . این کد برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی برای معاملات در بورس صادر می شود و بدون آن نمی توان معامله کرد.
  • اصل و کپی شناسنامه (صفحه اول و توضیحات)
  • اصل و کپی کارت ملی
  • تکمیل فرم احراز هویت اشخاص حقیقی
  • تکمیل فرم درخواست کد مشتریان حقیقی در بورس کالای ایران
  • شماره حساب بانکی و شماره شبای آن

مدارک لازم برای دریافت کد بورسی اشخاص حقوقی:

  • کپی آگهی رسمی تاسیس شرکت
  • کپی روزنامه رسمی آخرین آگهی تغییرات
  • کپی اساسنامه شرکت
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به صورت کامل
  • کپی روزنامه رسمی آخرین آگهی در خصوص اعضای هیات مدیره و دارندگان امضای مجاز
  • کپی صورت های مالی که به تایید حسابرس قانونی رسیده باشد
  • تکمیل فرم احراز هویت اشخاص حقوقی
  • تکمیل فرم درخواست کد مشتریان حقوقی در بورس کالای ایران

پس از آنکه از طریق شرکت های کارگزاری برای دریافت کد بورسی خود اقدام کردید، کارگزاری ها مدارک و فرم های مرتبط را برای صدور کد بورسی به سازمان بورس ارائه می دهند و کد بورسی شما معمولا بعد از سه روز کاری صادر می شود که با آن می توانید خرید و فروش سهام خود را انجام دهید. پس از ثبت نام در کارگزاری ها و دریافت کد بورسی، اکنون باید در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) ثبت نام کنید، اطلاعات خود را ثبت کنید و کد رهگیری ۱۰ رقمی خود را دریافت نمایید. این سامانه درواقع مرجع اصلی داده ها و اطلاعات سرمایه گذاران در بازار بورس است. سجام متعلق به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است که زیر نظر سازمان بورس برای ایجاد سامانه ای یکپارچه و فراگیر و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به سرمایه گذاران ایجاد شده است.

ثبت نام در سامانه سجام (اشخاص حقیقی):

  • ابتدا به آدرس سایت https://dara.csdiran.com/sejam مراجعه کنید.
  • بر روی گزینه ی ثبت نام در سجام کلیک کنید.
  • در مرحله بعد شماره تلفن همراه خود را وارد می کنید و سپس پیامکی مبنی بر کد تائید ورود به سامانه سجام برای شما فرستاده خواهد شد. کد تائید را در کادر موردنظر وارد کنید، مشتری حقیقی با تابعیت ایرانی را انتخاب کنید و شماره ی کد ملی خود را به همراه کد امنیتی وارد نمایید.
  • اطلاعات وارد شده در سامانه سجام می تواند متعلق به شخص شما به عنوان “اصیل” باشد و یا اینکه ممکن است شما به عنوان نماینده ی قانونی شخص دیگری اقدام به ثبت اطلاعات در سامانه کرده باشید.
    نماینده ی قانونی ممکن است “ولی قهری“، “قیم“، “وکیل” و یا “وصی” باشد که در هرکدام از این حالت ها نیاز به بارگذاری فایل نمایندگی وجود دارد. فراموش نکنید که نماینده ی قانونی باید خودش در سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

ثبت نام در یکی از کارگزاری ها

بعد از ثبت نام در سامانه سجام برای شروع معاملات در بورس، ابتدا به یک کارگزاری مورد تایید سازمان بورس نیاز دارید تا کد بورسی(کد معاملاتی) خود را از آن دریافت کنید. کد بورس هر شخص منحصر به فرد بوده و از تعدادی عدد و حرف تشکیل شده است و لازمه ورود به سازمان بورس برای سرمایه گزاری می باشد از طریق کد بورس می توانید وارد بورس شده و برای خود یا شرکت خود عرضه اولیه خرید یا فروش نمایید.

ثبت نام برای دریافت کد بورسی

پس از دریافت کد رهگیری سجام باید برای ثبت نام اولیه برای دریافت کد بورسی مراحل زیر را دنبال نمایید :

۱. ورود به بخش افتتاح حساب در سایت کارگزاری
۲. وارد کردن شماره همراه و دریافت کد تائید از طریق پیامک
۳. تکمیل اطلاعات اولیه ثبت نام (کد ملی، نام، نام خانوادگی و رمز عبور)
۴. تکمیل ثبت نام غیرحضوری
پس از تکمیل ثبت نام اولیه و ایجاد حساب با انتخاب “ورود به افتتاح حساب غیر حضوری” می بایست اطلاعات فردی، اطلاعات تماس، اطلاعت بانکی و اطلاعات شغلی خود را تکمیل نماید.
اطمینان حاصل نمایید نام فرد دیگری در بالای صفحه نمایش داده نشود، در صورت مشاهده با کلیک به روی نام کاربر از صفحه خارج شود و حساب جدید خود را ایجاد نمایید.
اطلاعات خواسته شده را بر اساس اطلاعات مندرج در مدارک هویتی رسمی (شناسنامه و کارت ملی) و به صورت کامل نمایید.
۱.در خصوص شناسنامه های جدید که فاقد شماره شناسنامه هستند، کد ملی را به جای شماره شناسنامه درج کنید.
۲. در صحت تلفن همراه و ایمیل وارد شده دقت نمایید که زیرا کانال های اصلی اطلاع رسانی کارگزاری باشند.
۳. در خصوص اطلاعات بانکی توجه داشته باشید که حساب اعلام شده حتما به نام خود شما باشد. در صورت مغایرت نام، انتقال وجه به حساب شما مقدور نخواهد بود.
۴. بعد از تکمیل اطلاعات هر بخش دکمه «ثبت و مرحله بعد» رابزنید.
۵. شما در هر مرحله از ثبت نام می توانید با زدن دکمه «مرحله قبلی» اطلاعات قبلی را ویرایش نمایید.
۶. فیلدهای ستاره دار (*) حتما باید توسط متقاضی پر شوند.
دقت نمایید در هر بخش از ثبت نام، گزینه هایی وجود دارد که « انتخابی » و چنانچه شما گزینه مورد نظر را انتخاب نکنید اطلاعات خواسته شده تکمیل نخواهد شد. ( مثل نام شهر، محل صدور شناسنامه، نام بانک و …) بعد از تایپ چند حرف از کلمه مورد نظر در این بخش، نام مورد نظر ظاهر می شود.

مرحله احراز هویت

پس از گذراندن مراحل فوق جهت ثبت نام در بورس شخص باید برای احراز هویت به همراه مدارک مورد نیاز (که در پایین ذکر شده) به شعب کارگزاری مورد نظر مراجعه نمایید :

  1. کد ۱۰ رقمی دریافت شده از سامانه سجام بوسیله پیامک
  2. اصل شناسنامه
  3. اصل کارت ملی

بعد از اقدام شما برای دریافت کد بورسی از طریق شرکت های کارگزاری، کارگزاری ها مدارک و فرم های مرتبط را برای صدور کد بورسی به سازمان بورس ارائه خواهند داد. کد بورسی شما تقریبا بعد از سه روز کاری صادر خواهد شد و به ایمیل یا شماره همراه شما ارسال خواهد شد که با آن می توانید به خرید و فروش سهام بپردازید.
البته از تاریخ ۱۲ اسفند ۹۸ در قوانین دریافت کد بورسی تغییراتی حاصل گردیده که افراد حقیقی باید در آزمون معاملات برخط آنلاین شرکت نمایند و پس از کسب امتیاز قابل قبول کد بورسی برای آنها صادر خواهد شد.
توجه فرمایید که کد بورسی یکی از الزامات ورود به بورس اوراق بهادار و خرید و فروش در بازار سرمایه می باشد. چه افراد حقیقی و چه افراد حقوقی در سامانه اطلاعاتی بورس از طریق این کد شناسایی می شوند. کد بورسی برای هر فردی منحصر به فرد است.

شروع معاملات سهام

پس از طی مراحل بالا و دریافت کد بورسی، می توانید معاملات خود را در بازار بورس اوراق بهادار به دو روش مستقیم و غیر مستقیم آغاز نمایید.

ثبت درخواست خرید یا فروش سهام به چند روش انجام می گیرد:

  1. خرید یا فروش مستقیم سهام توسط خود شخص، از طریق سامانه معاملات آنلاین (برخط):
    در روش درخواست حضوری می توانید به صورت حضوری به یکی از شعب کارگزاری مراجعه نمایید و با پر کردن “فرم سفارش خرید یا فروش” در خواست خرید یا فروش خود را ثبت نمایید.
  2. مراجعه حضوری به کارگزاری و درخواست خرید یا فروش سهام:
    در روش درخواست تلفنی باید به صورت تلفنی با کارگزاری خود تماس حاضل فرمایید و با وصل شدن به سیستم ثبت سفارش تلفنی، با نام کاربری و کلمه عبوری که شرکت کارگزاری در اختیار شما قرار داده است سفارش خود را ثبت نمایید.
  3. درخواست اینترنتی به کارگزاری برای خرید یا فروش سهام:
    در روش درخواست اینترنتی ثبت سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام خواهید داد یعنی در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانید با مراجعه به وب سایت ثبت سفارش های شرکت کارگزاری، درخواست خرید یا فروش خود را ثبت نمایید.
  4. درخواست تلفنی به کارگزاری برای خرید یا فروش سهام:
    در روش معاملات آنلاین یا معاملات برخط، به جای اینکه سفارش خود را از طریق کارگزاری ثبت نمایید و کارگزار هم سفارشات شما را در ساعات معامله در سامانه خرید و فروش بورس وارد نماید، خودتان در ساعات معامله که از ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر است انجام می دهید.

البته باید توجه داشته باشید این روش برای افرادی که مدرک زیر دیپلم دارند امکان پذیر نیست.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (124 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (86 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (40 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (33 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (32 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (26 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (20 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (17 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (15 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
بازیگر زن مشهور و نماز اول وقت + عکس گریه های بی امان ستاره سادات قطبی بعد از شنیدن یک خبر یهویی در ایوان باصفای خانه‌اش/ مُشتلق بده...+ویدیو ترفند های جادویی برای دور کردن پشه‌ از خانه پذیرایی مفصل و تمام و کمال از بازیگران در منزل داود رشیدی در مراسم یادبود این هنرمند محبوب +عکس/ چه خونه زندگی دلبازی، چه گلهای زیبایی 10 ترفند زیبایی قدیمی که هنوز هم معجزه می‌کنند کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر چند روش مؤثر و طبیعی برای پوشاندن موهای سفید نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران حسین کنعانی زادگان ستاره فوتبال/ این ماشین نیست هواپیماست + فیلم تصویری دیده نشده از آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرشان در اوایل ازدواج/ چقدر جوان بودند احمد ابوالقاسمی، داور برنامه محفل: شجریان رو دوست دارم اما چون علیرضا قربانی پسر داییمه اونم دوست دارم+ویدیو رونمایی از پیرترین مرد جهان با 256 سال سن/ تا زمان مرگ با 23 زن ازدواج کرد!+عکس غوغای خوانندگی بی نظیر حمید هیراد با آهنگ قدیمی در خانه اش/ کدوم کوه و کمر نقش تو داره یار+ویدیو افشاگری هادی چوپان از حقیقت تلخ زندگیش/ واقعا روحیه میخواد اینارو تعریف کردن و نشون دادن+ فیلم مهران مدیری مربی تیم فوتبال شد/ خداحافظی آقای بازیگر از بازیگری +فیلم خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای کوتاه کردن موی پسرش حماسه ساز شد/ کل آرایشگاه های شهر زیر سوال رفت+عکس (عکس) آرون افشار و مادرش در پشت صحنه کنسرت / چقدر ماشاءالله مادرش جوونه! پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارگران تامین اجتماعی در سال 1403 رونمایی همسر شاهرخ استخری از گوشواره های دخترانه شیک و گوگولی نبات کوچولو/ چه خوش سلیقه+عکس گفتگوی صمیمی با ندا قاسمی، شیرین نون خ؛ از چپ کردن ماشینش و فاصله یک قدمی با مرگ تا درخواست سلفی در دستشویی+ویدیو خواص عجیب آب پیاز عاشقانه های خاص و متفاوت فیروزه سریال گیلدخت همراه با همسر خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس صحبت های شوکه کننده و با چشمان گریانِ مادر مرتضی پورعلی گنجی: توی شالیزار کار میکردم شکم بچه هامو سیر میکردم+ویدیو رونمایی از شورت ورزشی 66 میلیون تومانی ستاره فوتبال/رامین رضاییان مرزهای خرید را جابه جا کرد+ عکس وقتی سوگل طهماسبی با این جواب نشون میده که یه اهوازی واقعی و به تمام معناست+ویدیو/ گرمای تابستون و چای یه ترکیب ترک نشدنی برا ایرانیاست😎 بهاره رهنما: به من میگید پیرزن ناراحت نمیشم چون من پیرزن جذابی هستم+ویدئو خوانندگی خارجی هومن حاج عبداللهی با لهجه مازَنی / خدا تو گِل این مرد فقط نمک ریخته +فیلم عمارت باشکوه محل نگهداری سه تار ناصرالدین شاه قاجار/ یه خونه پر از ساز و آواز 😍+ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز حامد آهنگی، کمدین معروف ایرانی+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍!+ویدیو سوگواری تمام نشدنی نسرین مقانلو برای پسر و پدر مرحومش با این ویدیو و با صدای علیرضا قربانی دل هر مادری رو به درد میاره/ خدا بهش صبر بده روایت بامزه پوریا پورسرخ از عاشق شدن و ازدواج کردنش؛ مثل خودم خیلی بی حاشیه هست+ ویدیو/ خوشبخت باشین😍 واکنش خسرو حیدری به شوخی های سریال پژمان/ وقتی همسر خسرو حیدری دست رد به پیشنهاد بازیگری زد+ویدئو درباره میوه‌فروشی که 16 سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است! +ویدئو تصویری از استراحت محمدجواد ظریف با پتوی گلبافت در هواپیما/ حمایت از کالای ایرانی توسط سیاستمدار ایرانی (فیلم) پشت صحنه خنده دار سریال پژمان با هنرنمایی پژمان جمشیدی/ نبینید از دستتون رفته😂 چیدمان میز شام مفصل و رنگارنگ نرگس محمدی، بازیگر سریال ستایش در مهمونی مجردی / خوش به حال علی اوجی 😍 بازسازی چهره نئاندر تال 78000 ساله‌ + فیلم خرید انواع میز چوبی و کنسول چوبی از سایت دکورال علی دایی: اولین ماشینم پیکان اردبیل 11 بود+ویدئو/ 420 تومن سود کردم شریکم برایم پیکان خرید نه با پول فوتبال!
تیتر امروز   
کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارگران تامین اجتماعی در سال 1403 معمای المپیادی عبور قورباغه از برکه (ویدئو) غار یخی، شاهکاری از طبیعت که نفس را در سینه حبس می‌کند! این تصویر چیزی جز توهم مغز شما نیست! (ویدئو) کشف اسرار کهکشان / سفری علمی به ناشناخته‌های راه شیری (تصویر) به این میگن فرهنگ‌سازی ترک سیگار! (ویدئو) انفجار رنگ‌ها در حباب‌های پلاستیکی / نقاشی خلاقانه با سرنگ و پلاستیک! (تصاویر) با جاده‌ی مرگ آشنا شوید! (ویدئو) با این معلم کاربلد در سه دقیقه شاهنامه را یاد بگیرید! (تصویر) راز سمت تاریک ماه فاش شد! زمین زیر پای مدارس سست است!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...