دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی بیژن مرتضوی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 17 دی 1398
بیژن مرتضوی (زادهٔ ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در بابل) موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده، نوازندهٔ ویولن و خوانندهٔ اهل ایران است.

بیوگرافی بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی (زادهٔ ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در بابل)، موسیقی دان، آهنگساز، تنظیم کننده، ویولنیست و خواننده ایرانی است.

شروع فعالیت

او نواختن ویلن را از سن سه سالگی آغاز نمود و در تهران زیر نظر پنج تن از معتبرترین استادان ویولن ازجمله پرویز یاحقی، جهانگیر کامیان و عادل کریمی نیا به یادگیری این ساز پرداخت و تکنیک های ویژه ای همچون بداهه سازی (و بداهه نوازی) ارکستراسیون: ترتیب و تنظیم: گام ربع پرده و غیره را آموخت.

استعداد شگرف

هفت ساله بود که با استعداد شگرف خود در موسیقی نواختن سازهای گیتار، پیانو، سازهای کوبه ای و سازهای زهی مثل عود، تار و سنتور را فراگرفت.

مهاجرت به انگلیس

بعد از گرفتن دیپلم برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت و در کنار تحصیل موسیقی و ویولن را دنبال کرد. و در این راه موفقیتهای زیادی کسب کرد.

مهاجرت به آمریکا

در سال 1358 از انگلستان به آمریکا مهاجرت کرد و فوق لیسانس خود را از دانشگاه در رشته موسیقی گرفت و از آن به بعد ساکن آمریکا شد.

مشخصه نوازندگی

مشخصه متمایز او از سایر نوازندگان توانایی او در نواختن همه سازهای بکار رفته در آثار خود است.

رضایت از پخش موسیقی در ایران

دائماً می شنوم که ساخته هایم در داخل کشور، چه از رسانه های دولتی و چه از رسانه های خصوصی پخش می شود البته جدا از بحث با اجازه و یا بی اجازه پخش کردن این آثار، باعث خوشحالی من است این مساله برای من نوعی رضایت روحی به همراه دارد.

ازدواج

بیژن مرتضوی دوبار ازدواج کرده و از ازدواج اولش یک پسر بنام پژمان دارد و برای بار دوم هم با دختر جوانی ازدواج کرده سن همسر جدید بیژن مرتضوی ،خواننده لس آنجلسی متهم به کودک همسری شدو همچنین سن همسر جوان خواننده خوش صدای ایرانی بیژن مرتضوی در فضای مجازی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

حواشی

به تازگی تصاویری از یکی از خوانندگان خوش صدای ایرانی به همراه همسرشان در فضای مجازی منتشر می شود و موضوع اختلاف سنی آنها در میان کاربران مطرح می شود و واکنش هایی را به دنبال داشته است. بیژن مرتضوی متولد ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در بابل است. ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی به شایعه ۲۶ ساله بودنش و اختلاف بالای سنی با همسرش با انتشار ویدیویی پایان داد. او در این ویدیوی گفت که ۳۶ ساله است و از زندگی شخصی از با بیژن مرتضوی بسیار راضی ست.

رفت و آمد به ایران

طبق گفته ها او در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی به ایران رفت و آمد داشته است و پس از بازگشت حبیب محبیان برای گرفتن مجوز فعالیت دوباره به ایران آمد اما موفق نشد بعد از بازداشت محمد خردادیان (رقاص) دیگر رفت و آمد بیژن مرتضوی و سایر هنرمندان قطع شد، گفته می شود او ویلایی در شمال هم دارد.

هدف بیژن مرتضوی

در سوم ژوئیه ۱۹۹۴ بیژن مرتضوی اولین هنرمند ایرانی بود که در “Greek Theater” به اجرای برنامه پرداخت. یکی از قطعاتی که او در این کنسرت اجرا کرد “حماسه”(Epic) نام داشت که در یازده سالگی ساخته بود. وی در سال ۲۰۰۹ از کشور انگلستان و در ساوت همپتون از دانشگاه معتبر solent University دکتری موزیک دریافت کرد. هدف و نیت قلبی او، معرفی و توسعه موسیقی معاصر خاورمیانه به صورت آکادمیک (رشته تحصیلی) در دانشگاه های کشورهای غربی می باشد.


47 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

والا منم متولد ۱۳۳۶ هستم ویولن هم میزنم وضع مالیم هم خیلی ازبیژن بهتره ولی سگ هم نگاهم نمیکنه چون زشتم قدم کوتاه شکمم تابالای زانوم سرم هم کچله ولی میتونم بیژن روبخرم ازاد کنم .اما به هرکی گفتیم درخدمتیم گفت برو درخدمت عمهات باش.پس همه چیز پول نیست .بخدا
پاسخ
داود
4 سال پیش

با سلام بهتره هر فردی سرش تو زندگی خودش باشه
پاسخ
سارا
4 سال پیش

واقعان حساب کنید جای پورشه من ۳۶ سالمه‌بعد بیان‌ها ۶۰ سال میشه سن پدرم و واقعن بخاطر پول چکار میکنن مردم
پاسخ
حدیثه
4 سال پیش

استاد امید بی نظیرن دمشون گرم که انقد با شخصیتن
پاسخ
آرمان
4 سال پیش

خیلی قشنگ ویولن میزنین مخصوصا آهنگهای حضرت عشق امید شما ویولن زدنتون فقط خوبه ولی استاد امید ماشاالله از هر انگشتش هنر میباره خواهشمندم از اینطور هنرمندا مثل استاد امید و آقا بیژن حمایت کنین و تو اینستا پیج اصلیشون فالوشون کنین
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

چقدراغراق میکنین درسته جوانه ولی زیبانیست که😂
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

مشخصه که برای چی باهاش ازدواج کرده عشق فقط پوللللللللللل
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
حکایت های خواندنی ؛ داستان شیر و گاو ( از داستان‌ های کلیله و دمنه)
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
نگاهی به میز صبحانه شیک و مدرن خانه شاهرخ استخری و صبحانه ساده و مقوی پناه و نبات کوچولو به سبک اروپایی/ چه مامان خوش سلیقه‌ای😍+عکس