عجیب ترین و مضحک ترین فشن شو ها که با دیدن آنها متعجب خواهید شد!

  شنبه، 09 مهر 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
عجیب ترین و مضحک ترین فشن شو ها که با دیدن آنها متعجب خواهید شد!
ساعدنیوز: هر ساله معولا هزینه های زیادی صرف فشن شو ها می شود. فشن شوهایی که با هدف خاصی برگزار می شوند. در ادامه به کت واک هایی اشاره می کنیم که انگشت به دهان خواهید ماند. پس این محتوا را از دست ندهید

از فست فود در موسکینو گرفته تا زیارتگاه مدیسون اسکوئر گاردن، اینها برترین مجموعه های دهه 2010 هستند. دهه 2010 در مد یک سفر بوده است، خانه مدل های باردار، سرهای جعلی و کروک های مصنوعی. طراحانی مانند ریحانا و کانیه وست وارد صحنه شدند. تصادف کننده های شانل، نوزادان و توله سگ ها باند فرودگاه را زیبا کردند. اینها تنها تعدادی از وحشیانه ترین لحظات مد دهه گذشته است، لحظه ای که مملو از مجموعه های ظالمانه و فوق العاده، نمایش های باند فرودگاه و طراحی های عجیب و غریب بوده است. (در کنار گسترش فرهنگ اینستاگرام، آیا واقعاً انتظار کمتری داشتیم؟) برندهایی مانند Moschino و Louis Vuitton برخی از افراطی ترین طرح هایی را که تا به حال دیده ایم به نمایش گذاشتند و برای همیشه اثر خود را در مد گذاشتند. مراسم مت گالا 2019 حتی به تاریخ آراسته و مفصل مد با مضمون «کمپ: یادداشت هایی درباره مد» اشاره کرد. از دگرگونی چند قسمتی لیدی گاگا تا قطار لباس مجلل کاردی بی، تم امسال ماهیت بیش از حد مد را برجسته کرد. به هر حال، اگر اضافی نباشد، چه مدل لباسی است؟ با پایان یافتن سال 2019، ما به 15 مورد از هیجان انگیزترین (و اغلب پرمخاطب) لحظات از باند فرودگاه در دهه گذشته فکر کردیم. برای اینکه به یاد بیاورید جیجی حدید چه زمانی به عنوان یک دسته گل لباس می پوشید یا زمانی که مدل ها بادکنک های واقعی می پوشیدند، لیست زیر را بررسی کنید.

Moschino پاییز 2014

در یکی از به یاد ماندنی ترین مجموعه های تاریخ مد، جرمی اسکات اولین حضور خود را در Moschino با مجموعه ای از ظاهرهای الهام گرفته از غذا برای پاییز 2014 انجام داد. مک دونالدز و هرشی دو موتیف دهان آلود بودند که به این مجموعه راه پیدا کردند، که از قضا شامل آن ها می شد. یک روپوش چاپ شده با اطلاعات تغذیه ای کس دیگری گرسنه است؟

شو لباس موسکینو

گوچی پاییز 2018

در اقدامی که دنیای مد را تکان داد، گوچی ماکت هایی از سر مدل ها - مو و همه چیز - ساخت تا آنها مانند کیف های دستی روی باند فرودگاه حمل کنند. چه از چهره های پلاستیکی بی جان و یکسان آن ها متاثر شده باشید یا تحت تأثیر قرار گرفته باشید، نمی توان انکار کرد که ارائه مجموعه پاییز 2018 گوچی یکی از برترین لحظات دهه بود.

شو لباس گوچی

Yeezy فصل 3 (2016)

مجموعه فصل 3 Yeezy کانیه وست که در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار شد، شاهدی بود که نشان دهنده مهارت این خواننده رپ و طراح بود. مدل های وست شامل رپرهای همکار لیل یاکتی، ایان کانر، و یانگ تاگ بودند که قدرت ستاره ای را به نمایش اضافه کردند. این نمایش همچنین به عنوان یک مهمانی انتشار آلبوم عمل کرد، زیرا وست اولین پروژه مورد انتظار خود، The Life of Pablo را آغاز کرد و آن را به رویدادی برای اعصار مختلف تبدیل کرد.
شو لباس

Moncler Genius

پفک های سنگی و جلیقه های چاپ شده که اکنون نمادین Moncler هستند، از جذاب ترین لحظات مد دهه هستند. در طول سال گذشته، افرادی مانند ازرا میلر و فارل با پوشیدن کت های Moncler x Pierpaolo Piccioli، که اکنون یکی از شناخته شده ترین سیلوئت های مد هستند، مرزها را جابه جا کردند. اولین همکاری Moncler Genius، که مجموعه ای از Piccioli را به نمایش می گذارد، نمایشی واقعاً به یاد ماندنی از نوآوری هنری را ایجاد می کند.

شو لباس عجیب

Comme des Garcons پاییز 2012

Comme des Garçons با مجموعه آماده پوشیدن پاییز 2012 خود این دو بعدی را کامل کرد، مجموعه ای که ده ها ظاهر صاف و نمدی را نشان می داد که در کتاب رنگ آمیزی یا عروسک های کاغذی کناری به نظر نمی رسید. صورتی های روشن و قرمز رنگ های کاغذی ساختمانی قطعات را برجسته می کنند، و بیانیه ای بسیار کم پیچ و خفیف را ایجاد می کنند که یکنواخت نیست (جناسی در نظر گرفته شده).

استایل با لباس خاص

Comme des Garcons بهار 2018

کف اتاق خواب یک دختر چهار ساله را تصور کنید، و این همان چیزی است که مجموعه بهار 2018 Comme des Garcons به بهترین نحو تجسم می کند. مدل ها با حلبی های هلو کیتی، اسباب بازی های تمساح و روبان راه می رفتند، هر دو در موهایشان بودند و به لباس های قرمز نامتقارن و بزرگ چسبیده بودند. برخی از نگاه ها حتی چهره های گیاهی جوزپه آرسیمبولدو را نشان می دادند و همه کسانی را که در کلاس تاریخ هنر مقدماتی شرکت می کردند به یک فلاش بک فرستادند. نیازی به گفتن نیست که این مجموعه هر دو حالت کودکانه و مبهم را تجسم می دهد، دو مورد از بهترین انواع بی پرده.

Comme des Garcons  شو لباس

مدل لباس ویکتور و رولف بهار 2019

"من خجالتی نیستم، فقط تو را دوست ندارم." "بدون عکس لطفا." "ببخشید دیر اومدم، نمی خواستم بیام." اینها تنها تعدادی از جملات بسیار قابل نقل است که بر روی لباس های توری در مجموعه لباس های ویکتور و رولف بهار 2019 نصب شده است. رنگ های سبز و صورتی نئون در باند فرودگاه پراکنده بودند، اما پیام های نسبتاً عجولانه نیز همین طور بود، که یک لحظه مد بسیار ابرو (و شاید هم چشم نواز) ایجاد کرد.

شو لباس

Moschino بهار 2018

Moschino Spring 2018 یک صحنه فانتزی شیک، میوه ای و گلدار بود. چیزهای بسیار متفاوتی بود، سخت است که انتخاب کنید کدام یک از آنها بیشتر متمایز است. از تور ماهی ها، توتوس و تاپ های الهام گرفته از اسب کوچک من گرفته تا لباس های گلدار میدسومار که تا حد امکان واقعی تر شده اند، این مجموعه چندین اظهارات ظالمانه را بیان می کند که من نتوانسته ام به آن فکر نکنم. آیا جیجی حدید را با لباس دسته گل می بینید؟

شو لباس موسکینو

Tod’s Fall 2018

مدل های حمل توله سگ در مجموعه پاییز 2018 تاد روی باند فرودگاه راه افتادند، جفتی فوق العاده زیبا برای مجموعه ای از ظاهرهایی با رنگ خنثی. مطمئن نیستم که چگونه هر نمایشی می تواند جیجی حدید را در حالی که یک بچه بولداگ فرانسوی، tbh حمل می کند، برتر کند.

فشن شو در فرودگاه

مد پت مک گرات/ولنتینو بهار 2019

پت مک گراث جادوی خود را برای مجموعه مد لباس والنتینو با تم گل بهار 2019 انجام داد و مژه های گلدار و پردار را روی صورت مدل ها چسباند. مژه های بژ، مشکی و بنفش همراه با مینیمال آرایش، در کنار لباس های الهام گرفته از گل، بیانیه های به یاد ماندنی خود را ایجاد کردند.

آرایش خاص

لویی ویتون بهار/تابستان 2014

برای آخرین نمایش لویی ویتون در بهار/تابستان 2014، مارک جیکوبز یکی از دراماتیک ترین اظهارات خود را انجام داد. مدل ها سرپوش های مشکی گسترده و تاپ های جواهری پوشیده، ژاکت های پردار، و لباس های بدن مشبک روی باند فرودگاه می پوشیدند که دارای یک فواره مشکی بود. دومی نزدیک - کیت ماس ​​که در سال 2011 روی باند فرودگاه لویی ویتون راه می رفت، سیگاری در دست روشن می کرد.

شو لباس لویی ویتون

مارک جیکوبز پاییز 2016

لیدی گاگا و کندال جنر با کفش های پاشنه دار بزرگ و کت های بزرگ به باند مارک جیکوبز رفتند. گاگا که با پوشیدن سکوهایی که تقریباً به اندازه او هستند غریبه نیست، با آرایش تیره و موهای بلوند دزدیده شد. کفش های پاشنه به طور عمده نقطه کانونی مجموعه پاییز 2016 بودند، یکی که بهترین عناصر مد گوت را متحد می کرد.

لیدی گاگا و کندال جنر

فردریک تیاراندسن بهار 2019

آیا تا به حال می خواهید مانند یک حباب لباس بپوشید؟ این فرصت شماست! Fredrik Tjaerandsen با اهدای جایزه حرفه ای استعدادهای جوان L’Oréal در بهار ۲۰۱۹، بادکنک های آوانگاردی خلق کرد که در اطراف مدل های داخل آن ها باد می کردند. آیا چیزی جذاب تر از تماشای ویدیوهای خلاقیت Tjaerandsen در یک حلقه وجود دارد؟

شو لباس بادکنکی

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

به نظر شما کدام شو لباس عجیب تر بود؟ نظر شما درمورد مد خلاقانه چیست؟


20 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدید کننده
2 سال پیش

در پاسخ به: آخری چی بود😂😂
خوش دوخته
بازدیدکننده
2 سال پیش

آخری چی بود😂😂
ادوارد
2 سال پیش

عالی بود
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی. باحاله....
مدیر
2 سال پیش

در پاسخ به: جالب بود مرسی
خواهش میکنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

😅😅😅😅
🤧
2 سال پیش

خدا شفا بده
سو نامرئی
2 سال پیش

بیکارین آخه شماها
فاطمه
2 سال پیش

کی از اینا میپوشه می‌ره تو خیابون خدایی میشه سوژه سال😂😂مثل بالون ارزوهاست😂😂😂
سرفراز
2 سال پیش

دیوانه هستن😁
بازدیدکننده
2 سال پیش

چه مسخره
زهرا
2 سال پیش

عالی
بازدیدکننده
2 سال پیش

یا خدا خودت شفا بده
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: دیوونن
کی اینارو میپوشه
بازدیدکننده
2 سال پیش

🤣🤣🤣🤣
سمی
2 سال پیش

جالب بود مرسی
الناز
2 سال پیش

عالی بودن
⁦( ˘ ³˘)♥⁩
2 سال پیش

چه باحالهههههههههههههههه منم میخوام😭
بازدیدکننده
2 سال پیش

دیوونن
ی بنده خدا
2 سال پیش

خدایی بیکارین/:
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (412 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (62 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (11 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس