سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان

  چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 5 دقیقه
سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان
در این مطلب با سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان آشنا خواهیم شد. فراز کاویان با بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی، تولید و عرضه تجهیزات اتاق تمیز از جمله پرده هوا، دوش هوا، پرده پی وی سی و کفپوش آنتی استاتیک، به‌عنوان یکی از پیشگامان این صنعت شناخته می‌شود.

سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش عالی عرضه می‌شوند و این موارد از ویژگی‌های برجسته این شرکت است. فراز کاویان با افتخار به شما تضمین می‌دهد که با انتخاب محصولاتش، بهترین تجهیزات اتاق تمیز و محیطی سالم و استاندارد را در اختیار خواهید داشت. همچنین این شرکت، با داشتن تکنولوژی روز و تیم متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره و طراحی اتاق تمیز با بهره‌گیری از محصولات برتر و کیفیت بالا است.

فراز کاویان به‌عنوان تأمین‌کننده معتبر پرده پی وی سی و کفپوش آنتی استاتیک، در خدمت شما مشتریان عزیز است. محصولات این برند با استفاده از مواد درجه یک، با رعایت استانداردهای جهانی تولید می‌شوند تا بهترین عملکرد و کارایی را برای مشتریان فراهم کنند. با سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان، محیطی تمیز، سالم و ایمن خواهید داشت.

معرفی شرکت فراز کاویان

شرکت فراز کاویان با بیش از 25 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع اتاق تمیز با برند AirJet، به‌عنوان یکی از پیشگامان این صنعت شناخته می‌شود. فراز کاویان با تولید محصولاتی نظیر دستگاه‌های پرده هوا، دوش هوا، اتاقک نمونه‌برداری، سیستم‌های تهویه مطبوع، و تجهیزات استیل اتاق تمیز، از جمله رختکن، کمد، قفسه و درب اتاق تمیز، خدمات کاملی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تضمین کیفیت، خدمات پس از فروش برتر و تعهد به رضایت مشتری، از اولویت‌های این شرکت در تمامی مراحل و فعالیت‌های کسب‌وکار است.

فراز کاویان با داشتن گواهینامه‌های CE اروپا، ISO 9001 و OHSAS 18001 به تمام استانداردهای بین‌المللی کیفیت و ایمنی پایبند است و تمام محصولات خود را مطابق با به‌روزترین استانداردهای جهان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

بی‌دلیل نیست که فراز کاویان سابقه همکاری با سازمان‌ها و برندهای معروف و بزرگی چون شرکت نفت بهران، بانک ملت، کارخانه مهرام، ایرانسل، شرکت مخابرات، هواپیمایی کاسپین، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بانک رفاه کارگران، کیش ایرلاین، بستنی میهن، شرمت داروسازی شفا، بیمه دانا و ... را در کارنامه درخشان خود دارد.

سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان

سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان شامل موارد زیر می‌شود:

پرده هوا

پرده هوا یکی از تجهیزات پراستفاده و پرطرفدار تهویه مطبوع است که جریان هوای تمیز و بدون گردوغبار را در فضاهای داخلی ایجاد می‌کند. این دستگاه مانع ورود ذرات آلاینده، باکتری‌ها و ویروس‌ها به داخل فضاهای تمیز می‌شود و به بهبود کیفیت هوا کمک می‌کند.

این دستگاه با ایجاد یک پرده هوایی بین دو محیط، مانع از تبادل حرارت یا ورود ذرات آلاینده، آلودگی و حشرات به داخل محیط می‌شود و در محیط‌هایی مانند ورودی‌های فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های غذایی و... به‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان

فراز کاویان با بیش از 25 سال سابقه در این صنعت، پرده‌های هوا را با بالاترین کیفیت و عملکرد بی‌نقص، در انواع اداری، تجاری و صنعتی عرضه می‌کند. مزایای استفاده از پرده‌های هوا فراز کاویان شامل موارد زیر است:

  • کاهش هزینه‌های انرژی

  • حفظ دمای مناسب

  • جلوگیری از ورود گردوغبار

  • بهبود کیفیت و چرخش هوا در محیط‌ها

  • کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی

  • افزایش راحتی و امنیت پرسنل محیط

دوش هوا

دوش هوا یکی دیگر از سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان است که به کمک جریان هوای تمیز، ذرات آلاینده و ذرات معلق را از محیط و لباس کارکنان حذف می‌کند. افراد و اجسام حین عبور از دوش هوا، توسط حجم بالایی از هوای تحت فشار بالا، از تمامی ذرات معلق پاک و تمیز می‌شوند.

در داخل اتاق دوش هوای فراز کاویان، در مرحله اول فیلتر ابتدایی با راندمان 30-60 درصد (Pre Filter) و سپس فیلتر هپا HEPA با راندمان 99.9 تعبیه شده است تا پاکیزگی کامل لباس‌ها، تجهیزات و هوا تضمین شود.

دستگاه‌های دوش هوای فراز کاویان در انواع دونفره (با 4 موتورفن در دو سمت دستگاه و مکش دوطرفه)، سه‌نفره (با 6 مورتورفن و مکش دوطرفه) و چهارنفره (با 8 موتورفن و مکش دوطرفه) با قابلیت تنظیم مدت زمان دوش (از 1 تا 90 ثانیه) طراحی و تولید می‌شوند.

تجهیزات اتاق تمیز

فراز کاویان علاوه بر تولید دوش و پرده هوا، انواع تجهیزات اتاق تمیز را نیز تولید و عرضه می‌کند. این تجهیزات شامل تجهیزات استیل، رختکن، کمد و قفسه، درب، سیستم‌های تهویه مطبوع، اتاقک نمونه‌برداری و ... هستند. تمامی تجهیزات و محصولات شرکت فراز کاویان، با استفاده از مواد باکیفیت و استانداردهای به‌روز دنیا تولید می‌شوند و عملکرد کاملاً بی‌نقصی از خود ارائه می‌دهند.

طراحی صفر تا صد اتاق تمیز مطابق با استانداردهای روز دنیا

فراز کاویان با توجه به دانش فنی و تجربه بیش از 25 ساله خود، آمادگی دارد اتاق‌های تمیز را از مرحله طراحی تا اجرا با بهره‌وری بالا و با استانداردهای روز دنیا ایجاد کند. طراحی مناسب، استفاده از مواد باکیفیت و رعایت استانداردهای بهداشتی، از ویژگی‌های اتاق‌های تمیز تولیدشده توسط فراز کاویان است.

پرده پی وی سی ( Poly Vinyl Chloride؛PVC)

پرده پی وی سی یکی دیگر از سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان و از تجهیزات ضروری اتاق‌های تمیز است که از ورود گردوغبار، باکتری‌ها و ویروس‌ها به داخل فضاهای تمیز جلوگیری می‌کند. پرده‌های هوای فراز کاویان در دو نوع ضخامت 2 میلی‌متر با عرض 20 سانتی‌متر (مناسب برای درب‌ها و دهانه‌های تا ارتفاع 3 متر) و ضخامت 3 میلی‌متر با عرض 30 سانتی‌متر (مناسب برای درب‌ها و دهانه‌هایی با ارتفاع بیش از 3 متر) تولید می‌شوند.

این پرده‌ها تا 40 درجه سانتی‌گراد زیر صفر مقاوم هستند و در دو نوع زیپ‌دار شفاف (با خطوط طولی برجسته برای صرفه‌جویی بیشتر در انرژی) و ساده شفاف (شفافیت بالا برای دید کامل سطح مقابل) قابل سفارش خواهند بود.

شما می‌توانید پرده‌های هوای فراز کاویان را در مکان‌های زیر نصب و استفاده کنید:

  • صنایع غذایی

  • صنایع دارویی

  • صنایع برودتی و سردخانه‌ها

  • صنایع لبنی و پروتئینی

  • صنایع خودروسازی

  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

  • رستورا‌ن‌ها و فروشگاه‌ها

  • صنایع آرایشی و بهداشتی

  • آشپزخانه‌های صنعتی

کفپوش آنتی استاتیک

کفپوش آنتی استاتیک یکی از تجهیزات مهم در فضاهای تمیز است که از تجمع بار الکتریکی و ایجاد شارژ استاتیکی جلوگیری می‌کند. این کفپوش با جلوگیری از جذب گردوغبار و دیگر ذرات آلاینده، به ایجاد فضای تمیز و بهداشتی کمک می‌کند.

معرفی سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان

سخن پایانی

با استفاده از سرویس ها و خدمات شرکت فراز کاویان و انتخاب این شرکت، شما به یکی از بزرگ‌ترین و قابل اعتمادترین تولیدکنندگان تجهیزات اتاق تمیز و تهویه مطبوع در ایران ملحق می‌شوید. این شرکت با بیش از 25 سال سابقه در این صنعت، ارائه‌دهنده بهترین محصولات و خدمات در این صنعت محسوب می‌شود. دو سال گارانتی برای تمامی محصولات، 15 سال خدمات پس از فروش به‌صورت تضمینی، پنج سال گارانتی برای الکتروموتورها و پشتیبانی آنلاین و تلفنی از مشتریان، تنها بخشی از خدماتی است که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سابقه همکاری با برندها و سازمان‌های بزرگ و معروف مانند شرکت نفت بهران، بانک ملت، مهرام، ایرانسل، شرکت مخابرات، هواپیمایی کاسپین و ... نشان از کیفیت بالای محصولات این برند دارد.

راه های ارتباطی:
وبسایت: https://farazkavian.com
تلفن: 22083092 - 021
ایمیل: farazkavian@gmail.com

ادرس دفتر: ایران - تهران - سعادت آباد - خیابان سرو غربی - خیابان صدف - پلاک 15 - برج هرمزان - طبقه ششم - واحد 21


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (90 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (73 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان