12 ویژگی مهم مردان بتا

  دوشنبه، 12 آبان 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
12 ویژگی مهم مردان بتا
مردان بتا تلاش می کنند که بدانند چه چیزی شریک زندگی شان را خوشحال می کند، مرد بتا می خواهد مطمئن شود که شما از رابطه لذت می برید. مردان بتا به خواسته های همسرشان توجه می کنند.

مردان بتا به معنای واقعی کلمه مرد زندگی هستند و از صحبت کردن با همسر خود نهایت لذت را می برند.

تصویر

شما می توانید روی مرد بتا حساب کنید

شما واقعا می توانید در موقع نیاز روی مرد بتا حساب کنید. مرد بتا به جای فرار از موقعیت و جا زدن، در زمان های سخت همراه شما خواهد بود و شما را ترک نخواهد کرد. شما تنهایی نمی توانید تمام مسئولیت ها را بر روی شانه های خود حمل کنید: او یک شریک زندگی واقعی است، نه یک فرد بی مصرف و بدرد نخور.

1. از کارهایی که برای او انجام می دهید قدردانی می کند

مردان آلفا معمولا حس حق به جانب شدیدی دارند و مغرورند. زمانی که شما کاری برایشان انجام می دهید که شیرین و لذت بخش و خوشحال کننده است، مثلا هدیه ای می دهید. آنها به گونه ای خونسرد رفتار می کنند ، زیرا احساس می کنند که سزاوار آن هدیه یا کار پسندیده هستند و یا حس می کنند که به دلیل وابستگی شما به مهر و صمیمیت اوست. اما مرد بتا، هنگامی که متوجه یادداشت شما در سر سفره ناهار یا اتاق می شود، لبخند می زند، و هنگامی که می بیند شما چگونه برای درست کردن قهوه دلخواه و ایده آلش تلاش می کنید، از شما قدردانی می کند. او حتی از یک هدیه کوچک که شما برای اثبات عشقتان( نه یک هدیه پر زرق و برق و گرانقیمتی )تقدیمش می کنید بسیار به وجد می آید.

2. "تعهد به شریک زندگی" مفهوم رعب انگیزی برای مرد بتا نیست

در حالی که مردان آلفا تمایل به جلوگیری از احساسات دارند و ترجیح می دهند رابطه کوتاه مدت و گاه به گاه داشته باشند. مردان بتا به طرف مقابلشان کاملا متعهد هستند و سعی می کنند روابط واقعی با طرف مقابلشان را پرورش و ارتقا دهند. اگر مرد بتا عاشق شماست، او در اختیار شما است و کاملا به شما متعهد و پایبند است. مرد بتا بیشتر احتمال دارد که وفادار باشد، مرد بتا کاری انجام نمی دهد که به شما آسیب برساند. مرد بتا به یک رابطه مادام العمر با کسی که دوست دارد فکر می کند: زندگی مشترک با فردی که می تواند با او پیشرفت کند و یک زندگی زیبا را پرورش دهد.

تصویر

3. هنگامی که مرد بتا کاری برایتان انجام می دهد ، تنها برای جلب توجه نیست

مردان بتا واقعا مردانی خوب هستند .آنها اغلب کار خود را رها کرده و برای کمک به دیگران هر کاری انجام می دهند آن ها صادقانه برای خوشبختی و سلامتی دیگران نگران هستند. اگر مرد آلفا بخواهد به یک فرد بی خانمان کمک کند یا درب منزل را به روی کسی بگشاید، او اغلب به اطراف نگاه می کند تا مطمئن شود که چنین حرکت و خدمتی مورد توجه دیگران قرار گرفته و علنی تایید شده است. خدمات او همه از روی تظاهر و ریاست که برای تقویت اعتماد به نفس کاذب انجام می دهد. اما اگر مرد بتا قصد کمک و خیر خواهی دارد، چه کمک به یک فرد نابینا در یک خیابان باشد یا کمک مالی به موسسه خیریه باشد، قصد علنی شدن آن در جامعه، اطرافیان یا رسانه های اجتماعی را ندارد - این کار به این دلیل است که قلب پاکی دارد و واقعا می خواهد کمک کند. هنگامی که موضوع به روابط زناشویی پایدارتر و معنی دار می رسد، مردان بتا قطعا گزینه مناسبی هستند. اگر شما در زندگی با مردی آشنا شدید که بسیاری از این صفات بالا در رفتارش مشخص بود، باید بدانید که یکی از بهترین مردان دنیا در مقابل شما ایستاده است.

4. ارتباط کلامی و گفتگو برای مرد بتا مهم است

زمانی که شما در مورد موضوع خاصی نیاز به صحبت دارید، مرد بتا به جای چرخاندن چشمانش به جایی دیگر و یا متمرکز شدن روی چیزی مهم تر، سعی می کند به حرف های شما به دقت گوش دهد و سعی می کند با کمک هم مسئله پیش آمده را حل کنید. مرد بتا صادقانه به آنچه را که شما به او می گوئید گوش می دهد و هیچ گاه سرزنش نمی کند و به شما نمی گوید که" لزومی به گفتن نداشت "و یا اینکه" شما زیادی حساس هستید."و اگر احساس کند چیزی وجود دارد که باید بگوید، او با شما در مورد آن صحبت خواهد کرد. مرد بتا ناگهانی از کوره در نمی رود و فوران نمی کند. مرد بتا سعی می کند که با شما ارتباط کلامی برقرار کند، حتی اگر ارتباط کلامی برایش دشوار باشد با پیامک زدن، نوشتن نامه یا ایمیل در مورد موضوع این کار را می کند

5. مرد بتا خلاق است

مردان بتا اغلب سرگرمی و هنرهای خلاقانه ای دارند، مثل آشپزی، هنر صنایع دستی، صنایع چوب، موسیقی و غیره. اگر به صورت شفاف به مرد بتا بگویید که کاملا به هنر و علاقه و احساساتش توجه دارید او مشتاقانه هنرهای خلاقانه اش را برایتان نشان خواهد داد. مرد بتا نسبت به هنرهای خلاقانه شما نیز علاقه مند و مشتاق است و همچنین مشوق شما خواهد بود.

6. به جای تلف کردن زمان در بیرون منزل، اوقاتی را با شما در خانه سپری می کند

مرد آلفا معمولا نیاز به توجه و دیده شدن دارد، یعنی اینکه مورد توجه و تایید دیگران قرار بگیرد. حتی در بین عموم دوست دارد مورد توجه باشد. اگر او می خواهد با شما به بیرون و گشت و گذار برود، این کارش تا حدی جنبه خودنمایی و دیده شدن در عموم دارد. اما اگر شما در کنار یک مرد بتا هستید، نه تنها افتخار می کند که با شما بیرون برود و در کنار شما لحظات خوشی را سپری کند، بلکه این مرد در منزل نیز جوی آرام و صمیمی و بدون تنش برایتان فراهم می کند، زیرا او تظاهر به دوست داشتن نمی کند. به هر حال او ممکن است ترجیج دهد اوقاتی در منزل بماند، با این کار شما می توانید با کمک هم به امور منزل بپردازید و هم اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنید.

7. مرد بتا از کارهای منزل فرار نمی کند

مرد بتا مردی نیست که به دنبال بهانه باشد که نمی تواند کارهای منزل را انجام دهد یا هنگامی که از او برای انجام کارهای منزل درخواست می کنید، با صدای بلند شکایت کند. وقتی کاری نیاز به انجام شدن داشته باشد، او آن را انجام خواهد داد. اگر شما با یک مرد بتا زندگی می کنید، متوجه خواهید شد که بدون تملق و چابلوسی این کارها را انجام می دهد و نیازی به تایید و قدردانی و یا خاص بودن ندارد.

8. مرد بتا تولدتان را به یاد می آورد

دانستن روز تولد و سالگرد ازدواجتان، و حتی تولد مادرتان، و یا بستنی مورد علاقه فرزندتان و تمام آن جزئیات کوچک دیگر باعث می شود متوجه شوید که مرد بتا در حقیقت به شما توجه دارد، بنابریان شگفت زده خواهید شد،. مرد بتا مردی است که واقعا تمام این جزئیات را به خاطر می سپارد و برای خوشحالی تان اقدام می کند. مردان بتا احساساتی هستند و اگر چیزی برای شما اهمیت دارد، برای او نیز مهم است، حتی اگر به ظاهر جزئی و ناچیز به نظر برسد.

9. میل جنسی هدف اصلی رابطه نیست

مرد بتا نیز از نظر رابطه جنسی همانند سایر مردان لذت می برد، مرد بتا در حال تماشای یک فیلم از نوازش و بوسیدن همسر لذت می برد. فقط برای رابطه با شما زمان نمی گذراند... در کارها و مسائل روزانه با شما مشورت و گفتگو می کند.

10. رضایت جنسی طرف مقابلشان برایشان اهمیت دارد

بر خلاف مردان بتا، مردان آلفا تمایل دارند در رابطه اهداف و خواسته های خودشان را اولویت اصلی قرار دهند و برای خوشحالی شریک زندگی شان زیاد تلاش نمی کنند و حتی تسلط و تهاجم آنها ممکن است در زمان های مختلف بروز کند، و اگر چیزی بخواهند آن را انجام می دهند. اما مردان بتا تلاش می کنند که بدانند چه چیزی شریک زندگی شان را خوشحال می کند، مرد بتا می خواهد مطمئن شود که شما از رابطه لذت می برید. مردان بتا به خواسته های همسرشان توجه می کنند تا رضایت جنسی همسرشان را برآورده سازند.

تصویر

11. مرد بتا خالصانه می خواهد با شما وقت بگذاراند

بر خلاف مرد آلفا، که فقط بخاطر هوی و هوس تمایل به دیدن شما دارد، مرد بتا تلاش می کند تا به شما نشان دهد که به شما فکر می کند و دوست دارد شما را ببیند. مثلا ممکن است یک پیامی را در وسط روز به شما ارسال کند،حتی اگر فقط یک سلام باشد، و شاید فقط یک عکس خنده داری باشد که او فکر می کند می تواند شما را بخنداند، او می خواهد مطمئن شود که برنامه شما چیست و اینکه آیا می توانید زمانی را برای دیدار و در کنار هم بودن سازماندهی کنید. مرد بتا دوست دارد که با شما به یک مکان تفریحی برود مثلا سینما، باغ وحش، فستیوال، کنسرت و....ودوست دارد که از در کنار هم بودن لذت ببرید و خوشحال خواهد شد اگر با او به جشنواره بین المللی و یا فستیوال و یا مراسمی بروید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (691 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (200 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (26 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
ترامپ: اگر در انتخابات قبلی آمریکا تقلب نمی‌شد یک هفته‌ای با ایران معامله می‌کردم!
شریعتمداری: ظریف جایگاه رسمی ندارد، نباید به صدا و سیما دعوت می‌شد!
از اهدای چفیه رهبری به عزاداران حسینی تا رونمایی تراکتور از بیرانوند در حواشی داغ امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
ظریف در گفتگوی ویژه خبری نحوه انتخاب وزرا در دولت چهاردهم را تشریح کرد
(فیلم) عزاداری امیر قلعه نویی، سام درخشانی و محمدحسین میثاقی در کنار وحید شمسایی در مجلس سلبریتی ها در شب تاسوعا
لباس های مزونی المیرا شریفی مقدم با مانتوی بلند تزئین شده کاردست و روسری نگین دار زیبا/ رعایت کامل حجاب در عین داشتن استایلی جذاب +عکس
بورس دانشجویان سال آخر دکتری برای تأمین نیاز هیئت علمی دانشگاه‌ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان