دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

تیشرت چند ده میلیونی رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در مراسم تشییع سعید راد سوژه رسانه شد +عکس 

پنجشنبه، 04 مرداد 1403
ساعدنیوز: رضا درویش در مراسم تشییع پیکر سعید راد بازیگر قدیمی و البته پرسپولیسی سینمای ایران از یک تیشرت با برند الکساندر مک‌کوئین استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، اگرچه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ یک سهمیه بازیکن خارجی به لیست نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری اضافه کردند اما باشگاه پرسپولیس امیدوار است این سهمیه باز هم بیشتر شده و یک سهمیه دیگر هم به بازیکنان خارجی در تیم هایی که در لیگ نخبگان حاضر هستند، اضافه شود.

دو روز قبل بود که سازمان لیگ با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی به تیم های لیگ برتری موافقت کرد و سهمیه بازیکنان خارجی را از 1+4 به 1+5 افزایش داد. اما رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ درخواست کرده تا این سهمیه باز هم اضافه شود؛ چرا که قیمت بازیکنان خارجی در این مقطع کمتر از قیمت بازیکنان داخلی است.

در همین ارتباط مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در برنامه فوتبال برتر بیان کرد: «ما درخواست داریم یک بازیکن خارجی دیگر هم اضافه شود، چون ما 50 بازی در لیگ برتر و آسیا خواهیم داشت و همین موضوع کار تیم های حاضر در لیگ نخبگان را سخت تر می کند. ضمن این که در شرایط فعلی بازیکنان خارجی ارزان‌تر از بازیکنان داخلی هستند.»

گفتنی است در حال حاضر سهمیه بازیکن خارجی 1+5 است و در صورت موافقت با درخواست پرسپولیس، این تعداد به عدد 7 افزایش خواهد یافت. پرسپولیس باتوجه به حضور در لیگ نخبگان و سوپرجام، این فصل حداقل 40 و حداکثر 53 بازی را خواهد داشت و همین موضوع کار را سخت تر می کند و دلیل درخواست و تقاضای باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ نیز همین است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 04 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کت و شلوار هوگو باس علی دایی با پاپیون مانچینی خوش رنگ در یک مهمانی لاکچری در شاهزاده نشین موناکو/ شیک پوش تر از شهریار فوتبال ایران داریم؟ 😍
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
عکس دیده نشده از الناز حبیبی در حال ورزش و پیاده روی صبحگاهی در یک پارک باصفا و دلباز/ شیکترین و راحتترین لباس ورزشی رو هم پوشیده👌
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خلاقیت منحصربفرد هندوانه فروش تبریزی برای راحت کردن کار خریداران در خوردن این میوه وسط گرمای تابستان در خیابان+عکس/ مغز نیست که معدن طلاست 👌
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی