10 کشوری که زیباترین زنان را دارند

  شنبه، 19 مهر 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
10 کشوری که زیباترین زنان را دارند
ساعد نیوز: جدیدترین لیست کشورهایی که زیباترین زنان را دارند منتشر شده است که در ادامه با این 10 کشور آشنا می شوید

زنان کدام کشورها زیبا هستند؟

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از سیمرغ، درست است که زیبایی تنها مربوط به چهره نیست و در آن چیزیست که به آن می نگرید! اما به هر حال زیبایی صورت نیز یکی از مسائلی است که افراد زیادی به آن توجه می کنند.

در ادامه لیستی از 10 کشوری را آماده کرده ایم که زنان آن به زیبایی شهره هستند. البته پیش از هر چیز لازم به یادآوری است که این مطلب توسط منابع انگلیسی زبان گردآوری شده است!

10- فیلیپین

مردم کشور فیلیپین مشهورند که اخلاق و رفتار خوبی دارند و شیرینی خاصی در رفتار آنها دیده می شود. اما جالب است بدانید که زنان این کشور رکورد دار بیشترین برد در چهار مسابقه جهانی ملکه زیبایی که سالانه برگزار می شود هستند.

9-بریتانیا

امروزه زنان بریتانیایی ترکیبی از فرهنگ ها و نژادهای مختلف هستند، به نحوی که از هر رنگ پوست و چهره ای در آنها یافت می شود. آنها معمولا تحصیل کرده، مودب و زیبا هستند.

8-آمریکا/ کانادا

معمولا در کنار آمریکایی ها به شما خوش می گذرد، آنها عموما مستقل هستند و می دانند که چطور باید از خود مراقبت کنند. در صورتی که در خیابانهای میامی، نیویورک یا لس آنجلس قدم بزنید احتمالا با زنان زیبایی مواجه می شوید که به دلیل پیشرفتهای این کشور در زمینه های تکنولوژیکی و علمی به خوبی از خود مراقبت می کنند. کانادایی ها نیز شباهت های زیادی به مردم آمریکا دارند و در این لیست در کنار هم قرار می گیرند.

7-هلند

زنان هلندی با میانگین قد 170 سانتیمتر و موهای بلوند بدون شک از زیباترین افراد دنیا هستند و در لیست ما در رده هفتم قرار می گیرند.

6-ایتالیا

زمانی که راجع به زیبایی و کلاس صحبت می کنیم، نمی توانیم از زنان ایتالیایی که به روز هستند و از آخرین مُد لباس، آرایش و طرز پوشش پیروی می کنند چشم پوشی کنیم. آنها معمولا چشمانی قهوه ای دارند و به خوبی مراقب رفتار خود هستند.

5-ونزوئلا

زنان این کشور با بدنهایی کشیده و لاغر همیشه جزو برندگان اصلی مسابقات زیبایی در دنیا هستند و در اکثر این مسابقات رتبه های بالا را به خود اختصاص می دهند.

4-روسیه

زنان روس که ترکیبی از ویژگی های ظاهری مردم شرق و غرب دنیا هستند عموما دارای گونه هایی برجسته، موهایی بلوند و بدنهایی بلند و کشیده هستند.

3-اکراین

با اینکه مردم اکراین و روسیه اشتراکات زیادی داشته و شباهت های زیادی به یکدیگر دارند، اما به نظر می رسد که زنان این کشور در مجموع زیباتر از همسایه شرقی خود هستند.

2-برزیل

زنان برزیلی به علاقه شدید به ارتباطات اجتماعی و انجام رسم و رسومات خود شهره هستند و معمولا هسته اصلی فستیوال های معروف در این کشور را تشکیل می دهند. به عقیده بسیاری از افراد زیباترین زنان دنیا در کشور برزیل هستند.

1-ترکیه

در این لیست، ترکیه در رده اول قرار می گیرد. آنها بسیار خوش عکس هستند و با چنان وقاری راه می روند که به نظر می رسد از خانواده های مربوط به پادشاهان و ملکه های پیشین عثمانی هستند. اگر به زیبایی این افراد شک دارید پیشنهاد می کنیم که کمی فیلم و سریال ترکی تماشا کنید.


  دیدگاه ها
آنا
3 سال پیش

در مورد زنان روس بله ولی ترکیه ایها اصلا اینطوری نیست بیخود گفتند
♥زهرا♥
4 سال پیش

من که میگم همه زیبان همه شما زیبایین عزیزان🌷🌷🌷💁
♥زهرا♥
4 سال پیش

تو مگه چهره خداوند را دیده ای آیا ؟ میگی خدا زیبا است!
♥زهرا♥
4 سال پیش

درست گفتی 👏
♥زهرا♥
4 سال پیش

گفته ترکیه جزٔ زیباترین زنان دنیا هستند من که قبول دارم گل گفته🌹
محمد
4 سال پیش

اره درست شنیده بودین همینطور بوده و هست
محمد
4 سال پیش

🤣🤣🤣🤣🤣راست میگی
مریم
4 سال پیش

واقعآ واقعیت کلام😄😄😄🤣🤣🤣🤣

4 سال پیش

اوکی پس دعامیکنیم یه خوش اخلاق زشت نصیبت بشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

این مال قبل از عمل بوده
سمانه
4 سال پیش

ایرانیا خیلیم خوشگلن
N
4 سال پیش

من شنیده بودم زنان ایرانی و لبنانی زیباترین زنان جهان هستند
بازدیدکننده
4 سال پیش

بله،کاملآ درسته...
بازدیدکننده
4 سال پیش

با سلام.بهترین زیبایی،حسن خلق است.زن یا مردی که اخلاقش بد باشه زشتترین انسان دنیاست هر چند که صورتی زیبا داشته باشه.بنده با نظر شما کاملا موافقم.
مهیا
4 سال پیش

هر وقت خواستی قشنگی زنی ببینی صبح که از خواب بیدار شد ببین😃😃😃😃😉
فاطی
4 سال پیش

هندیا ازهمه قشنگترن
ناشناس
4 سال پیش

خداوند زیباست ! و اوست که زیبایی ها دوست میدارد. زیبایی رخ و رخسار یک موهبت و پاداش الهی است بر بندگانی که برگزیده هستند. و اخلاق و منش و بی عفتی آنان خود ما هستیم که این رفتار و کرامات ناشایست را برایشان هموار کرده ایم. اول خانه و خانواده ، دوم جامعه که چهره بدشان آنها را درنده کرده و سوم نوع برخورد شوهر که حتی یه طفل ۵ یا ۶ ساله از او حساب نمی‌برد...
حسین
4 سال پیش

به نظر من بانوان کشور ما ازهمه جاهای دنیا زیباتر هستند بااحترام از بانوان وخواهران عزیز ایرانی
بازدیدکننده
4 سال پیش

مسخره
حسین
4 سال پیش

والله هرادمی که اخلاق ورفتارش خوب باشدبنظرمن قشنگ است تنهاقیافه نیست زن خوب زن ایدال آن زنی است که به ابروی خودش وخانواده اش احترام بگذاردکلی میگم تنهابه قیافه نیست
پربحث های هفته   
از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس (542 نظر) سردار آزمون : خداحافظ دختر خوشگلم همیشه به یادت می مونم 🖤💔 / #میس نوا (381 نظر) الهام چرخنده با ناراحتی قلبی راهی بیمارستان شد / الهام چرخنده : چون قلبم تقوا داشت الان ظاهرم رو شبیه به قلبم کردم (184 نظر) همزاد علی دایی، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/یکی از یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (182 نظر) ژیلا صادقی : توی مسیر زندگیم فرصت مادر شدن رو برای همیشه از داست دادم / اشک های ژیلا صادقی در برنامه تلویزیونی (174 نظر) مسعود پزشکیان: برای ثبت نام بچه هایم در مدرسه هر جای که می‌رفتیم پول می‌خواستند؛ خب پول نداشتیم و با همان حقوقی که داشتیم به زور می‌توانستیم زندگی را بگذرانیم+ویدیو (138 نظر) رونمایی از محمد کاشانکی رقیب تهرانی هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب پدر بدنسازی ایران برازندشه (120 نظر) مروری بر تصاویر محسن رضائی در دوران جنگ / از حضور در پشت مسلسل تا برنامه ریزی جنگ در سنگر با هاشمی رفسنجانی و پذیرایی با نخود و کشمش (97 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری رشت برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ ایستاده باید تشویقش کرد+عکس (96 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای متین سیروسی رقیب مشهدی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد مشهدی و گرگ پارسی (91 نظر) ژیلا صادقی : شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم (89 نظر) طناز طباطبایی: دوست دارم تشکیل خانواده بدهم/ ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم (89 نظر) ابتکار و نوآوری؛ خلاقیت بستنی فروش تبریزی / اقدام خدا پسندانه با نوشته جالب روی شیشه مغازه +عکس (88 نظر) ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته (81 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای سید احمد خمینی و همسرش/ خونه نگو باغ بگو!+عکس (81 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
نگاهی به کیک تولد 44سالگی شهاب حسینی با دیزاین خاص در خانه اش/مباسرکا باشه +عکس پخش کردن ساندویچ نذری بین مردم با لباس خادمی؛ اقدام پسندیده سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در روز شهادت امام رضا(ع)+ویدیو سعادت بر تن کردن لباس خادمی امام رضا(ع) نصیب این چهره‌های مشهور شد؛ از ظریف و عراقچی تا فرهاد قائمیان و علیرضا دبیر+عکس سفر به ایران قدیم؛ ژست متفاوت و خلاقانه 5 زن و یک کودک قاجاری مقابل دوربین+عکس خدمت با دل و جان و چای دادن دست مردم توسط فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع)+ویدیو در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)؛ مروری بر حال خوش رهبر معظم انقلاب با لباس یکدست سفید در غبارروبی ضریح امام هشتم+عکس (عکس) رونمایی از عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی‌نژاد + تصاویری از لباس عروسی ساده او از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس شهاب حسینی: وقتی پدرم فوت کرد دیوانه شدم، دست روی دلم نگذارید که اشکم در میاد رهبر معظم انقلاب: فروهر قبل از انقلاب دوست ما بود، اول انقلاب همکار ما بود و بعد دشمن ما شد، دشمنی بی‌ضرر و بی‌خطر+ویدیو رهبر معظم انقلاب در مواجه با هنرمندی که موی بلند داشت: چقدر این مدل مو به شما میاد+ ویدیو/تحت تاثیر قرار گرفتن با جمله رهبر فرزانه فرود اضطراری در قزوین؛ از کار افتادن موتور هلی کوپتر هاشمی رفسنجانی که پسرش محسن هم همراه او بود