دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

یادی کنیم از مراسم عروسی مهدی ترابی با اجرای سرودی حماسی برای سردار سلیمانی به جای آهنگ رمانتیک و عاشقانه / فیلمی که خیلی مورد توجه قرار گرفت ! 

شنبه، 06 مرداد 1403
ساعد نیوز : فیلمی از مراسم عروسی متفاوت مهدی ترابی با سرود حماسی سردار سلیمانی را ببینیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، مهدی ترابی (زادهٔ 19 شهریور 1373؛ کرج) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر و هافبک کناری برای باشگاه فوتبال تراکتور در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

در روز 28 مهر 1398 و در بازی هفته هفتم لیگ برتر 97–98، پرسپولیس در مقابل پیکان قرار گرفت. در این بازی مهدی ترابی پس از گل‌زنی زیرپیراهن خود را نمایش داد که برروی آن به فارسی و انگلیسی نوشته شده بود «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» که منظور از «رهبری»، سید علی خامنه‌ای است. این حرکت با واکنش‌های زیادی روبرو شد. ترابی در پاسخ به واکنش‌ها حرکت خود را غیر سیاسی و «تصمیم دلی» قلمداد کرد. عمل ترابی واکنش‌های منفی زیادی را بین برخی چهره‌های سرشناس و مردم دربرداشت. در شبکه‌های اجتماعی بعضی از افراد این کار او را چاپلوسی توصیف کردند.

در 10 مهر 1401، در دیدار دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اغلب بازیکنان به نشانه همدردی با کشته‌شدگان در خیزش 1401 ایران با مچ‌بند مشکی به میدان رفتند که در این بین مهدی ترابی و وحید امیری برخلاف هم‌بازی‌های خود از بستن این مچ‌بند خودداری کردند.


3 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
نگاهی به آشپزخانه مدرن همسر گئورگی گولسیانی در تهران با اکسسوارهای فوق مدرن و دکوراسیونی فوق العاده شیک و زیبا/ عجب خانواده پرجمعیتی داره ستاره پرسپولیس +عکس
از تشویق دختر رئیس جمهور تا روزهای سخت الهام چرخنده در حواشی داغ امروز شنبه 6 مرداد 1403
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) پروژه‌ای به عظمت تاریخ؛ یک شاهکار مهندسی در آمریکا رقم خورد! / ساخت کشتی نوح با ابعاد باورنکردنی و واقعی انجیل در کنتاکی
خلاقیت خنده دار اوستا بنّا در ساخت دیوار جلوی پنجره‌ حماسه آفرید+عکس/مغز نیست که معدن طلاست🤣