موسسه زبان در تهران

  سه شنبه، 20 فروردین 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
موسسه زبان در تهران
ساعدنیوز:بسیاری از زبان آموزان برای تکمیل تلاشهای خود در آموزش زبان انگلیسی و حضور در جوامع بین المللی و تحصیلات تکمیلی در سایر کشورها باید در آزمونهای تافل شرکت و حدنصاب نمره قبولی را کسب کنند. همین امر باعث شده که زبان آموزان تافل را به عنوان سدی در مسیر موفقیت خود بدانند.
 
تصویر
 

موسسه زبان در تهران

تافل فقط آزمون نیست، آموزش از مبتدی تا پیشرفته

ایجاد فرصت برابر شعار نیست؛ آموزش آنلاین تافل برای مبتدی ها در هر نقطه از ایران

بسیاری از زبان آموزان برای تکمیل تلاشهای خود در آموزش زبان انگلیسی و حضور در جوامع بین المللی و تحصیلات تکمیلی در سایر کشورها باید در آزمونهای تافل شرکت و حدنصاب نمره قبولی را کسب کنند. همین امر باعث شده که زبان آموزان تافل را به عنوان سدی در مسیر موفقیت خود بدانند.

درواقع یکی از علتهای این تصور، عدم همراهی موسسات آموزشی با زبان آموزان مبتدی است و زبان آموز باید به اصطلاح در سطح Intermediate باشد.

در این میان یکی از موسسات آموزش زبان که توانسته نمایندگی انحصاری  محصولات ETS در ایران باشد در آموزش زبان قدم فراتر گذاشته و علاقمندان را از سطح مبتدی همراهی میکند.

موسسه آموزش زبان نگار به صورت دوره های حضوری، دوره های آنلاین و نیز دوره هایی از پایه تا سطح پیشرفته برای آمادگی در آزمون تافل خدمات خود را ارائه میکند.

برنامه های ویژه دپارتمان تافل زبان نگار، بعنوان برگزارکننده آزمون هاي بين المللي، برای متقاضیان آزمون تافل  شامل خدمات کلاس های تخصصی حضوری و آنلاین و آزمون آزمایشی اصلی تافل و کارگاه تخصصی تافل میباشد. دوره های speaking تخصصی و  writing تخصصی نیز در این چارت خدمات آموزشی آمده است.

شرایط دوره آموزش انلاین تافل :                                 

یکی از دغدغه های زبان آموزان، همواره دسترسی به آموزش دوره های تافل بوده است. این سنجش که تعیین کننده سطح علمی زبان آموزان است، بعلت محدودیتهای موجود، تبدیل به موفقیتی دست نیافتنی شده است.

اما موسسه زبان نگار، به همت مدیران و دست اندرکاران خود توانسته با ارائه دوره های تخصصی آموزش، سنجش و آزمون تافل، این رویا را تبدیل به واقعیت نماید.

یکی از دستاوردهای این الگوی آموزشی، امکان دریافت همه این خدمات بصورت آنلاین، و دسترسی زبان آموزان به این فرصت در دورترین نقاط کشور است.

 
تصویر
 

از ویژگی های منحصر به فرد آموزش آنلاین تافل این است که مطالعه مستقل بدون معلم برای دوره های تافل را برای دواطلبان ممکن می‌سازد. این دوره ها داوطلب را برای آزمونهای بین المللی مخصوصا TOEFL آماده می‌کند و با توجه به روشهای ویژه ای که برای تدریس دارد می تواند به عنوان یک شیوه یادگیری تلفیقی باشد. تمرین ها و نمونه سوالات توسط e-rater تصحیح می گردد. همچنین داوطلبان مطابق با سرعت دلخواه خود مطالعه را پیش می‌برند و می‌توانند دروس و تمرین‌ها را مجدداً دوره کنند.

دوره آموزش آنلاین تافل در پلت فرم Myelt ارائه می‌شود. این مدل به داوطلب امکان ردیابی و پیگیری کلیه دروس و تمرین‌ها، از ابتدا تا انتها را می‌دهد و نقطه قوت آن این است که  از سیستم نمره‌دهی اتوماتیک بدون دخالت انسان و فناوری تشخیص صدا برخوردار است. دوره آموزش آنلاین امکان خودآزمایی را به زبان آموزان می‌دهد. این دوره دارای تاریخچه نمره‌دهی پویا می‌باشد. به طوری که کلیه نمرات ذخیره و قابل بازیابی هستند.

آموزش آنلاین تافل شامل هر 4 مهارت خواندن، که شامل 20 تا 24 ساعت محتوای آموزشی، یک امتحان تشخیصی، شامل 8 درس و یک امتحان نهایی برای ارزیابی روند پیشرفت داوطلب میباشد. همچنین در قسمت مهارت شنیداری،14-18ساعت محتوای آموزشی، یک امتحان تشخیصی، شامل 6 درس، یک آزمون نهایی برای ارزیابی روند پیشرفت داوطلب است. قسمت گفتاری نیز شامل 20-22ساعت محتوای آموزشی، یک آزمون تشخیصی، شامل10 درس (دارای یک بخش تلفظ گسترده و جامع) و یک آزمون نهایی برای ارزیابی روند پیشرفت داوطلب است. بخش نوشتن که عمدتا داوطلبان در آن نقطه ضعف دارند شامل12-16ساعت محتوای آموزشی، یک آزمون تشخیصی، شامل 8 درس و یک آزمون نهایی برای ارزیابی روند پیشرفت داوطلب است.

محصولات آموزش ETS، با خرید یک کد از مرکزتافل زبان نگار بصورت یک کلاس آنلاین در اختیار زبان آموز قرار میگیرد و این امکان را فراهم می آورد که در هر زبان آموز در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه ای که باشد بتواند به کلاس تافل خود دسترسی داشته باشد.

این دوره ها و آزمونهای پیشنهادیETS  که شرط لازم برای موفقیت در آزمون تافل است شامل:

  • آزمون آزمایشی اصلی تافل: باخرید ووچر آزمون آزمایشی در سایت ETS به صورت انلاین آزمون داوطلب صورت می گیرد. برای مشابه آزمون اصلی نیاز به ساخت اکانت در ETS است .
  • آموزش مجازی و انلاین تافل: باخرید کد T.O.P.C آنلاین آموزش تخصصی تافل در اختیار داوطلب قرار میگیرد
  • آموزش مجازی و آنلاین رایتینگ: باخرید کد، آنلاین آموزش تخصصی رایتینگ در اختیار داوطلب قرار میگیرد.
 
تصویر
 

شما میتوانید با مراجعه به سایت تافل زبان نگار و ثبت نام در دوره ها، همین حالا موفقیت خود را در آزمون تافل تجربه کنید.

تصویر
 

انواع آزمون تافل TOEFL IBT، TOEFL ITP تافل کاغذی، TOEFL JUNIOR ویژه رده سنی نوجوان، TOEFL PRIMARY ویژه کودکان همگی در مرکز آموزش تافل موسسه زبان نگار برگزار میگردد.

زبان آموزان با شرکت در آزمونهای آزمايشي اصلی زبان نگار میتوانند با امادگی بیشتری در کلاسها شرکت کنند و با ارزیابی کارنامه تحلیلی که در اختیارشان قرار میگیرد نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نموده و با آمادگی صددرصدی در آزمون اصلی شرکت نمایند.

از دیگر خدمات موسسه زبان نگار در آزمون تافل، ثبت نام این آزمون در مرکز تافل زبان نگار است. زبان آموزان میتوانند می توانند به راحتی ثبت نام آزمون تافل را از طریق خرید ووچر از موسسه زبان نگار انجام دهند. تمامی مراحل ثبت نام در بخش "ثبت نام آزمون تافل" بصورت تصویری در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. علاوه بر این کارشناسان آزمون تافل در این موسسه بصورت آنلاین و تلفنی پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون تافل هستند.

وب سایت مرکز:www.zabannegar.com

وب سایت آزمونها:www.toeflnegar.com


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (667 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (120 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (96 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (81 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (70 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (65 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (52 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (40 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (39 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (17 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (16 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان