دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی علیرضا طلیسچی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 16 دی 1398
علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران، است.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران، است. یک برادر به نام عرفان دار که عکاس است و کاهای عکاسی علیرضا طلیسچی را هم او انجام می دهد و در مدلینگ نیز فعالیت دارد. شغل پدر علیرضا طلیسچی معاملات املاک است.

حمایت خانواده

خانواده ام در دوره کودکی کارهایم را جدی نمی گرفتند اما هیچ وقت جلوی علاقه ام را نگرفتند. پس از موفق شدن در موسیقی، خانواده ام بیشتر فعالیت هایم را جدی گرفتند. هیچ کس مشوق من نبود در خانواده فقط من به موسیقی علاقه دارم.

ازدواج

علیرضا طلیسچی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شکست عشقی ؟

در اینکه من آدم احساسی هستم شکی نیست اما تا حالا شکست عشقی نخوردم ولی درون مایه آهنگام دیس لاو هست اونم بخاطر علاقه مردم به این نوع موسیقی است عليرضا طليسچی مجرد است ولی می گوید ازدواج تو برنامه هام است.

آشپزی

اصلا آشپزی بلد نیستم ولی من پیتزا زیاد درست می کنم، ولی نمی توانم بگویم غذا درست کن خوبی هستم و چون پیتزا خیلی ساده است به خاطر همون خوب درست می کنم عاشق زرشک پلو با مرغ هستم.

اهل برند

عليرضا طليسچی اهل برند و مدلینگ است، در زمینه عطر مارک بلو شنل و در زمینه پوشاک از مارک های ریبوک و منگو می پوشد.

ورزش

علیرضا طلیسچی در گذشته اضافه وزن داشته اما با فعالیت در رشته بدنسازی آن را رفع کرده و اکنون به فعالیتش در بدنسازی ادامه می دهد.

اوقات فراغت

علیرضا طلیسچی در اوقات فراغتش ساز می زنذ، آهنگ می سازد و با دوستانش تفریح می کند. وی به فیلم و سریال علاقه زیادی دارد، به خصوص سریال های خارجی و می توان گفت اکثر سریال های خارجی را دنبال می کند. سفر نیز از علایق علیرضا طلیسچی است.

شهرت

علیرضا طلیسچی: شهرت به تنهایی هیچ اهمیتی برای من ندارد، آنچه باعث ماندگاری یک هنرمند و خواننده می شود، محبوبیت او در بین افراد جامعه و البته طرفداران اش است. عمر خوانندگی برای ما خوانندگان تا وقتی هست که در بین مردم و جامعه محبوبیتی داشته باشیم.

نحوی شروع فعالیت

خوانندگی ام را در سن 18 سالگی به صورت حرفه ای آغاز کردم در آن زمان با یکی از دوستانم به نام حمیدرضا فعالیت می کردم و با هم یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا ساخته بودیم. در آن زمان قطعاتی را منتشر می کردیم که مردم در آن دوره بسیار استقبال کردند. پس از مدتی تصمیم گرفتم به صورت جدا فعالیت های موسیقی ام را دنبال کنم

ساز تخصصی

ساز تخصص وی پیانو گیتار می باشد او درسال 1384 به طور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد با همکاری یکی از دوستانش گروه دونفره ای را تشکیل دادند که حاصل آن دو آلبوم به نام نارفیق 1 و نارفیق 2 بود سال 1386 از این گروه جدا شده و آلبوم حلقه را ساخت اما برای مجوز پخش آن دچار مشکلات شد.

خاطره

جالب ترین خاطره ام برمی گردد به همان دوره نوجوانی ام با حمیدرضا که حدود ۱۸ تا آهنگ با هم ساخته بودیم و دنبال یک تنظیم کننده بودیم. من آن موقع دوران سربازی ام را می گذراندم و فکر می کنم سه ماه از دوران خدمتم نمی گذشت که روزی به دنبال خوراکی بیرون آمدم و در شهر میبد سوار تاکسی شدم. ناگهان دیدم آهنگ من و حمیدرضا در ضبط خودروی راننده تاکسی پخش می شود و من بسیار تعجب کردم. با سرعت با حمیدرضا تماس گرفتم تا اینکه متوجه شدم او برای تعمیرات لپ تاپش را پیش تعمیرکار برده بود و تعمیرکار آهنگ هایمان را با اسم خوانندگان دیگر لو داده بود. وقتی که به تهران برگشتم متوجه شدم چقدر کارمان مورد استقبال قرار گرفته است و این برایم بسیار جالب بود و الان واقعا آن تعمیرکار را دعا می کنم. شاید اگر این اتفاق نمی افتاد شغل پدرم که در معاملات املاک است را ادامه می دادم.

خلق ترانه

ترانه که می گویم داستان شخصیت یک فرد است؛ یعنی خودم را می گذارم جای آن فرد و سعی می کنم ترانه ام را بر حسب حال او بگویم. در گوشی موبایلم متن هایی که یادم می آید را ثبت می کنم و طی مدتی چند روزه ترانه ام را کامل می کنم. اصلا هم برای یافتن واژه ها مطالعه نمی کنم.

کنسرت های علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی بعد از مدت ها انتظار طرفدارانش، برای اولین بار در تاریخ ۱۴ آذر ۹۵ کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به رهبری ارکستر «علی ثابت» و تهیه کنندگی «آوای فروهر» برگزار کرد و پس از آن در دیگر شهرهای ایران اجرای زنده داشت و در همه کنسرت ها با استقبال قابل توجهی روبه رو شده است.


81 پسندیدم 18 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 18 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
رقیه بیاتی فرد
4 ماه پیش

دوست دارم
پاسخ
هستی ساسانی
3 سال پیش

سلام آقای طلیسچی من یکی از فالوورهای پیج اصلی شما هستم من هستی ساسانی هستم یه سوال دارم چرا امروز استوری نمیذارین اگر نداریم من سکته می کنم
پاسخ
سارینا
3 سال پیش

صداتونوعالیه انشاللا ازاینوبیشترم پیشرفت کنی
پاسخ
Nazgol taliscji
4 سال پیش

منم 😍🥺🥺
پاسخ
مریم
4 سال پیش

من ودخترام با اینکه کوچک هستند دوستش داریم و از کنسرتش خاطره خوبی دارم
پاسخ
Marjan.j
4 سال پیش

من عاشقشم تا حدی ک از شوق هربار ک عکسی یا ویدیویی ازشون میبینم بغض میکنم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: حرف نداره😍❤
کلا یدونست
پاسخ
سمیه
4 سال پیش

حرف نداره😍❤
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
اکرم بانو بیرانوند و لیلا حسینی همسران فوتبالیست های معروف در یک سالن زیبایی/ تیپ های اسپرت دخترانه و به روز خانم ها +عکس
ترجمه تخصصی متن
ویوی چشم نواز و منحصربفرد حیاط ویلایی خانه ساره بیات در شمال تهران+عکس/ حیاطی پر از درختان چنار تا تاب مخصوص خانه های اعیانی
ترجمه تخصصی کتاب
نوحه ترکی مسعود پزشکیان با رخت عزای امام حسین در مجلس با فرا رسیدن ماه محرم+ویدیو/ حسینه یئرلر آغلار، گویلر آغلار
(عکس) خرید های گران قیمت و لوکس جورجینا از یک برند خاص / چه شیک هم کادو پیچ کردن برا بانو جورجینا
(تصاویر) نگاهی به استایل های ایرانی پسند و شیک احسان علیخانی، مجری و برنامه ساز "جوکر 2"/ استایل های مامان پسند احسان علیخانی👌