دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

واژن خوب چه خصوصیاتی دارد؟ 

پنجشنبه، 26 اسفند 1400
مشخصات واژن خوب هیچ ارتباطی با شکل ظاهری یا رنگ آن ندارد . ما در ادامه ویژگی های واژن خوب را بررسی می کنیم.

به تعداد زنان موجود در دنیا و به تعداد نژادهای موجود در دنیا ، زنان می توانند واژن های متفاوتی از نظر رنگ و ظاهر ، بزرگ بودن یا کوچک بودن لابیاها یا پوشش مویی داشته باشند. بنابراین از نظر ظاهری واژن ها تشابهی با هم ندارند و نمی توان ویژگی یکسانی برایشان تعریف کرد ولی از سایر جهات به خصوص هنگامی که ازدواج کرده باشید از آن جا که واژن مهم ترین اندام بدن در رابطه جنسی محسوب می شود میتوان یکسری ویژگی ها برای مشخصات واژن خوب در نظر گرفت.

واژن چیست؟

واژن یک لوله عضلانی و الاستیسیته و است که از قسمت بیرون بدن تا رحم در داخل بدن ادامه دارد. واژن در حفره لگن خلفی مثانه و قدامی راست روده قرار دارد. طول واژن تا رحم به طور معمول هشت تا دوازده سانتی متر است که در طول رابطه جنسی و زایمان افزایش می یابد.سطح داخلی مهبل (واژن) در طی مقاربت جنسی، انعطاف پذیری و افزایش اصطکاک دارد. پوشش داخلی لگن از بافت شکمی تشکیل شده و این بافت، باعث حفاظت از لایه های زیرین واژن می شود.

ترشحات تولید شده توسط واژن به وسیله واژن و PH اسیدی برای جلوگیری از رشد باکتری ها و مخمرها صورت می گیرد.در طول رابطه جنسی، واژن مانند یک ظرف عمل می کند و اسپرم را به رحم و لوله های فالوپی انتقال می دهد. ساختار کششی مهبل (واژن) اجازه می دهد تا هنگام وارد شدن آلت تناسلی مرد، در طول و قطر به کشش لازم برسد.در طی زایمان هم، واژن به عنوان کانال تولد جنین از رحم و خارج از بدن مادر عمل می کند. یک بار دیگر، کشش مهبل (واژن) اجازه می دهد تا به میزان قابل توجهی باز شده و جنین از آن خارج شود.واژن یک عضو ارگانیک الاستیک، عضلانی است که رحم را با اندام های بیرونی خارجی متصل می کند. توجه کنید که شکل، بافت، اندازه، رنگ و ظاهر کلی واژن و اندام تناسلی زن می تواند با زنان دیگر، متفاوت باشد.

اندازه واژن

موارد مختلفی ممکن است روی اندازه و شکل واژن تأثیر گذار باشند. این عوامل شامل سن و قد هستند. طول و اندازه واژن برای مواردی مثل جا دادن تامپون، آلت تناسلی مرد یا انگشت قابل تغییر است. از طریق کشیده شدن یا بلند شدن واژن این کار انجام می شود. به علاوه این کار باعث می شود دهانه رحم و خود رحم نیز به سمت بالا هل داده شوند.انواع واژن دارای طول متنوعی هستند، ولی طول متوسط آن زمانی که فرد از نظر جنسی تحریک نشده باشد، از ۱۰ سانتی متر کمتر می باشد. با این وجود در هر فردی طول واژن متفاوت بوده و دارای اندازه ۶ تا ۱۲ سانتی متر می باشد.

در طی یک پژوهش جهت اندازه گیری طول، عرض و زوایای واژن، برای افراد شرکت کننده در این پژوهش از MRI استفاده شد. نتیجه ای که حاصل شد این بود که در برخی موارد با در نظر گرفتن سن و قد افراد امکان پیش بینی طول واژن آن ها وجود داشت. اما وزن افراد در این مورد تأثیری نداشت. به عنوان مثال: افرادی که قد بلندتری دارند، احتمالا دارای واژن بلندتری هم هستند.

رنگ واژن

از آن جایی که افراد دارای رنگ پوست متفاوتی هستند، پوست مهبل آن ها نیز دارای رنگ های متفاوتی می باشد. پزشکان رنگ مهبل را به صورت زیر می دانند:

صورتی، قرمز، سرخ و سفید و شرابی

با توجه به نوع جریان خون، واژن نیز دارای رنگ های متنوعی است. چون در زمان تحریک جنسی فشار خون افزایش پیدا می کند، از این رو ممکن است مهبل به رنگ بنفش به نظر برسد.بعضی از افراد هنگام استفاده از برخی از داروها رنگ مهبل آن ها تغیر می کند. به عنوان مثال: در طی عفونت قارچی ممکن است رنگ آن بنفش یا قرمز شود.

مردان چه واژنی را دوست دارند؟

شاید فکر کنید آقایان در رابطه جنسی هیچ توجهی به نوع و کیفیت واژن ندارند و اگر میل جنسی بالایی داشته باشند، فقط به ارضا شدن خود فکر می کنند!اما حقیقت چیز دیگری است. یک واژن خوب می تواند کیفیت رابطه را بسیار بیشتر کرده و میل مرد برای برقراری ارتباطات بعدی را بالا ببرد.اما مهم ترین نکته برای خانم های گرامی این است که فارغ از وضعیتی که در آن قرار دارند، آنها می توانند بهترین واژن را داشته باشند! این یعنی داشتن یک واژن جذاب ممکن است و درخواستی دور از انتظار نیست.

۱- باید واژن قوی باشد

واژن باید برای محکم گرفتن آلت تناسلی مرد به اندازه کافی قوی باشد.یک واژن بی عیب و نقص واژنی است که ماهیچه های آن آنقدر قوی باشند که بتوانند یک اسب را خفه کند (این یک اصطلاح است)هیچ احساسی بهتر از آن نیست که با زنی باشید که بر واژن خود کنترل کامل دارد و می تواند در حین رابطه جنسی ماهیچه های آن را منعطف کند. به همین دلیل یکی از اولین مشخصات واژن جذاب قوی بودن و داشتن کنترل روی آن است.این ویژگی در اجرای انواع پوزیشن های جنسی بیشتر خود را نشان می دهد و اهمیت بالایی دارد.

۲-تنگ بودن واژن اولیت بالایی دارد

بدون هیچ شکی تنگ بودن از مشخصات یک واژن خوب است و برای مردان در اولویت اول قرار دارد.واژن مورد علاقه مردان باید آنقدر تنگ باشد که مرد برای فرو بردن آلت مردانه خود در آن کمی تلاش کند.بهترین بخش رابطه جنسی نفوذ اولیه است.مثل این که سعی کنید به مکانی خصوصی راه پیدا کنید که اولین کسی باشید که اجازه ورود به آن را دارد.نگران این نباشید که سال هاست ازدواج کرده اید، با تکنیک هایی طبیعی می توان واژن را تنگ تر کرد که دوباره مشخصات یک واژن خوب را داشته باشد.باید این تمرینات را به خوبی و به طور منظم انجام دهید تا به مرور زمان واژن شما تنگ تر شود. یکی از این تمرین ها، مربوط به تمرین کگل می شود که می توانید همیشه و همه جا انجام دهید.

۳- واژن مورد علاقه مردان باید به خوبی لیز و لزج باشد

واژنی که دارای خاصیت لزج بودن است، انجام حرکات دخول جنسی را بسیار راحت تر می کند و از آسیب رساندن به پوست آلت مردانه جلوگیری می کند.این چیزی است که مردان بسیار دوست دارند و از نظر بیشترشان بهترین نوع واژن است.لیز و لزج بودنی که تا ارضا شدن مرد ادامه پیدا کند و در زمان رابطه جنسی آلت مرد را به اندازه کافی مرطوب کند.

۴- بهترین مدل واژن باید بوی خوبی داشته باشد

بسیاری از خانم ها در دانستن اینکه مردان چه واژنی را دوست دارند کوتاهی می کنند و این اولین مورد است که باید رعایت شود.از خصوصیات یک واژن خوب این است که باید بوی خوبی بدهد، یعنی در مرحله اول بوی بدی نداشته باشد. این یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین ویژگی های واژن جذاب است.مردان از واژنی که آنقدر بوی بدی داشته باشد که نتوانند بینی خود را به آن نزدیک کنند، متنفرند.اما بیشتر مردان اعتراف می کنند که یک واژن خوب بوی طبیعی خودش را دارد و برای اکثر مردها بسیار تحریک کننده است.بد بودن بوی واژن باعث کاهش میل جنسی مردان می شود و به مرور آنها را نسبت به برقراری مجدد رابطه بی میل خواهد کرد. در واقع این حالت می تواند از دلایل بی میلی جنسی در افراد شود.

۵- مردها واژنی که در حین رابطه جنسی خروج باد زیادی دارد را دوست ندارند

واژنی که هوای تلمبه زدن را نگه می دارد از نظر بسیاری از مردان “بزرگ” تفسیر می شود (هر چند که این مسئله لزوما درست نیست).مشخصات یک واژن خوب این است که در حین رابطه جنسی صدای خروج هوای آزار دهنده ای نداشته باشدعلت اینکه مردان دوست ندارند واژن همسرشان صدا دهید این است که تمرکز آنها در حین رابطه را از بین می برد و به نوعی میل جنسیشان را کاهش می دهد.مراجعه به پزشک زنان می تواند کمک شایانی در برطرف شدن این حالت داشته باشد. البته مشاور جنسی هم می تواند در رفع آن کمک کند.

۶- واژن ارگاسمیک برای مردان بهترین نوع واژن است

این یعنی واژنی که در طی زمانی معقول به ارگاسم برسد.اکثر مردان بیش از ۲۰ دقیقه قدرت فرو بردن آلت خود در واژن را به طور مداوم ندارند و زمانی که یک واژن باعث به تعویق افتادن به ارگاسم رسیدن در مرد شود این مسئله باعث سوزش در برخی مردان می شودبه جز مردانی که عاشق رابطه جنسی طولانی یا همان marathon sex هستند.از دیگر مشخصات یک واژن خوب این است که همراه با مرد در زمانی مناسب به ارگاسم برسد، نه اینکه هر دو طرف از این موضوع خسته شوند تا زن ارگاسم را تجربه کند.واژنی که سریع ارگاسم را تجربه می کند به مردان اعتماد به نفس زیادی می دهد چون آنها دوست دارند همسرشان ارگاسم را تجربه کند.

۷- یک واژن جذاب از هر زاویه ای حس خوبی را به وجود می آورد

به این صورت که از هر زاویه ای که مرد آلتش را وارد می کند، با آن متناسب است و در خود جای دهد.آقایان عاشق ایجاد تنوع در رابطه هستند و این موضوع توسط بهترین نوع واژن ها حمایت می شودشما می توانید کنترل کافی بر روی واژن خود داشته باشید و یافتن پاسخ سوال مردان چه واژنی را دوست دارند را ممکن کنید. آقایان دوست دارند از زوایای مختلف دخول را تجربه کنند، به همین خاطر یک واژن خوب باید تجربه متفاوتی به آنها القا کند.البته نگران نباشید با تمرین های خاص می توانید بهترین نوع واژن را داشته باشید.

۸- به خودتان اعتماد به نفس بدهید

مردان عاشق زنانی هستند که در مورد واژن خود اعتماد به نفس دارند.زن باید از این مسئله آگاهی داشته باشد که این بخش از بدن او لذت فوق العاده ای به مردان می دهد و باعث تداوم زندگی شان می شود.علی رغم این که، بیشتر مردان تقریبا در طول زندگی شان در تلاشند تا به آن برسند. پس چرا زنان نباید از داشتنش احساس غرور کنند؟با حس غرور و سرافرازی درباره آن فکر کنید و همیشه با حفظ بهداشت سعی در نگهداری واژن خوب خود در بهترین حالت را داشته باشید.همین حس لیاقت که در شما به وجود می آید باعث می شود بیشتر به خود برسید و از همه نظر در وضعیت خوبی قرار داشته باشید.

۹- شکل واژن مورد علاقه مردان باید متناسب باشد

قسمت بیرونی و ظاهری واژن خانم ها چند وقت بعد از اولین رابطه جنسی و وقتی مداوم رابطه داشته باشند تغییر حالت می دهد.دیوار ها بازتر می شود، کل واژن بزرگ تر و حتی تغییر رنگ می دهد.این مورد کاملا سلیقه ای و شاید همسرتان با این مورد مشکلی نداشته باشد اما مردان زیادی به ظاهر واژن همسرشان حساس هستند.شکل واژن مورد علاقه مردان (البته بیشتر آنها) باید متناسب و مانند روزهای اول باشد. عمل های جراحی زیادی در این مورد انجام می شود که می توانید پیگیری کنید.

۱۰- واژن باید باعث تحریک زیاد خانم ها شود

شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد، اما آقایان اینطور فکر می کنند که بعضی از خانم ها به دلیل ساختار واژن خود کمتر تحریک می شوند.آقایان دوست دارند همسرشان هم از رابطه جنسی به خوبی لذت ببرد و این اتفاق باعث می شود آنها برای به ارگاسم رساندن همسرشان نیاز به تلاش خاصی نداشته باشندالبته این دیدگاه خیلی درست نیست، بعضی از خانم ها دیر ارضا و بعضی دیگر زود ارضا هستند.البته مهارت و تکنیک هایی که مردها در حین رابطه جنسی و البته قبل از آن استفاده می کنند، تاثیر بسیار زیادی بر لذت بیشتر همسرشان خواهد داشت.

برای داشتن مشخصات یک واژن خوب چه کاری می توانید انجام دهید؟

  1. برای داشتن یک واژن تنگ به صورت روتین تمرینات کگل انجام دهید. تمرینات کگل تمریناتی هستند که واژن را قوی تر می کنند و آن را به یک واژن جذاب تبدیل می کنند.
  2. برای داشتن یک واژن تنگ (بهترین نوع واژن)، تمرینات کگل را به طور مکرر انجام دهید و یاد بگیرید که چگونه در هنگام رابطه جنسی واژن خود را منعطف کنید. حتی مردی که آلت تناسلی کوچکی هم دارد می تواند واژن شما را احساس کند.
  3. برای آن که واژن شما به اندازه کافی رطوبت داشته باشد و برای یک رابطه جنسی خوب آماده باشد، تمرینات کگل را انجام دهید، غذای سالم بخورید، از مصرف الکل و سیگار اجتناب کنید، درباره برنامه خانوادگی خود با پزشکتان مشورت کنید تا بدانید که آیا تاثیر منفی بر لیز و لزج بودن واژن شما دارد یا خیر، از استرس دوری کنید، یا هر مسئله دیگری که باعث خشک شدن واژن تان می شود، مثل ناکافی بودن هورمون ها را بررسی و حل کنید.
  4. برای خوشبو بودن کافی است که تمیز باشید. هر STI یا بیماری مقاربتی یا عفونتی که ممکن است داشته باشید را درمان کنید، میوه و آب میوه های طبیعی بیشتری مصرف کنید.
  5. برای جلوگیری از خروج باد از واژن تمرینات کگل را انجام دهید، این کار بیشتر مشکلات را حل می کند. می بینید که داشتن بهترین نوع واژن با چند حرکت ساده ممکن می شود.
  6. برای داشتن یک واژن ارگاسمیک فقط کافی است که مطمئن شوید که واژن سالم و بدن سالمی دارید. در غیر اینصورت به پزشک زنان مراجعه کنید.
  7. کمک گرفتن از مشاور سکسولوژی می تواند کمک بسیار زیادی کند. مشاورین بر اساس علم و تجربه می توانند کمک تان کنند تا بهترین واژن را داشته باشید.

خب به طور کلی دانستن اینکه مردان چه واژنی را دوست دارند به دوام رابطه زناشویی شما کمک شایان میکند، بله درست خواندید.


6 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ترجمه تخصصی کتاب