دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

شجاعت خودتان را با این بازی بسنجید! 

جمعه، 29 تیر 1397
کد خبر: 10124
ترسناک ترین دشمنان بازی های رایانه ایی را در این بازی بسیار زیبا تجربه کنید. بازی های اکشن و ترسناک بر پایه بقا همواره مورد توجه کاربران کنسول های بازی بوده است و در این حوزه نیز بسیاری از کم

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از  کالاسودا، ترسناک ترین دشمنان بازی های رایانه ایی را در این بازی بسیار زیبا تجربه کنید. بازی های اکشن و ترسناک بر پایه بقا همواره مورد توجه کاربران کنسول های بازی بوده است و در این حوزه نیز بسیاری از کمپانی ها سرمایه گذاری های بسیار زیادی کرده اند و عناوین بسیاری منتشر شده است. بازی GTFO یکی از جدید ترین بازی های اکشن و تیر اندازی است که با توجه به اخبار موجود در سال جاری باید انتظار آن را داشته باشیم.

ابن بازی بسیار زیبا توسط استودیوی Chambers Collective طراحی و توسعه پیدا کرده است و این کمپانی از مدت ها پیش اعلام کرده است که ترسناک ترین بازی های تاریخ را با این عنوان تحت تاثیر قرار خواهد داد. حال با توجه به این اخبار باید منتظر اعلام نظرات کاربران بازی های رایانه ایی وحشتناک باشیم. این استودیو امروز نیز در رستای همین موضوع اعلام کرد که مدل جدیدی از دشمن برای بازی GTFO که بازی آینده این شرکت است وجود خواهد داشت که واقعاً هم ترسناک هستند و کاربران برای این موجودات باید خود را آماده کنند.

دشمنان این بازی به نظر می رسد Shadow Enemy هستند زیرا در میان تریلر ها این نام به چشم می خورد. این موجودات بسیار حرفه ایی هستند و به دام انداختن آن ها تقریبا غیر ممکن است . این دشمنان زمانی که با فرد غریبه مواجه می شوند هم رنگ محیط شده و تقریبا خود را ناپدید می کنند و تنها راه حل شکار آن ها این است که نور را در مسیر حرکت آن ها قرار دهید تا به سختی بتوان حضور آن ها را حس کرد. این کار تبحر بسیار زیادی نیاز دارد و بدین معنی است که باید مطمئن باشید که نور فلشتان همواره روشن است یا از دستگاه یابنده دشمن که به شما مکان آن‌ها را نشان می‌دهد استفاده کنید.

این موجودات ظاطر مشخصی تاکنون نداشته اند البته شاید این دلیل را نیز باید مورد بررسی قرار داد که این کمپانی هنوز به ظاهر مشخصی برای آن ها نرسیده است و تقریبا این چهره ها را از کاربران مخفی می کند. اما در حال حاضر به دیلی اینکه دشمنان نور دیده می‌شوند سخت است که متوجه شد این موجودات چه قیافه‌ای دارند.البته تصاویری از این دشمنان منتشر شده است که هرکدام از آن ها برای هیجان انگیز کردن یک بازی بسیار زیبا کافی است با این وجود باید منتظر عرضه این بازی بسیار زیبا و همچنین منتظر نظرات کاربران بازی های رایانه ایی باشیم.

توسعه دهندگان این بازی بسیار زیبا تاکنون اعلام کرده اند که این بازی بدون شک برای مایکروسافت ویندوز عرضه خواهد شد و خبری از عرضه آن برای کنسول های بازی پلی استیشن چهار و ایکس باکس وان هنوز نیست


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت