ساعدنیوز
ساعدنیوز

30 خاصیت برنج قهوه ای و مضرات آن

  پنجشنبه، 03 مرداد 1398   زمان مطالعه 9 دقیقه
30 خاصیت برنج قهوه ای و مضرات آن
طبیعت و مزاج برنج قهوه ای سرد و خشک است. برنج قهوه ای یکی از بهترین و کامل ترین انواع غلات است که ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و سه برابر برنج سفید فیبر دارد. برنج قهوه ای سرشار از آنتی اکسیدان ها، پلی فنول ها، ویتامین B1 ، B2 ، B3 ، B6، ویتامین E (آلفا توکوفرول)، ویتامین K، منگنز، آهن، روی، فسفر، کلسیم، سلنیوم، منیزیم، پتاسیم و فیبر می باشد.

برنج قهوه ای نوعی غلات کامل تصفیه نشده است که فقط پوسته ی بیرونی آن گرفته شده است. در واقع دانه ی کامل برنج چندین لایه دارد که اگر فقط لایه ی بیرونی آن را جدا کنیم، آنچه به دست می آوریم برنج قهوه ای نامیده می شود. این ماده ی خوراکی جزو غلات سبوس داری است که مواد مغذی خود را حفظ کرده، از برنج سفید خوش خوراک تر است و عطر و طعم بهتری هم دارد.
از خواص برنج قهوه ای همین بس که عملکرد سیستم قلب و عروق، دستگاه گوارش، مغز و سیستم عصبی را بهبود می بخشد. این ماده ی غذایی با آنتی اکسیدان های قوی که دارد روی طیف وسیعی از بیماری ها مثل فشارخون بالا، کلسترول، استرس، افسردگی و ناراحتی های پوستی تأثیر مثبت دارد.
مصرف مقدار قابل توجهی برنج قهوه ای در رژیم غذایی ثابت می کند که این ماده ی غذایی حتی در مورد بیماری هایی مثل سرطان، چاقی، دیابت، اختلالات عصبی و بی خوابی نیز مؤثر است. این ماده ی مغذی خاصیت ضدافسردگی دارد، به سلامت استخوان ها کمک و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

ارزش غذایی برنج قهوه ای (100 گرم پخته شده)

کالری : 111
چربی : 0.9 گرم
کربوهیدرات : 23 گرم
پروتئین : 2.6 گرم
فیبر : 1.8 گرم
قند : 0.4 گرم

تصویر

خواص دارویی و درمانی برنج قهوه ای برای بدن

1. دیابت و قند خون

برنج قهوه ای شاخص گلیسمی پایینی دارد که می تواند به کاهش انسولین خون کمک کرده و باعث تثبیت سطح قند خون در بدن می شود؛ مطالعات نشان داده که مقادیر بالای فیتیک اسید، فیبر و پلی فنول های موجود در برنج قهوه ای به کاهش سرعت آزاد شدن قند در بدن کمک می کند و مانند برنج سفید باعث افزایش سریع قند خون در افراد مبتلا به بیماری دیابت نمی شود. انجمن دیابت آمریکا توصیه می کند که افراد دیابتی بهتر است برنج قهوه ای را جایگزین برنج سفید در رژیم غذایی خود کنند.

2. بدنسازی

مقادیر بالا پروتئین موجود در برنج قهوه ای باعث افزایش انرژی ورزشکاران شده و به تقویت عضلات و ماهیچه ها در بدنسازی کمک می کند. برنج قهوه ای مقادیر بالایی کربوهیدرات دارد، کربوهیدرات به ریکاوری عضلات ورزشکاران پس از تمرینات بدنسازی کمک می کند.

3. لاغری و کاهش وزن

برنج قهوه ای حاوی مقادیر بالای منگنز است که باعث افزایش متابولیسم بدن شده و با افزایش چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود. فیبر موجود در برنج قهوه ای باعث کاهش اشتها شده و با جلوگیری از پرخوری باعث کاهش کاهش شاخص توده بدنی و در نتیجه لاغری و کاهش وزن خواهد شد.

4. نوزادان و کودکان

برنج قهوه ای یکی از انواع غلات کامل است و به دلیل مقادیر بالای ویتامین ها، مواد معدنی و چربی های طبیعی که دارد به بهبود رشد نوزادان و کودکان کمک می کند. آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و ویتامین E موجود در برنج قهوه ای خطر ابتلا به آسم در نوزادان و کودکان را کاهش می دهد. فیبر موجود در برنج قهوه ای احتمال ابتلای نوزادان و کودکان به یبوست را کاهش می دهد. توصیه می شود که برنج قهوه ای را از سن 6 ماهگی به رژیم غذایی نوزاد خود اضافه کنید. (با مشورت پزشک)

5. جنین و زنان باردار

مقادیر بالای فولات موجود در برنج قهوه ای از نقایص عصبی جنین در دوران بارداری جلوگیری کرده و خطر زایمان زودرس را کاهش می دهد. فیبر موجود در برنج قهوه ای از ابتلای زنان باردار به یبوست دوران حاملگی، پیشگیری می کند.

6. دوران شیردهی

تحقیقات جدید نشان داده که برنج قهوه ای باعث تقویت سیستم ایمنی زنان شیرده شده، به افزایش شیر مادر در دوران شیردهی کمک می کند و احتمال ابتلای آن ها به استرس و افسردگی را کاهش می دهد.

7. یائسگی

تحقیقات نشان می دهد که مصرف برنج قهوه ای در دوران یائسگی به فشار خون و کلسترول خون بالا کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را در آن ها کاهش می دهد.

8. معده و دستگاه گوارش

مطالعات نشان می دهد که فیبر موجود در برنج قهوه ای به بهبود هضم غذا کمک می کند، خطر ابتلا به کولیت را کاهش داده و باعث سلامت دستگاه گوارش می شود.

9. یبوست

مقادیر بسیار بالای فیبر موجود در برنج قهوه ای به بهبود حرکات روده کمک کرده و باعث پیشگیری و درمان یبوست و هموروئید یا بواسیر می شود.

10. کبد چرب

مقادیر بالای فیبر و مواد معدنی موجود در برنج قهوه ای به سم زدایی و پاک سازی کبد کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های کبدی مانند کبد چرب را کاهش می دهد.

11. سنگ کیسه صفرا

تحقیقات نشان می دهد که فیبر موجود در برنج قهوه ای به پاک سازی روده ها کمک می کند و به این ترتیب با کاهش ترشح اسید های صفراوی خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا را کاهش می دهد.

12. آلزایمر

برنج قهوه ای حاوی ترکیبات مفیدی مانند ویتامین های B، منیزیم و منگنز است که به مهار یک آنزیم مضر به نام پرولیل اندوپتیدیداز کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد.

13. فشار خون و قلب

تحقیقات نشان داده که مواد مغذی موجود در برنج قهوه ای به کاهش فشار خون کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و آترواسکلروزیس را کاهش می دهد. علاوه بر این، برنج قهوه ای غنی از سلنیوم است که به سلامت قلب کمک می کند.

14. کلسترول خون

برنج قهوه ای کلسترول ندارد، تحقیقات نشان می دهد که برنج قهوه ای به افزایش متابولیسم چربی در بدن کمک کرده و باعث کاهش کلسترول بالای خون می شود.

15. سرطان

برنج قهوه ای حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و فیبر می باشد که در جلوگیری از ابتلا به سرطان کولون، سرطان پستان و لوسمی مفید است. یک مطالعه نشان داده که برنج قهوه ای خواص ضد تومور داشته و باعث آپوپتوز یا مرگ سلول های سرطانی می شود.

16. درمان افسردگی

تحقیقات نشان می دهد که برنج قهوه ای به دلیل مقادیر بالای اسید آمینه گلوتامین، گلیسیرین و گاما آمینوبوتیریک اسید (GABA) که دارد، خطر ابتلا به استرس، اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد.

17. درمان بی خوابی

برنج قهوه ای یکی از بهترین منابع طبیعی ملاتونین است که بی خوابی شبانه را درمان کرده و باعث بهبود کیفیت خواب می شود.

18. تقویت سیستم ایمنی بدن

مقادیر بالای ویتامین ها و مواد معدنی موجود در برنج قهوه ای به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و خطر ابتلا به عفونت را کاهش می دهد.

19. پوکی استخوان

مقادیر بالای منیزیم و کلسیم موجود در برنج قهوه ای به تقویت استخوان ها کمک کرده و خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد.

20. سلیاک

برنج قهوه ای، گلوتن ندارد و سبب التهاب روده نمی شود، به همین دلیل یکی از بهترین مواد غذایی برای افرادی است که به گلوتن حساسیت دارند و یا بیماری سلیاک دارند.

21. درمان قارچ کاندیدا

برنج قهوه ای شاخص گلیسمی پایین و خواص ضد التهابی دارد به همین دلیل به درمان عفونت های ناشی از قارچ کاندیدا کمک می کند.

22. آسم

تحقیقات نشان داده که مصرف برنج قهوه ای به درمان آسم کمک کرده و خس خس سینه در افراد مبتلا به آسم را تا 50 درصد کاهش می دهد.

23. پاک سازی پوست صورت

مقادیر بالای ویتامین ها و مواد معدنی موجود در برنج قهوه ای به افزایش گردش خون در پوست کمک کرده و باعث پاک سازی و درمان لکه های تیره پوست صورت می شود.
ماسک صورت با برنج قهوه ای: هر روز نصف فنجان برنج قهوه ای را به مدت 15 دقیقه در آب خیس کنید، این آب را از برنج جدا کرده و با پد پنبه ای بر روی صورت بمالید. بگذارید 10 دقیقه بماند تا خشک شود و سپس با آب سرد خوب بشویید.

24. جوان سازی پوست صورت

مقادیر بالای پروتئین و سلنیوم موجود در برنج قهوه ای به حفظ الاستیسیته و کاهش التهاب پوست کمک کرده و با کاهش چین و چروک به جوان سازی پوست صورت کمک می کند.
ماسک برنج قهوه ای و ماست: دو بار در هفته، 2 قاشق غذا خوری پ.در برنج قهوه ای را با 1 قاشق غذا خوری ماست ترکیب کنید و بر روی صورت بمالید، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

25. درمان آکنه و جوش صورت

برنج قهوه ای حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و منیزیم است که به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کنند. برنج قهوه ای دارای خواص ضد التهابی است و برای درمان قرمزی و التهاب ناشی از جوش صورت مفید می باشد.
ماسک برنج قهوه ای برای جوش قرمز: نصف فنجان برنج قهوه ای را به مدت 15 دقیقه در آب خیس کنید، این آب را از برنج جدا کرده و با پد پنبه ای بر روی صورت بمالید. بگذارید 15 دقیقه بماند تا خشک شود و سپس با آب سرد خوب بشویید.

26. درمان اگزما

محتوای نشاسته بالای موجود در برنج قهوه ای به درمان اگزما کمک می کند. نصف فنجان برنج قهوه ای را به مدت 15 دقیقه در آب خیس کنید، این آب را از برنج جدا کرده و با پد پنبه ای بر روی صورت بمالید. بگذارید 15 دقیقه بماند تا خشک شود و سپس با آب سرد خوب بشویید. این کار را دو بار در روز و به مدت 10 روز انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

27. درمان آفتاب سوختگی

برنج قهوه دارای خواص ضد التهابی و خنک کنندگی بالا است و یکی از بهترین و ساده ترین روش های طبیعی برای درمان آفتاب سوختگی محسوب می شود. فقط یک بار در روز، آب برنج قهوه ای را بر روی مناطقی که دچار آفتاب سوختگی شده اند بمالید تا نتیجه بگیرید.

28. درمان موهای آسیب دیده

برنج قهوه ای حاوی پروتئین هایی است که باعث رشد سلول و ذخیره خون در پوست سر شده و به درمان مو های آسیب دیده کمک می کنند.
ماسک برنج قهوه ای برای موی سر: 3-4 قاشق غذا خوری پودر برنج قهوه ای را با یک سفیده تخم مرغ و یک فنجان آب ترکیب کنید و بر روی مو ها و پوست سر بمالید، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با آب و شامپو بشویید. این روش را یک یا دو بار در هفته تکرار کنید تا موهای آسیب دیده درمان شوند.

29. نرم کننده موی سر

برنج قهوه ای پر از مواد مغذی، فیبر و نشاسته است که می تواند باعث نرم تر و براق تر شدن موی سر شود.
ماسک نرم کننده مو: 1 فنجان آب برنج قهوه ای را با 3 قطره روغن رزماری، 3 قطره روغن اسطوخودوس و آب یک گوجه فرنگی تازه را بعد از شامپو کردن، بر روی مو ها بمالید، بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس آن را با آب سرد بشویید.

30. درمان شوره سر

برنج قهوه ای بسیار غنی از سلنیوم است که به طور طبیعی باعث درمان شوره سر می شود. دو بار در هفته مو ها و پوست سر خود را با آب برنج قهوه ای بشویید.

عوارض و مضرات برنج قهوه ای

هنوز هیچ گزارشی از عوارض جانبی و مضرات برنج قهوه ای گزارش نشده است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (72 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (66 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (29 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (20 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (18 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (18 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ منطقه محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... تقابل آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم بعد از طلاق؛ این بار در قامت همکار و نه زن و شوهر! +عکس/ جوری نشستن که همدیگرو نبینن
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...