دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

تیراندازی با کلاشینکف به زندان اصفهان 

جمعه، 26 خرداد 1402
کد خبر: 344393
ساعد نیوز: فرمانده انتظامی ‌دلیجان با اشاره به تیراندازی به درب زندان اصفهان گفت: ‌عامل تیراندازی در درگیری با پلیس استان مرکزی کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ مجتبی جمالی با اشاره به دستگیری مهاجم زندان اصفهان در دلیجان اظهار داشت: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی به سمت درب اصلی زندان مرکزی اصفهان کرده و سریعا از محل متواری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه براساس بررسی پوکه‌های به جا مانده در محل، مشخص شد در این تیراندازی از سلاح وینچستر و کلاشینکف استفاده شده است، افزود:‌ با توجه به احتمال متواری شدن متهمان به شهرهای دیگر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

جمالی افزود: ساعاتی بعد یک دستگاه خودرو پژو پارس که فاقد پلاک جلو بود پس از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان بدون توجه به دستور ایست ماموران گشت کلانتری ضمن تهاجم به ماموران با سرعت متواری می‌شود.

وی بیان کرد: با اعلام این خبر و احتمال اینکه خودرو همان خودرو مورد استفاده مهاجمان مسلح متواری است، دستورات هوشیاری و دستگیری آنها به کلیه یگان‌ها ابلاغ شد.

جمالی افزود: نهایتا راننده خودرو پس از متواری شدن از ایست و بازرسی و ورود به هسته مرکزی شهر به سمت شهروندان و ماموران تیراندازی می‌کند که با تعقیب و گریز صورت گرفته، ماموران جهت حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیراندازی و در خیابان امام دلیجان متوقف می‌شود.

وی با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع وی به بیمارستان عنوان کرد: مهاجم مسلح با وجود تلاش تیم پزشکی فوت می‌کند.

جمالی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه سلاح وینچستر و 71 فشنگ جنگی و مقادیر زیادی پوکه گلوله های استفاده شده از خودرو متهم افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اختصاصی ساعدنیوز: برآورده ساختن آرزوی مادر سرپرست خانوار توسط بیت رهبری / نا امید از همه جا به بیت رهبری پیام دادم ...
بهروز تابانی شیرشاه ایرانی و رقیب تبریزی هادی چوپان برای حریفان استیج مستر المپیا رجز خواند +فیلم/ می گه یا اول می شم یا دوم
خلاقیت خنده دار کارمند خانم در بسته بندی کادوی تولد همکارش با ژله+عکس/ تو باید مغزتو بیمه حوادث کنی😂
تصویری جالب از پدر خوشتیپ و مادر کم سن و سال رزیتا غفاری در روز عقدشان در لباس عروس و دامادی با رونمایی از لحظه دست کردن حلقه نامزدی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟