دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی اندی خواننده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

پنجشنبه، 12 دی 1398
آندرانیک مددیان (به ارمنی: Անդրանիկ Մադադյան) (زادهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۳۷)، نام هنری اندی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی-ارمنی است.

بیوگرافی اندی

اندی متولد 2 اردیبهشت 1337 در تهران، خواننده است فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از کالج آمریکا می باشد، از ارمنی مسیحی های ایرانیست و حالا در لس انجلس ازدواج کرده و زندگی می کند.

ماجرای اسم اندی

در يكی از كنسرت های کوروس و اندی ، دختری بود كه آندرانيک را خيلی دوست داشت و در شب كنسرت با صدای بلند او را اندی صدا زد که اين شد ديگر همه او را با نام اندی صدا ميزدند.

خانواده

اندی در یک خانواده ارمنی مهاجر در مجیدیه تهران متولد شد نام کاملش آندرانیک مددیان است که بصورت خلاصه اندی صداش می کنند، بخاطر شغل پدر که در کار راهسازی بود در نقاط مختلف ایران زندگی کرده است پدر گهگاهی دف میزد و مادرش با آواز او را همراهی می کرد، می گوید در یک اتاق 9 نفره با 6 خواهر و برادر زندگی کردیم ولی شاد بودیم.

کلاس موسیقی

اندی در کنار تحصیل آنقدر عاشق گیتار بود که در 14 سالگی با چوب و سیم گیتار ساخت بعدا توانست به کلاس های گیتار آرمیک استاد معروف بین المللی گیتار برود.

تشکیل گروه موسیقی

بعد از آشنایی به گیتار در گروه موسیقی پسر خاله هایش بنام سورن، گارنی و روبن نوازندگی گیتار را برعهده گرفت و چند قطعه هم به زبان انگلیسی اجرا کرد این گروه آنقدر پیشرفت کردند که اجرایی را هم در دربار داشتند.

مهاجرت

در سال 1357 بعد از ممنوع شدن فعالیت موسیقی در 20 سالگی از ایران به آمریکا مهاجرت کرد و در رشته تنظیم کنندگی موسیقی وارد کالج شد.

سختی زندگی اندی

به گفته خود او دوران دانشگاه سخت ترين دوران زندگيش بود تا حدی كه فقط براي يك وعده غذا پول داشت ولی هر چه بود گذشت او همه چيز را تحمل كرد.

ورود به گروه شب پره

او از شهرام شب پره بعنوان کسی که دستش را در آمریکا گرفت و تاثیر زیادی در زندگی هنری اش داشت یاد می کند، شب پره اندی را بعنوان نوازنده گیتار و صدای دوم وارد گروهش کرد.

تشکیل گروه اندی و کوروس

اندی و کوروس شاهمیری که هر دو نوازنده گیتار گروه شهرام شب پره بودند بعد از جدایی از این گروه بصورت دو نفره همکاری کردند که جزو پر طرفدارترین و جنجالی ترین بند موسیقی آن زمان شد این دو اولین بار در سال 64 آلبومی بنام خوستگاری را منتشر کرد، سپس سال 67 آلبوم پرواز، سال 69 آلبوم بلا و در نهایت در سال 1370 با آلبوم خداحافظ به فعالیت دو نفره خود خاتمه دادند.

آلبوم بی قرار و شینی

اندی بعد از جدایی از کوروس در سال 1371 وقتی 34 ساله بود اولین آلبوم مستقل خود بنام بیقرار را منتشر کرد صدای دوم آهنگ های آلبوم را دختری بنام شینی ریگزبی می خواند این آلبوم به شدت اندی را مشهور کرد.

ازدواج

در نهایت بعد از سالها ارتباط عاشقانه اندی 53 ساله و شینی ریگزبی 45 ساله در روز 21 آبان 1390 بصورت رسمی باهم ازدواج کردند اما تمایلی به بچه دار شدن ندارند.

بیوگرافی شینی ریگزبی

شینی ریگزبی متولد 15 دی 1345 در آمریکا، خواننده است او فعالیت خود را بعنوان ترانه سرا شروع کرد، سپس بعنوان خواننده مکمل و تهیه کننده به فعالیت خود ادامه داد و حالا بیشتر درگیر اهداف بشردوستانه می باشد.

تجربه بازیگری شینی

شینی همچنین مدت ها بازیگر بوده و در 7 فیلم های شاخص هالیوود از جمله CRASH و ONE NIGHT WITH THE KING و یا محصول موفق سونی Parasite Eve بازی کرده است جالبه بدانید اندی نیز در 5 فیلم ایرانی و آمریکایی حضور داشته است.

گیاهخواری و بهترین خواننده

اندی حالا بیشتر از 20 ساله است که گیاه خوار می باشد او حتی لباس های که از چرم حیوانات باشد هم به تن نمی کند، این خواننده تابحال 4 بار موفق به کسب جایزه بهترین خواننده ارامنه جهان شده است.

ورزش

اندی جزو تيم فوتبال هنرمندان هم هست و آرزويش هم اينست كه در استاديوم آزادی بازی كند، او در اغلب حضور ورزشکاران در مسابقات در خاک آمریکا حضور دارد.

شایعه کشته شدن اندی

درحاليكه برخي رسانه هاي غيررسمي مدعي مرگ اندی (خواننده لوس انجلسي) شدند، منابع آگاه با تكذيب اين خبر اعلام كردند فردی به نام رندی از اعضای گروه اندی کشته شده و برخی رسانه ها به اشتباه خبر مرگ اندی را منتشر کردند.


163 پسندیدم 23 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
رزنا
2 سال پیش

من عاشق ترانه های اندی هستم . ایشون هنرمند بزرگی اند . ای کاش روزی برسه شرایط اجرای کنسرت برای ایشان و سایر هنرمندان در ایران فراهم بشه
پاسخ
یونس
2 سال پیش

هنرمند بودن آداب سختی دارد وچون سمبل هر ملتی هنرمندانش هستند یا کسی نباید وارد این عرصه شود ویا باید آدابش رابداند چراکه همه حرکات و رفتارش زیر ذره بین است. عکسش روی دیوار اتاق جوانان می‌رود مدل لباسش نوع رفتار و گفتارو...اندی همه اینها را خوب رعایت می‌کند وبرای همین هم موفق و مطرح است. دریافت ستاره مشاهیر دنیا کار راحتی نیست وخواننده ای موفق می‌شود که موسیقی و تنظیم بداند در جامعه هنری یکی نون قیافش و میخوره یکی فقط صدای خوبی داره خیلی ها هم فقط ادای هنرمند و در میارن اما اندی بینظیره.
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

اینو عالی گفتی و دقیق هم سن همیم....عالی نوستالژی بچه‌گی و نوجوانی...من ده بار دیدنش رفتم ....خاکی مردمی بی تکلف مهربان و شخصیت بالا حقشه ستاره رو سنگ فرش مشاهیر هالیوود.مرسی از نظر خوبتون
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من سی سالمه.از بچگی دوس داشتم برم با اندی اهنگ بخونم.خیلی شاده.ولی وضع مالی بد نزاشت.راضیم بیس سال از عمرم کم شه ولی برم پیش اندی.عاشقتم به مولا
پاسخ
مهران
2 سال پیش

اندی خواننده بینظیریه... به امید دیدار تمام خواننده های لس آنجلسی در ایران... توی تمام شهرهای ایران کنسرت برگزار کنند.
پاسخ
جواد خسروی
3 سال پیش

آقای اندی یکی از بهترین خوانندهاس...
پاسخ
مهدی
3 سال پیش

اندی عزیز از بهترین هنرمندان است من با صدای ایشان زندگی کردم انشاالله در هر کجا هستند موفق و پیروز و سرحال باشند.
پاسخ
زهره
3 سال پیش

من همیشه با عشق به اهنگهای اندی گوش میدم و شنیدن اهنگهای اندی به من آرامش میده
پاسخ
زهره
3 سال پیش

تمام خاطرات زیبای من با اهنگ های اندی بوده برای همیشه تو بهترین لحظاتم خواهی بود
پاسخ
نصیری
3 سال پیش

اندی نامبر وان هست همازنظر شخصیت هم صدا
پاسخ
رویا
3 سال پیش

اندی بهترین خواننده،مرد باشخصییت و ایرانی.آرزوی بهترینها رو براش دارم‌.و دقیقا باهاش کلی خاطره دارم،همینطور که دوستان هم گفتن،موزییکهای قدیمش هم میبره به اوج خاطره ها😍
پاسخ
یک ایرانی
3 سال پیش

چه آفتابَ ست به چَشمانم،چه اَبری ست/مرا بسیار زِ خاطِرها زِ اَندی ست/همی بالَم به ذوقم که به عالَم/بِهین جز اَندی اَم در مَنظرم نیست....
پاسخ
میترا
3 سال پیش

من عاشق اندی و آهنگهای زیباش هستم انشالله که همیشه سلامت و شاد و سرزنده باشه در کنار خونواده ش💋❤️
پاسخ
اذر
4 سال پیش

واقعا راست میگین استاد امید بهترینن توی جهان ولی در اصل لقبشون حضرت عشق ومنم قبول دارم هم با غیرت و باشخصیت و نیکوکار هستن و توی چند سال فعالیتشون بی عیب بودن و تنها خواننده ای هستن که فالوشون کردم امیدوارم نازی خانم نه تنها شما بلکه تمام کسانی که این متن منو میخونن ایشون فالو کنن و من همه ی لقب های خوب مثل سلطان قلبها سلطان صدا اقای صدا خدای عشق و خیلی لقبهای خوب دیگه رو به ایشون میدم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

دنیا و داریوش سلطان صِدا
پاسخ
نازی
4 سال پیش

من صدای نازشون دوست دارم ولی هیچ خواننده ای توی جهان به صدای سلطان صدا امید نمیرسه ایشون یک آدم کامل و بدون عیب هستن
پاسخ
خاطره
4 سال پیش

اندی جان لایق بهترین ها هستند بهترین و خوش اخلاق ترین خواننده ایرانه دوستت دارمممم
پاسخ
ویدا
4 سال پیش

من همیشه اندی رو پرستیدم و با صداش زندگی کردم.با صدای اندی عزیز همیشه خاطرات شیرینی دارم.
پاسخ
مهدی
4 سال پیش

واقعا لایق جایزه مشاهیر هالیوود هستی ‌ . بهترین و خواننده ایران تا ابد
پاسخ
محسن محمدی
4 سال پیش

اندی به تمام معنا انسان است امیدوارم زنده باشد واز شنیدن صدایش لذت ببریم دوستت داریم اندی جان
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) خاطره جالب و شنیدنی بسکتبالیست بلند قامت ایران ، حامد حدادی در برنامه"شب آهنگی" از گریم متفاوت و عجیب در سریال مختارنامه/ پیش خانواده آبروش رفته کلا
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) پزشکیان در جمع نمایندگان مجلس: اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور می‌کنم کسی شدم ...
حضور نسرین مقانلو، ناریه سریال مختارنامه در منزل اکبر عبدی برای تسلیت بابت فوت مادرش+ عکس/ چهره غمگین و پژمرده تمام بازیگران
شاهکار مهندسی در هلند؛ عبور کشتی‌ها از روی بزرگراه در آبگذر ولئومیر/ از تعجب انگشت به دهان می‌مانید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پادشاه اسپانیا و دختر شیک‌پوشش، سوفیا در جشن قهرمانی یورو 2024+عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(عکس) تصویر جالبی از مسعود پزشکیان و امام جمعه شهید تبریز / وقتی رئیس‌ جمهور منتخب مارک لباسش را نشان آیت‌الله آل‌هاشم می‌دهد