دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

ورود به حوزه معرکه عطر زندگی ام را با بوی پول معطر کرد 

سه شنبه، 01 آذر 1401
ساعدنیوز : همزمان در کنار ادامه تحصیلم تصمیم گرفتم کسب و کار اینترنتی خود را در زمینه عطر راه اندازی کنم و با کسب تجربه در این حوزه کاری قله های ثروت را طی کردم و زندگی ام را با بوی پول معطر کردم. از شما دعوت می کنم با سه رایحه پرطرفدار عطر آشنا شوید.

عطر تند

بسیاری از بانوان و آقایان خوش سلیقه که در جستجوی نمونه های درجه یکی از عطر تند می باشند، می توانند آنها را از مرکز معتبر سفارش نمایند که از این نظر می توان کاربردی ترین آنها را نام ببریم که شامل: لانکوم، ایو سن لورن، جادور، بلوم، تام فورد، برایت و غیره می باشند. تمامی عطرهای زنانه و مردانه مرغوب از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و از رایحه های گلهای خوشبویی برگرفته شده است و مورد پسند تمامی افراد با سلایق مختلف می باشد. یکی از مزیتهایی که می توانیم برای عطر تند مشهد قائل شویم، استفاده به میزان محدودی از روغن می باشد که در واقع در حدود 5 درصد در این خوشبو کننده ها می باشد.

عطر زنانه

در واقع عطر زنانه مزیتهای فراوانی را دارد که ما به ذکر آنها می پردازیم: در وهله اول این مورد بسیار اهمیت جلوه نموده که به منظور ماندگاری عطرهای زنانه از موادی استفاده شده است که رایحه آنها را به مدت زمان بیشتری حفظ نموده که با نام تثبیت کننده شناخته می شوند. یکی از این تثبیت کننده ها، چوب صندل است که خاستگاه آن به کشورهای نپال، استرالیا، هند و غیره برمی گردد و دارای عصاره های خوشبویی می باشد که ماندگاری بالایی را به عطرهای زنانه می بخشد. البته تولید کنندگان از مقادیر اندک و استانداردی چون دیپروپیلین استفاده می نمایند که موجب تثبیت یا حفظ رایحه عطرهای زنانه شده و این نکته نیز لازم به ذکر است که از نمونه های اصلی نیز در تهیه خوشبو کننده های زنانه باید بهره گرفته شود.

عطر ملایم

شایان ذکر است که عطر ملایم دارای خواص آروماتراپی می باشند که امروزه نیز بسیار اوج گرفته است و در واقع در میهمانیهای خاص و یا مراسمی مذهبی انواعی از این خوشبو کننده ها را استفاده می نمایند تا فضایی رغبت انگیز و مناسبی فراهم آید تا تمامی تنشها از محیط دور شده و سراسر انرژی حکم فرما شود. ما توانسته ایم یکی دیگر از نمونه های خوشبو و معطری را به نام عطر زنانه مشهد و عطر مردانه ایرانی عرضه نماییم که خصوصیات متمایزی را دارا است که در ادامه آنها را بیان می نماییم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت