دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی هنری رعنا آزادی‌ور به روایت تصویر / از مارمولک تا درباره الی و زخم کاری 

سه شنبه، 27 شهریور 1403
کد خبر: 408937
ساعدنیوز: رعنا آزادیور هم مثل بسیاری از هنرپیشه های زن سینمای ایران از خانواده ای متمول پای به عرصه سینما گذاشت.در این مطلب به مرور حیات هنری رعنا آزادیور می پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ازادیور که بچه شهرک غرب تهران است با فیلم مارمولک پای به سینما گذاشت و بعد با فیلم پارک وی اولین نقش اول خود را تجربه کرد. ناملایمات عاطفی، آزادیور رااز سطح اول بازیگران سینما دور کرد . در سال 87 یک نقش مکمل در فیلم درباره الی بازی کرد. او تقریبا هیچ نقش اولی را طی 15 سال بعد در سینما بازی نکرد و در فیلم های مختلف به عنوان بازیگر مطمئن نقش های مکمل ظاهر می شد. در سال 1399 با مهدی پاکدل ازدواج کرد و در سال 1400 نقش اول زن در سریال پرتماشاگر زخم کاری را به دست آورد و فصل جدیدی از حیات هنری خود را تجربه کرد.او چنان نقش منفی کاملی آفرید که وقتی در فصل آخر این سریال، مالک با یک سیلی بسیار خشن او را نقش بر زمین می کند تماشاگران اکران نمایشی این قسمت در کمال خوشحالی کف زدند و دست زدند و مالک را تشویق کردند! رعنا در حال حاضر 41 ساله است .

1- در 19 سالگی نقش شیرینی را در کمدی پرتماشاگر مارمولک به دست آورد

2- بازی در فیلم پرتعلیق پارک وی در نقش اصلی می توانست ادامه ای منطقی بر روند صعودی او در سینماباشد. حیف که نیما شاهرخ شاهی کمی برای این نقش کوچک بود

3- بعد از چند سال فترت بازی او در یک نقش فرعی در فیلم پرستاره درباره الی . در مقابل درخشش نقش های گلشیفته و ترانه و حتی مریلا ،‌نقش او بازتاب چندانی نداشت.

4- حضور در جشنواره برلین با تیپی که بیشتر شبیه زنان کشورهای آفریقای شمالی بود. چند سال بعد در حضور در جشنواره ای در ابوظبی او به شدید ترین شکل ممکن جبران کرد.

5- سال های فترت. بازی در فیلم هایی که خیلی دیده نمی شوند. نقش مکمل در فیلم خشم و هیاهو. تصویر پشت صحنه فیلم را می بینید

6- بازی خوبش در وجه حامل که خب خیلی بازتاب نداشت

7-ازدواج پرسروصدا با مهدی پاکدل و به شکل اتوماتیک مقایسه شدن با بهنوش طباطبایی!

8-در نقش تاج الدوله در جیران. رقیب پریناز ایزدیار

9- و سمیرا زن شرور سریال زخم کاری که مطمئنا مهم ترین فراز زندگی هنری اوست.

10- او بالاخره و از راهی غیرمعمول و با بازی در نقش های منفی به شهرت رسیده است . آیا نقش او در فصل آخر زخم کاری به نفع حضور بیشتر الناز ملک کمرنگ شده بود؟


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به مجلل ترین مدرسه در سوئیس که بچه های پهلوی در آنجا درس خواندند/ زمانی که بچه های مردم از امکانات کم تحصیلی هم برخوردار نبودند!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) ولخرجی‌های تاریخی فرح پهلوی/ غذاهای مجلل و خارجی تخم بلدرچین با مروارید دریای خزر و ته دم خرچنگ/ بریز و بپاش از جیب مردم ایران