دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ممنوعیت سفر در ایام عید فطر 

شنبه، 18 اردیبهشت 1400
کد خبر: 150176
ساعد نیوز: معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تاکید بر ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید فطر گفت: برای جلوگیری از گسترش ویروس جهش‌یافته این کار ضروری است بنابراین هر نوع سفر هوایی و زمینی ممنوع است‌.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، محسن فرهادی درباره محدودیت و ممنوعیت اعمال شده برای سفرهای عید فطر گفت: در مصوبه کلیه سفرها و عبور و مرور ممنوع اعلام شده است . البته بلیت برخی پروازها قبل تر فروخته شده است که باید وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط تمهیداتی بیندیشند تا سفرها و مراودات بویژه زمینی از روز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت) ساعت ۲ بعدازظهر تا روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) ممنوع شود.

وی افزود: در واقع این کار یک نوع قرنطینه تردد بین استانی است و هیچ سفری نباید انجام شود و اراده بر قطع سفرها است. دلیل این کار هم مشخص است، زیرا تردد جمعیت انتقال گونه های جدید ویروس کرونا که در استان هایی مانند یزد و ... را تسهیل می کند و خدایی نکرده سفرها منجر به گسترش سوش های جهش یافته نشود.

فرهادی که در یک برنامه تلوزیونی صحبت می کرد، تاکید کرد: در مورد سفرهای جاده ای نیروی انتظامی مکلف شده است تا راه ها را ببندد و اجازه تردد ندهد. با برنامه های نیروی انتظامی طبیعتا هم باید خودرو را بازگرداند و هم اعمال جریمه صورت گیرد و این موضوع شامل همه استان های کشور است و کاری به رنگبندی شهرها نداریم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب