دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

سقوط هولناک درخت روی دانش آموزان در گلستان / اردوی دانش آموزی مصدوم داشت 

دوشنبه، 29 آبان 1402
کد خبر: 363230
ساعد نیوز: سقوط درخت بر روی دانش آموزان دو مصدوم برجا گذاشت که آنها به بیمارستان مستقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، رسول صلاحی در گرگان رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس با اشاره به حادثه برای چند دانش‌آموز اظهار داشت: امروز 2 دانش‌آموز پسر دبستان شاهد شهر مینودشت که براثر این حادثه دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در اردوی دانش‌آموزان 2 دانش‌آموز دچار حادثه شدند، تصریح کرد: یکی از مصدومان با تشخیص آسیب‌های مغزی و دیگری شکستگی پا به بیمارستان مطهری گنبدکاووس انتقال یافتند.

رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس تصریح کرد: 2 دانش‌آموز پس از مداوای اولیه در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان مینودشت، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه مراحل درمانی در بیمارستان درحال انجام است، افزود: یکی از دانش آموزان از ناحیه پا و دیگری از ناحیه سر دچار آسیب شده‌اند.

صبح امروز دانش‌آموزان پسر دبستان شاهد شهر مینودشت به اردوی در عرصه‌های جنگلی مینودشت برده شدند که بر اثر شکستگی و سقوط درخت 2 دانش‌آموز مینودشتی دچار مصدومیت شدند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 05 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
استوری های مزین به happy birthday بازیگران برای تولد مهراوه شریفی‌نیا و پوریا پورسرخ، کیمیا و آرش سریال کیمیا؛ از علی ضیا و پژمان بازغی و تا گلاره عباسی و ساره بیات+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
رفتار خارج از عرف و بی‌احترامی اردوغان به پزشکیان در اجلاس بریکس+ویدئو
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به سلیقه خاص مینا مختاری در چیدمان ورودی خانه‌اش؛ ترکیب گلدان سفال با میز سنگی +عکس/ گرمی بخشی به فضای خانه با تکنیک‌های خاص👌
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟