زندگی خصوصی اندی خواننده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  پنجشنبه، 12 دی 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی اندی خواننده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
آندرانیک مددیان (به ارمنی: Անդրանիկ Մադադյան) (زادهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۳۷)، نام هنری اندی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی-ارمنی است.

بیوگرافی اندی

اندی متولد 2 اردیبهشت 1337 در تهران، خواننده است فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از کالج آمریکا می باشد، از ارمنی مسیحی های ایرانیست و حالا در لس انجلس ازدواج کرده و زندگی می کند.

تصویر

ماجرای اسم اندی

در يكی از كنسرت های کوروس و اندی ، دختری بود كه آندرانيک را خيلی دوست داشت و در شب كنسرت با صدای بلند او را اندی صدا زد که اين شد ديگر همه او را با نام اندی صدا ميزدند.

خانواده

اندی در یک خانواده ارمنی مهاجر در مجیدیه تهران متولد شد نام کاملش آندرانیک مددیان است که بصورت خلاصه اندی صداش می کنند، بخاطر شغل پدر که در کار راهسازی بود در نقاط مختلف ایران زندگی کرده است پدر گهگاهی دف میزد و مادرش با آواز او را همراهی می کرد، می گوید در یک اتاق 9 نفره با 6 خواهر و برادر زندگی کردیم ولی شاد بودیم.

تصویر

کلاس موسیقی

اندی در کنار تحصیل آنقدر عاشق گیتار بود که در 14 سالگی با چوب و سیم گیتار ساخت بعدا توانست به کلاس های گیتار آرمیک استاد معروف بین المللی گیتار برود.

تشکیل گروه موسیقی

بعد از آشنایی به گیتار در گروه موسیقی پسر خاله هایش بنام سورن، گارنی و روبن نوازندگی گیتار را برعهده گرفت و چند قطعه هم به زبان انگلیسی اجرا کرد این گروه آنقدر پیشرفت کردند که اجرایی را هم در دربار داشتند.

مهاجرت

در سال 1357 بعد از ممنوع شدن فعالیت موسیقی در 20 سالگی از ایران به آمریکا مهاجرت کرد و در رشته تنظیم کنندگی موسیقی وارد کالج شد.

تصویر

سختی زندگی اندی

به گفته خود او دوران دانشگاه سخت ترين دوران زندگيش بود تا حدی كه فقط براي يك وعده غذا پول داشت ولی هر چه بود گذشت او همه چيز را تحمل كرد.

ورود به گروه شب پره

او از شهرام شب پره بعنوان کسی که دستش را در آمریکا گرفت و تاثیر زیادی در زندگی هنری اش داشت یاد می کند، شب پره اندی را بعنوان نوازنده گیتار و صدای دوم وارد گروهش کرد.

تصویر

تشکیل گروه اندی و کوروس

اندی و کوروس شاهمیری که هر دو نوازنده گیتار گروه شهرام شب پره بودند بعد از جدایی از این گروه بصورت دو نفره همکاری کردند که جزو پر طرفدارترین و جنجالی ترین بند موسیقی آن زمان شد این دو اولین بار در سال 64 آلبومی بنام خوستگاری را منتشر کرد، سپس سال 67 آلبوم پرواز، سال 69 آلبوم بلا و در نهایت در سال 1370 با آلبوم خداحافظ به فعالیت دو نفره خود خاتمه دادند.

تصویر

آلبوم بی قرار و شینی

اندی بعد از جدایی از کوروس در سال 1371 وقتی 34 ساله بود اولین آلبوم مستقل خود بنام بیقرار را منتشر کرد صدای دوم آهنگ های آلبوم را دختری بنام شینی ریگزبی می خواند این آلبوم به شدت اندی را مشهور کرد.

ازدواج

در نهایت بعد از سالها ارتباط عاشقانه اندی 53 ساله و شینی ریگزبی 45 ساله در روز 21 آبان 1390 بصورت رسمی باهم ازدواج کردند اما تمایلی به بچه دار شدن ندارند.

تصویر

بیوگرافی شینی ریگزبی

شینی ریگزبی متولد 15 دی 1345 در آمریکا، خواننده است او فعالیت خود را بعنوان ترانه سرا شروع کرد، سپس بعنوان خواننده مکمل و تهیه کننده به فعالیت خود ادامه داد و حالا بیشتر درگیر اهداف بشردوستانه می باشد.

تجربه بازیگری شینی

شینی همچنین مدت ها بازیگر بوده و در 7 فیلم های شاخص هالیوود از جمله CRASH و ONE NIGHT WITH THE KING و یا محصول موفق سونی Parasite Eve بازی کرده است جالبه بدانید اندی نیز در 5 فیلم ایرانی و آمریکایی حضور داشته است.

تصویر

گیاهخواری و بهترین خواننده

اندی حالا بیشتر از 20 ساله است که گیاه خوار می باشد او حتی لباس های که از چرم حیوانات باشد هم به تن نمی کند، این خواننده تابحال 4 بار موفق به کسب جایزه بهترین خواننده ارامنه جهان شده است.

ورزش

اندی جزو تيم فوتبال هنرمندان هم هست و آرزويش هم اينست كه در استاديوم آزادی بازی كند، او در اغلب حضور ورزشکاران در مسابقات در خاک آمریکا حضور دارد.

تصویر

شایعه کشته شدن اندی

درحاليكه برخي رسانه هاي غيررسمي مدعي مرگ اندی (خواننده لوس انجلسي) شدند، منابع آگاه با تكذيب اين خبر اعلام كردند فردی به نام رندی از اعضای گروه اندی کشته شده و برخی رسانه ها به اشتباه خبر مرگ اندی را منتشر کردند.


23 دیدگاه
  دیدگاه ها
رزنا
2 سال پیش

من عاشق ترانه های اندی هستم . ایشون هنرمند بزرگی اند . ای کاش روزی برسه شرایط اجرای کنسرت برای ایشان و سایر هنرمندان در ایران فراهم بشه
یونس
2 سال پیش

هنرمند بودن آداب سختی دارد وچون سمبل هر ملتی هنرمندانش هستند یا کسی نباید وارد این عرصه شود ویا باید آدابش رابداند چراکه همه حرکات و رفتارش زیر ذره بین است. عکسش روی دیوار اتاق جوانان می‌رود مدل لباسش نوع رفتار و گفتارو...اندی همه اینها را خوب رعایت می‌کند وبرای همین هم موفق و مطرح است. دریافت ستاره مشاهیر دنیا کار راحتی نیست وخواننده ای موفق می‌شود که موسیقی و تنظیم بداند در جامعه هنری یکی نون قیافش و میخوره یکی فقط صدای خوبی داره خیلی ها هم فقط ادای هنرمند و در میارن اما اندی بینظیره.
بازدیدکننده
2 سال پیش

اینو عالی گفتی و دقیق هم سن همیم....عالی نوستالژی بچه‌گی و نوجوانی...من ده بار دیدنش رفتم ....خاکی مردمی بی تکلف مهربان و شخصیت بالا حقشه ستاره رو سنگ فرش مشاهیر هالیوود.مرسی از نظر خوبتون
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من سی سالمه.از بچگی دوس داشتم برم با اندی اهنگ بخونم.خیلی شاده.ولی وضع مالی بد نزاشت.راضیم بیس سال از عمرم کم شه ولی برم پیش اندی.عاشقتم به مولا
مهران
2 سال پیش

اندی خواننده بینظیریه... به امید دیدار تمام خواننده های لس آنجلسی در ایران... توی تمام شهرهای ایران کنسرت برگزار کنند.
جواد خسروی
3 سال پیش

آقای اندی یکی از بهترین خوانندهاس...
مهدی
3 سال پیش

اندی عزیز از بهترین هنرمندان است من با صدای ایشان زندگی کردم انشاالله در هر کجا هستند موفق و پیروز و سرحال باشند.
زهره
3 سال پیش

من همیشه با عشق به اهنگهای اندی گوش میدم و شنیدن اهنگهای اندی به من آرامش میده
زهره
3 سال پیش

تمام خاطرات زیبای من با اهنگ های اندی بوده برای همیشه تو بهترین لحظاتم خواهی بود
نصیری
3 سال پیش

اندی نامبر وان هست همازنظر شخصیت هم صدا
رویا
3 سال پیش

اندی بهترین خواننده،مرد باشخصییت و ایرانی.آرزوی بهترینها رو براش دارم‌.و دقیقا باهاش کلی خاطره دارم،همینطور که دوستان هم گفتن،موزییکهای قدیمش هم میبره به اوج خاطره ها😍
یک ایرانی
3 سال پیش

چه آفتابَ ست به چَشمانم،چه اَبری ست/مرا بسیار زِ خاطِرها زِ اَندی ست/همی بالَم به ذوقم که به عالَم/بِهین جز اَندی اَم در مَنظرم نیست....
میترا
3 سال پیش

من عاشق اندی و آهنگهای زیباش هستم انشالله که همیشه سلامت و شاد و سرزنده باشه در کنار خونواده ش💋❤️
اذر
4 سال پیش

واقعا راست میگین استاد امید بهترینن توی جهان ولی در اصل لقبشون حضرت عشق ومنم قبول دارم هم با غیرت و باشخصیت و نیکوکار هستن و توی چند سال فعالیتشون بی عیب بودن و تنها خواننده ای هستن که فالوشون کردم امیدوارم نازی خانم نه تنها شما بلکه تمام کسانی که این متن منو میخونن ایشون فالو کنن و من همه ی لقب های خوب مثل سلطان قلبها سلطان صدا اقای صدا خدای عشق و خیلی لقبهای خوب دیگه رو به ایشون میدم
بازدیدکننده
4 سال پیش

دنیا و داریوش سلطان صِدا
نازی
4 سال پیش

من صدای نازشون دوست دارم ولی هیچ خواننده ای توی جهان به صدای سلطان صدا امید نمیرسه ایشون یک آدم کامل و بدون عیب هستن
خاطره
4 سال پیش

اندی جان لایق بهترین ها هستند بهترین و خوش اخلاق ترین خواننده ایرانه دوستت دارمممم
ویدا
4 سال پیش

من همیشه اندی رو پرستیدم و با صداش زندگی کردم.با صدای اندی عزیز همیشه خاطرات شیرینی دارم.
مهدی
4 سال پیش

واقعا لایق جایزه مشاهیر هالیوود هستی ‌ . بهترین و خواننده ایران تا ابد
محسن محمدی
4 سال پیش

اندی به تمام معنا انسان است امیدوارم زنده باشد واز شنیدن صدایش لذت ببریم دوستت داریم اندی جان
زهرا
4 سال پیش

من از بچگی صدای اندی رو دوست داشتم وساعتها با آهنگها می‌رقصید، الانم 41 سالمه وبا صداش آرامش میگیرم چون منو میبره به اوج بچگیهام
بازدیدکننده
4 سال پیش

عشقمه اندی دوست دارم اندی جان
ونوس
5 سال پیش

اندی عشقه از بچگی شیفته ش بودم اما بزرگتر ک شدم شیفته کردارش شدم و همیشه یکی از الگوهای اخلاقی و رفتاری م ایشون من اندرانیک جان بودندوتا ابد میمونن.
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (368 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (206 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می کنم، ده و ربع دیگه دلم میخواد بخوابم+ویدیو (177 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (171 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (146 نظر) نگاهی به ماشین BMW لوکس و هوش پران رهبر معظم انقلاب+ویدئو (108 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (46 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (28 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (14 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 27 تیر ماه 1403
فال روزانه امروز چهارشنبه 27 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 27 تیر 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 27 تیر 1403
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 27 تیر 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 27تیر 1403
عمارت باشکوه خوش آب و هوایی که برای رهبر معظم انقلاب ساخته شد/ حضرت آقا: من یازده سال است اصلاً احساس هوای بد نکردم، من با بقیه مردم هیچ تفاوتی ندارم
بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید!
صبحانه ساده رهبر معظم انقلاب در حیاط امام زاده همراه نوه هایشان/ تصویری از خانواده دوستی حضرت آقا
نگاهی به گنجینه حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام/ از قطعه های طلا تا ستاره بلورین
ماجرای تکیه 200 ساله تجریش از زبان پیرغلام 90 ساله
از نوحه خوانی دکتر پزشکیان در شب عاشورا تا جزئیات زلزله کرمان در حواشی داغ امروز سه شنبه 26 تیر 1403
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در محضر رهبر انقلاب برگزار شد
تأثیر سوابق تحصیلی/ جزئیات نحوۀ محاسبۀ نمره کل و ضرایب کنکوری‌های 1403
اولین تصاویر از حادثه شاهچراغ و زنده شدن دوباره صحنه های ترس و وحشت+فیلم
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟