دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی /

یک دنیا فواید مزوتراپی برای پوست خانم ها/ روش مناسب برای پوست های پرتقالی با منافذ باز 

شنبه، 20 مرداد 1403
ساعد نیوز: اگر تا به حال از فواید مزوتراپی خبر نداشتید در ادامه با ما باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، مزوتراپی پوست صورت یا مزوپوست، یک روش غیرجراحی است که با تزریق مواد مغذی و مفید به صورت تزریقی در لایه‌های عمقی پوست صورت، به بهبود و زیبایی پوست کمک می‌کند، برخی مشکلات پوست را بهبود می‌بخشد و نتایج جوانسازی و زیبایی را به ارمغان می‌آورد. از کاربردهای مزوتراپی پوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش و رفع چین و چروک صورت

  • لیفت پوست صورت

  • جوانسازی پوست صورت

  • روشن‌کنندگی و بهبود رنگ پوست

  • درمان آکنه و لکه‌های پوستی

1. جوانسازی پوست با مزوتراپی

مزوتراپی یک روش موثر برای جوان سازی پوست صورت است. با تزریق مواد مغذی و مفید به صورت تزریقی در لایه‌های عمقی پوست، مزوتراپی به پوست کمک می‌کند تا نشاط و جوانی خود را بازیابد. به علاوه اینکه با افزایش تولید کلاژن و الاستین، انعطاف پذیری پوست را بالا برده و میزان تاثیر سن روی پوست را کمتر می‌کند.

تزریق فاکتورهای رشد، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها به لایه‌های عمقی پوست باعث ترمیم و نوسازی بافت‌های پوستی شده و با بهبود وضعیت صورت، کاهش ظاهر ناهمواری‌ها و جوانسازی پوست را به دنبال دارد.

مزوتراپی پوست یک روش درمانی غیرجراحی برای بهبود و زیبایی پوست است.

2. مزوتراپی صورت برای لک

این تکنیک برای کمک به کاهش لک‌های پوستی هم موثر است. اسید هیالورونیک یکی از مواد محبوب در مزوتراپی است که به طور طبیعی در پوست وجود دارد و با تزریق آن به صورت، پوست آبرسانی و مرطوب می‌شود، درنتیجه لک‌های ریز صورت کمرنگ شده و پوست جوان‌تر و روشن‌تر دیده می‌شود. ویتامین C آنتی‌اکسیدان قوی موثری برای کاهش لک‌ها و بهبود رنگ پوست است.

تزریق ویتامین C به صورت، عوامل آلودگی و تیرگی پوست را کاهش داده و پوست را روشن‌تر می‌کند. برخی مواد مزوتراپی مانند ماده آربوتین، کوآزیم و اسید کوجیک می‌توانند به کاهش لک‌های پوستی کمک کنند و رنگ پوست را بهبود بخشند. آمینو اسیدها و پپتیدها هم برای رفع لک‌های صورت مفید هستند. البته مزوتراپی صورت برای از بین بردن لک به تکرار جلسات نیاز دارد.

3. مزوتراپی روشن کننده پوست

یکی از مهم‌ترین کاربردهای این تکنیک روشن سازی پوست و بهبود رنگ و تون پوستی است. آربوتین یک ماده طبیعی است که از گیاهانی مانند آلوئه ورا، برگ بید و توت فرنگی به دست می‌آید. این ماده قدرت روشن کنندگی دارد و می‌تواند به تقویت سلول‌های پوست و کاهش تیرگی و لک‌های پوستی کمک کند.

اسید کوجیک موجود در کوکتل مزوتراپی با کاهش تولید ملانین در پوست به عنوان یک عامل روشن‌کننده عمل می‌کند. تزریق ویتامین C با تحریک تولید کلاژن و بهبود رنگ پوست، تیرگی و لک‌های پوستی را کاهش داده و باعث روشن کردن پوست می‌شود.

4. مزوتراپی برای منافذ باز پوست

برای درمان منافذ باز پوست نیز می‌توان از مزوتراپی استفاده کرد. اسید سالیسیلیک، اسید هیالورونیک، پپتیدها و فاکتورهای رشد موجود در مواد مورد استفاده در این روش خاصیت پر کردن منافذ باز پوست را دارند و با تولید کلاژن و الاستین، خاصیت انعطاف پذیری پوست صورت را بهبود بخشیده و باعث لطافت و نرمی پوست می‌شوند.

5. مزوتراپی زیر چشم

برای کاهش تیرگی‌ها، چروک‌ و پف زیر چشم می‌توان از این تکنیک استفاده کرد. مزوتراپی زیر چشم خطوط ریز و چروک‌های زیر چشم را کاهش داده و آن را نرم و لطیف می‌کند، به‌علاوه اینکه با تحریک و تولید کلاژن و الاستین، روند پیشرفت چروک‌ها زیر و اطراف چشم کند می‌شود.

مزوتراپی زیر چشم معمولا باید در چند جلسه تکرار شود. تعداد جلسات و فواصل زمانی بین آن‌ها بستگی به وضعیت پوست زیر چشم و برنامه درمانی مشخص شده توسط پزشک متخصص دارد.

این تکنیک باعث بهبود و جوانسازی پوست صورت شده و لک و تیرگی‌های پوست را از بین می‌برد. از فواید بیشمار این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان سریع بیماری‌ها و مشکلات پوستی

  • تحریک کلاژن‌سازی و افزایش تولید الاستین

  • جوانسازی پوست

  • رفع چین و چروک، تیرگی و لک‌های پوستی

  • رفع تیرگی دور چشم (زیر چشم)

  • دوره نقاهت کوتاه بدون وقفه در زندگی روزمره

  • درمان و رفع استریا

  • تغذیه و ترمیم پوست

  • کاهش مشکلات مربوط به پوست چرب و جلوگیری از ایجاد انسداد منافذ پوست


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 20 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برادر کوچک و غیر روحانی رهبر معظم انقلاب: آقا مظلوم نیستند، گفتند من مظلوم نیستم، نگویید این را+عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
روزی که هادی چوپان برج میلاد را منفجر کرد/ از لندکروز تشریفاتی فوق لاکچری گرگ پارسی تا عکس های دونفره با هواداران خانم و آقا +فیلم
مراحل سابمیت مقاله
احساسی ترین لحظه مادر شدن دریا مرادی دشت عروس خوش اخلاق فاطمه گودرزی +عکس/ زیر سایه پدر و مادر باشه
حضور پسر امین حیایی، رفیق گرمابه و گلستان کیسان دیباج، سهراب سریال از سرنوشت در دورهمی حیاط خانه او +عکس
ویدیو/ پاسخ به شبهۀ ایرانی بودن "کوروش کبیر" به روایت پروفسور "عبدالمجید ارفعی"/ شجره‌نامۀ کوروش در استوانۀ بابل چه می‌گوید؟
(فیلم) گفتگوی زهرا پزشکیان با ناهید کیانی در غیاب پدرش
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی