دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / موفقیت / موفقیت شغلی /

ثروتمند شدن با انجیر یک رویای صادقه است 

سه شنبه، 01 آذر 1401
ساعدنیوز: زمانی که اسم رویا به گوشمان می خورد تصور بر این است که یک اتفاق دست نیافتنی می باشد یکی از این رویاها رسیدن به ثروت زیاد می باشد. زمانی که کسب و کار جدید خود را در حوزه ی انجیر شروع کردم رفته رفته درآمدم بیشتر شد و پس از مدتی به سودهای میلیاردی رسیدم و سرانجام با انجیر توانستم به رویای ثروتمند شدن برسم.

انجیر خشک

امروزه انجیر خشک به عنوان یک میان وعده سالم به تنهایی یا همراه با آجیل انتخابی عالی است. از آنها می توان برای تهیه کیک یا بیسکویت استفاده کرد، بنابراین مقدار شکر اضافه شده را محدود می کند و مقدار مناسبی فیبر به آماده سازی می دهد.

انجیر محصولی بسیار شیرین و با محتوای قند بالا است اما برخلاف تصور عموم، انجیر نسبت به سایر میوه ها مانند انگور یا نارنگی کالری بسیار کمتری دارد و در میان میوه هایی با محتوای کالری متوسط قرار می گیرد.

در مقایسه با تنقلات صنعتی، انجیر خشک کمتر از نیمی از کالری آنها را دارد زیرا یک محصول کاملا طبیعی و بدون رنگ، مواد نگهدارنده، چربی و روغنهای گیاهی است بنابراین آنها یک "بمب کالری" نیستند، بلکه یک غذای سالم و سرشار از خواص تغذیه ای هستند.

انجیر سیاه

امروزه از میوه انجیر سیاه به صورت خشک شده هم می توان استفاده نمود میوه های خشک همان طعم و مزه میوه تازه را داشته و به همین دلیل از محبوبیت زیادی در بین مردم برخورارند.

انجیر خشک یکی از میوه های پرطرفدار است که به دلیل طعم شیرین و خوشمزه ای که دارد بسیار پرفروش است.

این میوه خشک علاوه بر طعم مناسب خواص فراوانی هم دارد همین امر سبب شده از آن برای درمان برخی بیماریها هم مورد استفاده قرار گیرد.

در بازار انجیر خشک را با قیمتهای مختلفی برای فروش عرضه می کنند دلیل در تفاوت قیمتها به کیفیت و شکل ظاهری انجیر خشک برمی گردد.

هرچه انجیری که برای خشک کردن استفاده شده درشت تر باشد بالطبع قیمت بالاتری هم دارد معمولا در بازار برای قیمت گذاری انجیر را به سه دسته درجه یک، دو و سه تقسیم بندی می کنند.

انجیر استهبان

طعم شیرین انجیر استهبان سبب می شود کودک شما از آن استقبال کند انجیر خشک در کنار طعم شیرین خواص فوق العاده ای هم دارد. میوه خشک شده انجیر سرشار از مواد معدنی چون آهن، پتاسیم، منیزیم، فسفر و غیره می باشد تنوع بالایی از انواع معدنی در این میوه سبب شده تا مصرف آن برای همه افراد در هر رده سنی پیشنهاد شود.

انجیر خشک مقدار زیادی ویتامین از جمله ویتامینهای گروه B را در خود جای داده است هر یک از ویتامینها و مواد معدنی موجود در این میوه می تواند برای بخشی از بدن مفید باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی