دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تجاوز دو شیطان صفت افغانی به یک دختر 13 ساله افغانی در ایران! 

یکشنبه، 11 شهریور 1403
کد خبر: 406373
ساعدنیوز: دختر 13ساله تبعه افغانستان که با حمله آزارگر ایرانی تا یک‌قدمی مرگ رفته و زنده مانده بود، در دام دو هموطن خود گرفتار شد و از سوی آنها موردتعرض قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از رکنا، اواخر مرداد امسال دختری 13ساله تبعه افغانستان برای دیدن پسری که با او دوستی اینستاگرامی پیدا کرده از خانه‌شان در جنوب تهران بیرون آمد و ناپدید شد.

پلیس به‌دنبال او بود تا این‌که معلوم شد مردی 40 ساله ایرانی آخرین‌بار با او دیده‌شده و پول به حساب بانکی وی واریز کرده است.

این مرد که مظنون اصلی بود، هفته گذشته در خانه‌اش در بومهن بازداشت و اعتراف کرد که دختر نوجوان را در خیابان آواره وسرگردان یافته و به خانه‌اش برده و بعد او را سوار موتورش کرده و به بیابان‌های رودهن کشانده که در آنجا باهم درگیر شده و با چوب‌دستی دوضربه به سرش زده بود، بعد هم جسدش را در همان حوالی رها کرده است.

با دستور دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران، تحقیقات ماموران جنایی پایتخت برای یافتن ردی از جسد دختر نوجوان آغاز شد تا این‌که دو روز پیش شاکی پرونده همراه دختر 13ساله‌اش به پلیس آگاهی تهران آمد و اعلام کرد او به‌طور معجزه‌آسایی زنده مانده است.

سمانه، دختر نوجوان در جریان تحقیقات گفت: در اینستاگرام با پسری که هموطنم بود دوست شدم و برای رسیدن به او از خانه فرار کردم.

در خیابان با زنانی دعوا کردم و کتکم می‌زدند که مردی 40ساله ایرانی مرا نجات داد و به خانه‌اش برد، بعد به من گفت کمک می‌کند و مرا نزد آن پسر می‌برد که سوار موتورش شده و به راه افتادیم اما سر از بیابان درآوردیم.

وقتی به او اعتراض کردم در بیابان چه می‌کنیم با من درگیر شد و قصد‌ داشت مرا مورد آزار و اذیت قراردهد. بعد با چوب‌دستی ضربه‌هایی به سرم زد که بیهوش شدم.

وقتی به خودم آمدم دوروز از آن ماجرا گذشته بود، کنار یک دره افتاده بودم، به‌سختی خود را از آنجا نجات دادم.

می‌ترسیدم با این اتفاق به خانه بازگردم .

بالای یک پل عابر رفتم و می‌خواستم خودکشی کنم که زنی مرا دید و نجاتم داد. بعد مرا به خانه‌اش برد. مدتی در آنجا بودم و در کارهای خانه به او کمک می‌کردم. از پسر موردعلاقه‌ام هم دیگر خبری نشد. یک روز دو مرد جوان تبعه افغانستان با جازدن خود به جای اقوامم به خانه این زن آمدند و گفتند که خانواده‌ام دلنگران هستند و به‌زور مرا با خودشان بردند و آن زن نتوانست مقاومت کند.

آنها مرا به خانه‌ای بردند، چند روز اسیرشان بودم، هردو مرد مرا مورد آزار و اذیت قراردادند، یک روز در نبودشان شیشه پنجره را شکسته و فرار کردم.

روحانی‌زاده، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران گفت: با توجه به ادعای این دختر نوجوان، تحقیقات درباره دیگر ابعاد پرونده و یافتن دو جوان افغان ادامه دارد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
مسعود پزشکیان: همیشه در نماز می‌گوییم صراط مستقیم؛ ولی تحمل شنیدن یک نظر مخالف را نداریم+ویدیو
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نیمه کاره ماندن سفر شمال سید محمد خاتمی و تماس مکرر وزیر بهداشت پزشکیان با او / تماس قبل از ساعت 8 صبح یعنی اتفاق بدی افتاده ...
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرایی درجه یک و مخصوص از شیدا مقصولو همسر مورایس در اولین سفر به کشور همسرش؛ یک تکه میوه دراگون با پرتقال و زیتون با پوره سیب زمینی و ماهی گریل شده+عکس
بیدار کردن علیرام نورایی از خواب خوش صبحگاهی به دست پسرش با مجسمه‌های T -REX +ویدیو/ مذاکره مسالمت آمیز آقای بازیگر با نویان برای خوابیدن بیشتر😂
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 6 ثانیه سایه‌ی درست "اسب و بز" را در میان سایه‌های دیگر پیدا کنند