سفارش ترجمه آنلاین سریع و فوری

  سه شنبه، 14 آبان 1398   زمان مطالعه 5 دقیقه
سفارش ترجمه آنلاین سریع و فوری
شاید تا کنون دغدغه بسیاری از اساتید و نویسندگان این بود که بتوانند ترجمه متون تخصصی خود را به صورت آنلاین انجام دهند اما محدودیت ابزارهای ترجمه چنین امکاناتی نداشتند خوشبختانه امروزه شبکه مترجمین اشراق شرایط ترجمه آنلاین انسانی را فراهم آورده است.

در سالهای اخیر ترجمه های ماشینی پیشرفت زیادی داشته اند اما با توجه به اینکه ابزارهای ماشینی تنها قادر به ترجمه متون عمومی می باشند و درک مفهوم متون تخصصی از عهده آنها خارج است هیچگاه نتوانستند جایگزین ترجمه های انسانی شوند, و اکنون نیز نویسندگان متون تخصصی برای ترجمه مطالب تخصصی خود که در قالب مقاله یا کتاب ارائه می شوند مجبور به مراجعه به مترجمین انسانی می باشند که ممکن است کمی زمانبر باشد. وجود برخی از کمبود ها در ترجمه های آنلاین ماشینی زمینه را برای گسترش ترجمه های انسانی آنلاین باز گذاشته است و شبکه مترجمین اشراق با درک این کمبود ها هم اکنون برای "اولین بار در سطح کشور" خدمات ترجمه تخصصی آنلاین انسانی را ارائه می کند.

شبکه مترجمین اشراق به عنوان یکی از معتبرترین موسسات ترجمه در سطح کشور اکنون با درک نیاز شما عزیزان به ترجمه های تخصصی آنلاین و با سرعت شرایطی فراهم آورده است تا بتوانید در عرض کوتاه ترین زمان بدون مراجعه حضوری و یا در انتظار ماندن ترجمه خود را به صورت کاملا تضمینی و با کیفیت انجام دهید. این خدمات حاصل ماهها تلاش و همفکری این مجموعه می باشد و به صورت کاملا دقیق طراحی شده است و تمام موارد امنیتی با ظرافت کامل بررسی شده است. این مجموعه هم اکنون این آمادگی را دارد که اعلام دارد برای اولین بار در کشور توانسته است ترجمه آنلاین انسانی ارائه کند که ترجمه متون تخصصی شما را در کمترین زمان و به صورت 100% تضمینی ارائه می کند.

تصویر

​ترجمه آنلاین انسانی

این خدمات که با هدف ارتقای سطح کیفی ترجمه متون تخصصی در یک زمان کوتاه به وجود آمده است با همکاری گستره وسیعی از مترجمین خبره و متخصص از سراسر کشور ممکن شده است. مترجمین شبکه اشراق به صورت 24 ساعته آنلاین می باشند تا ترجمه های تخصصی خود را در هر ساعت از شبانه روز و از تمام دنیا بتوانید در یک بازه زمانی بسیار کوتاه انجام دهید. این مجموعه با درک متفاوتی از نیاز شما به ترجمه های تخصصی این امکان را فراهم آورده است تا دیگر نگران از دست دادن زمان خود نباشید.

روشن است که مترجم فقط می تواند در یک حوزه تخصصی ترجمه را تخصصی انجام دهد و کلیه مترجمین شبکه اشراق از سابقه دارترین مترجمین متخصص کشور می باشند که ارائه خدمات ترجمه به 37 زبان زنده دنیا و در 32 حوزه تخصصی انجام می شود. چنانچه قصد ترجمه تخصصی آنلاین در کوتاه مدت را دارید این فرصت را از دست ندهید.

کاربرد ترجمه آنلاین انسانی

نحوه ارائه خدمات ترجمه آنلاین انسانی

شاید بارها برایتان پیش آمده بود که برای سفارش ترجمه یک متن تخصصی به سایتی مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا فرآیند رسیدگی آغاز شود و شاید حداقل 2 روز به طول می انجامید تا فایل شما پروسه ثبت سفارش و پیگیری های اولیه را پشت سر گذارد و به مترجم تحویل داده شود. در این صورت اگر به صورت تقریبی حدود 3 روز هم ترجمه طول می کشید شما تقریبا بازه زمانی یک هفته ای را منتظر ترجمه متن تخصصی خود بوده اید که برای اغلب پژوهشگران و اساتید فرهیخته کشور صرف چنین زمانی برای انجام یک ترجمه معقول نیست. اما اکنون می توانید در عرض چند دقیقه بسیار کوتاه و در منزل بدون نیاز به مراجعه حضوری و یا هر گونه تاخیر دیگری فایل خود را ثبت نماید دقیقا در همان زمان مترجمین آنلاین ما با بررسی حوزه تخصصی مقاله فایل را از شما دریافت خواهند کرد و سریعا برآورد دقیق زمان و هزینه را به شما اطلاع خواهند داد و شروع به ترجمه خواهد کرد زمان ترجمه کاملا وابسته به سطح کیفی ترجمه و تعداد کلمات آن می باشد که از" 20 دقیقه تا 3"ساعت این زمان ممکن است متفاوت باشد. سپس می توانید هزینه را واریز کرده و فایل خود را دریافت نمایید. خواهید دید که در یک زمان بسیار کوتاه متن شما چقدر با کیفیت ترجمه شده است و از همه مهم تر کاملا مفاهیم تخصصی درک و ارائه شده است.

تصویر

​نگران کیفیت نباشید چرا که شبکه مترجمین اشراق توانسته است با تکیه بر مهارت و توانمندی مترجمین خود این فعالیت را آغاز کرده است و سالهاست که در این حوزه درخشیده است شبکه مترجمین اشراق هم اکنون به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز ترجمه متون تخصصی و پیشرفته در سطح کشور شناخته می شود و دارنده گواهی کیفی ترجمه از انگلستان می باشد.

اما شاید این سوال در ذهنتان پیش بیاید که هزینه چنین خدماتی خیلی بالا می باشد؟ قابل ذکر است شبکه مترجمین اشراق با توجه به اینکه این خدمات را صرفا برای تحقق اهداف شما عزیزان و پیشرفت روز افزون کشورمان ارائه می کند بنابراین تا حد امکان هزینه ها را کاهش داده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده از این خدمت بهره بگیرید.

روشن است که هیچگاه نرم افزار ها و ابزارهای ترجمه قادر به درک مفاهیم تخصصی نخواهند بود و ترجمه یک متن تخصصی بدون انتقال مفهوم کاملا بیهوده است مترجم باید مهارت انتقال مفاهیم را داشته باشد و در ترجمه آنلاین انسانی مترجمی فایل را از شما تحویل خواهد گرفت که تخصص آن حوزه را داشته باشد. بنابر این کاملا قادر به درک و انتقال مفاهیم خواهد بود. این خدمات در سه سطح کیفیتی ارائه می شوند که خودتان با درک نیاز خود و هزینه و زمانی که می توانید پرداخت نمایید باید سطح کیفی ترجمه را انتخاب نمایید گرچه ترجمه بی کیفیت به هیچ عنوان در این موسسه ارائه نمی شود اما ترجمه طلایی درصد کلمات تخصصی بیشتری را شامل می شود. البته شاید اغلب افراد بر این باور باشند که چون ترجمه در مدت کوتاهی انجام می شود ممکن است کیفیت پایین ترین داشته باشد اما نگران کیفیت نباشید چرا که مترجمین توانمند ما خواهند توانست بهترین کیفیت را در کوتاه ترین مدت ارائه کنند.

تصویر

شبکه مترجمین اشراق توانسته است برای اولین بار در ایران این خدمات را با این سطح کیفی ارائه کند. ترجمه آنلاین انسانی به 37 زبان زنده دنیا ارائه می شود و کلیه حوزه های تخصصی تحت پوشش این خدمات می باشند. مترجمین به صورت آنلاین می باشند و محدودیتی در زمان سفارش ندارید و به راحتی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. جهت اخذ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ترجمه شبکه مترجمین اشراق می توانید به صورت کاملا رایگان با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید. همچنین نکته بسیار مهم اینکه تمامی متون ترجمه شده شامل 72 ساعت گارانتی کیفی می باشند


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (665 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (195 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان