دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

اشپیگل: آنگلا مرکل با ناوالنی در بیمارستان دیدار کرده است! 

دوشنبه، 07 مهر 1399
کد خبر: 104056
روزنامه اشپیگل مدعی شده است که آنگلا مرکل در بیمارستان شاریته در برلین حاضر شده و از ناوالنی عیادت کرده است. این خبر می تواند به یک بحران دیپلماتیک تبدیل شود چرا که ناوالنی دشمن شماره یک پوتین و یکی از رهبران اصلی ناآرامی های خیابانی در مسکو است. به نظر میرسد که کرملین به شدیدترین وجه ممکن به این خبر واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از رویترز، اشپیگل طی خبری جنجالی مدعی شده است که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، به هنگام حضور آلکس ناوالنی برای درمان در بیمارستان شاریته در برلین از این منتقد شماره یک سیاست های پوتین عیادت کرده است. ناوالنی که در محل سکونت خودش در روسیه با زهر کشنده مسموم شده بود با تلاش و درخواست خانواده اش در بیمارستانی در برلین مورد مداوا قرار گرفت و بعد از 32 روز درمان بهبود یافت. به هنگام انتقال ناوالنی به برلین، وی در حالت کما قرار داشت ولی با تلاش های پزشکان روسی، وی از کما بیدار شد و بهبود یافت. خبر جنجالی اشپیگل می تواند به یک بحران دیپلماتیک میان آلمان و روسیه دامن بزند.سخنگوی مرکل از پاسخ به خبرنگاران امتناع ورزیده و هیچ اظهارنظری درباره خبر اشپیگل نکرده است.

به گزارش ساعد نیوز، دولت آلمان بعد از آزمایشات متعدد بر روی خون آلکسی ناوالنی اعلام کرد که آزمایشگاه هایی در آلمان، فرانسه و سوئد به صورت مستقل وجود سمی مهلک در خون آقای ناوالنی را تأئید کرده اند. این سم یکی از سم های مهلک بوده که در زمان شوروی سابق نیز توسط مأموران اطلاعاتی برای ترور شخصیت های معاند شوروی استفاده می شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه