دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

تاثیر شگفت انگیز پای مرغ در از بین بردن چروک صورت 

پنجشنبه، 17 مهر 1399
با افزایش سن، پوستتان کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند که این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست شما و در نتیجه ایجاد چین‌ و چروک روی آن می‌شود. در این مقاله، ۱۵ روش طبیعی برای رفع چین‌ و چروک صورت به شما معرفی می‌کنیم.به خطوط روی پوست، چین‌وچروک می‌گویند

با افزایش سن، پوستتان کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند که این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست شما و در نتیجه ایجاد چین و چروک روی آن می شود. در این مقاله، ۱۵ روش طبیعی برای رفع چین و چروک صورت به شما معرفی می کنیم.به خطوط روی پوست، چین وچروک می گویند. با افزایش سن، پوست شما کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند. این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست در برابر آسیب ها می شود. عوامل محیطی، کم آبی و سموم، منجر به ایجاد چین و چروک می شوند. چین و چروک بخش جدایی ناپذیر و طبیعی فرایند پیری است؛ بنابراین هیچ دلیلی برای ترس از آن وجود ندارد.

تاثیر شگفت انگیز پای مرغ در از بین بردن چروک صورت

لاژن نوعی پروتئین است که با افزایش سن از میزان آن کاسته می شود و عوارضی مانند شلی و چین و چروک های پوستی به دنبال دارد.برای از بین بردن چروک پوست کرم های حاوی کلاژن زیادی در بازار موجود است که تاثیری روی کلاژن سازی ندارند چون کلاژن، پروتئین بافت درشت است و کرم های حاوی کلاژن خیلی از سطح پوست جذب نمی شوند اما کلاژن های تزریقی مثل هیالورونیک اسیدها تقریبا موثرند و برای پر کردن خط خنده یا حجم دادن استفاده می شوند اما کلاژن های تزریقی معمولا گران قیمت هستند.

به جای استفاده از کلاژن تزریقی و موضعی می توانید از غذاهایی استفاده نمایید که کلاژن دارند. کلاژن - پروتئین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد. پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین کلاژن است که مصرف آن سبب استحکام و زیبایی بدن می شود. راز داشتن پوستی صاف و زیبا چینی ها علاقه ی آنها به مصرف پای مرغ است

روش های ساده و طبیعی که با به کار بستن آنها چین و چروک پوستتان از بین می روند:

  • قند و به خصوص شکر تصفیه شده کلاژن پوست را از بین برده و پوست شما شل می شود.
  • میوه ها و سبزیجات به دلیل دارا بودن ویتامین های ضروری، مواد معدنی و آنتی اکسیدان، گوشت منبع غنی پروتئین ها و اسیدهای آمینه، آجیل ها سرشار از پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی موجب می شوند پوست شما به مواد مورد نیاز مانند پروتئین برای ساخت کلاژن و الاستین را بدست بیاورد و کمتر چروکیده شود.
  • لایه برداری پوست های مرده موجب تحریک و جوان سازی سلول های پوستی می شوند. همیشه اطمینان حاصل کنید که از محصولات مراقبت از پوست طبیعی به جای انواع شیمیایی آن استفاده کنید.
  • از محصولات مراقبت از پوست ومرطوب کننده های طبیعی و مواد مغذی استفاده کنید، به یاد داشته باشید از محصولات حاوی پارابن، فتالات و فرآورده های نفتی که مواد شیمیایی سمی و استرس زا هستند به هیچ وجه استفاده نکنید.
  • اگر سیگار می کشید احتمال چین و چروک بیشتر از افراد غیر سیگاری است. سیگار کشیدن باعث کاهش کلاژن پوست می شود، که بخش مهمی از ساختار پوست را تشکیل میدهد.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی