دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

زن فریبکار در تهران 50 راننده را از هوش برد 

شنبه، 14 مرداد 1402
کد خبر: 351338
ساعد نیوز: زن تبهکار با بیهوش کردن رانندگان اموال‌شان را سرقت می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از اعتماد، زنی که به شیوه بیهوشی از رانندگان خودروهای سواری سرقت می‌کرد، بعد از دستگیری به 50 فقره سرقت اعتراف کرد.

اواسط اردیبهشت ماه سال جاری با وقوع چند فقره سرقت مشابه به شیوه بیهوشی رانندگان مسافرکش، رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقاتی از مالباختگان دریافتند؛ متهم در سطح شهر تهران به عنوان مسافر درخواست خودرو می‌کرده و پس از اینکه سوار بر خودرو می‌شده به بهانه خرید اقلام خوراکی از ماشین پیاده می‌شده و در ادامه به راننده نوشیدنی تعارف می‌کرده است. راننده خودرو با خوردن نوشیدنی مسموم، بیهوش می‌شده و پس از اینکه به هوش می‌آمده متوجه می‌شده که تمامی اموال باارزش او از داخل خودرو به سرقت رفته است.

کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع و حرفه‌ای بودن سارق، محل‌های تردد متهم را شناسایی کردند و در ادامه با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

زن 50 ساله در بازجویی‌های اولیه به 50 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد و اظهار کرد اموال به سرقت را به مالخری فروخته است.

با شناسایی مالخر اموال مسروقه و دستگیری متهم در مخفیگاهش تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی متن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه