آشنایی با ارز دیجیتال پایرت چین (Pirate Chain)

  شنبه، 22 خرداد 1400   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با ارز دیجیتال پایرت چین (Pirate Chain)
توکن ARRR یک سکه حریم حصوصی بر روی بلاک چین اثبات کار POW پایرت چین (Pirate Chain) است. این ارز اولین بار در آگوست 2018 به بازار عرضه شد. در ادامه مطلب بیشتر با این ارز دیجیتال آشنا میشوید . با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال Pirate Chain (پایرت چین) مانند هر ارز دیجیتال دیگری نوسانات زیادی دارد. به دلیل این نوسانات، این ارز دیجیتال برای ترید و تجارت بسیار ارز مناسبی است. در این مقاله می خواهیم آینده ارز دیجیتال Pirate Chain را بررسی کنیم و این ارز را چه از نظر تکنیکال و چه از نظر بنیادی تحلیل نماییم. ارز دیجیتال پایرت چین در یک سال گذشته رشد قیمتی زیادی داشته و تنها در یک ماه گذشته بیش از 180 درصد رشد داشته است. آینده ارز دیجیتال پایرت چین به دلیل داشتن بنیادی قوی، روشن ارزیابی می شود.

ارز دیجیتال Pirate chain چیست؟

ارز دیجیتال پایرت چین (Pirate chain) یک رمزارز صددرصد حریم خصوصی محور است. این ارز دیجیتال از یک پروتکل حریم خصوصی استفاده می کند که با فعالیت سایر کاربران در شبکه به خطر نمی افتد. بیشتر رمزارزهای حریم خصوصی، با حریم خصوصی اختیاری ایجاد می شوند که خود این مسئله رخنه ای در حریم خصوصی آنها ایجاد می کند. ارز دیجیتال Pirate Chain از ZK-Snarks برای محافظت از تراکنش های همتا به همتا در بلاکچین و ایجاد تراکنش های با میزان ناشناس بودن (anonymity) و حریم خصوصی (Privacy) بالا استفاده می کند.

توسعه دهندگانی که Pirate Chain را ایجاد کرده اند معتقدند که بهترین استفاده از این پروتکل برای زنجیره بلوکی است که فقط به ارسال های خصوصی نیاز دارد. اثبات کار با تأخیر (dPoW) از بلاکچین پایرت چین، با کمک اتصال یک Backup از زنجیره ARRR به بلاکچین بیت کوین، این بلاکچین را از آسیب در برابر double spend (دوبار خرج کردن) و حملات 51% محافظت می کند. برای اینکه یک حمله 51 درصدی به Pirate chain رخ دهد، باید حمله 51 درصد به بیت کوین رخ دهد. این امر باعث امنیت بیشتر در شبکه بلاکچین پایرت چین می شود.

Pirate chain

موارد استفاده از ارز دیجیتال ARRR

پایرت چین در حال حاضر به عنوان نوعی سیستم پرداخت از طریق وب سایت های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. ورود پرس و اسپاتی فای با برنامه ریزی برای معرفی سیستم پوینت آف سل از این سیستم استفاده می کنند.

همچنین برنامه هایی برای استفاده از ویژگی های آنون در پایرت چین به عنوان سرویس میکسر وجود دارد که هم اکنون در دست توسعه است.

تجربیات تیم بنیانگذار پایرت چین

تیم کاملاً متشکل از اعضای مختلفی از جمله توسعه دهندگان و اعضای تیم بازاریابی / تبلیغ و طراحی می باشد.

از اعضای برجسته تیم می توان به جین مرسر اشاره کرد. وی یکی از توسعه دهندگان اصلی و باتجربه در کومودو است. وی قبلاً بر روی پروژه زی کش نیز کار می کرد. او همچنین مشاور هیئت مدیره ویل فاندیشن (Veil Foundation)، سکه دیگری برای حفظ حریم خصوصی در بخش رمزنگاری است.

Jl777، که در حال حاضر توسعه دهنده اصلی پروژه کومودو است، همچنین یکی از توسعه دهندگان اصلی در پایرت چین است.

در حال حاضر هیچ شرکت یا بنیادی برای پایرت چین ثبت نشده است. با این حال، این تیم قصد دارد یک بنیاد را در آینده ثبت کند. این تیم با ترکیبی از نام های واقعی و مستعار در لینک دین و حساب توییتر که به هر نمایه پیوند دارند، در وب سایت خود به عنوان نیمه شفاف ذکر شده است.

با توجه به ماهیت پروژه، قابل درک است که چرا برخی از اعضای تیم ممکن است بخواهند هویت خود را خصوصی نگه دارند.

مشارکت ها و مشاوران پایرت چین

هیچ مشارکت قابل توجهی در وب سایت ذکر نشده است. با این حال، تیم یاد آوری می کند که آنها در حال حاضر با چندین پروژه بلاک چین، از جمله وروس کوین (Veruscoin)، ترتل نتورک “Turtle Network (TN)” و کومودو همکاری می کنند.

این مشارکت ها شامل ایمن سازی بلاک چین کومودو از طریق dPOW پایرت چین است. در ضمن پیاده سازی پایانه های پوینت آف سل از طریق VerusPay نیز دست اجراست. در نهایت آنها شبکه (TN) را برای توسعه قابلیت قرارداد هوشمند بهینه می کنند.

ویژگی های ارز دیجیتال Pirate Chain

  • حریم خصوصی و امنیت بالا: ارز دیجیتال Pirate chain از حریم خصوصی و امنیت بالایی برخوردار است.
  • تکنولوژی مستقل دارد: یک زنجیره دارایی مستقل روی Komodo با امنیت dPoW (delayed Proof of Work) راه اندازی شده است.
  • آماده برای استفاده: کارهای بنیادی (Fundamental) این شبکه تمام شده و شبکه اصلی آن در اگوست 2018 راه اندازی گردیده است.
  • تراکنش های خصوصی: فقط تراکنش های ارسال خصوصی انجام می شود.
  • ناشناس بودن (anonymity): از شبکه TOR پشتیبانی می کند.

رقبای اصلی و مزیت پایرت چین

رقبای زیادی در بخش حفظ حریم خصوصی وجود دارد، از جمله مونرو (Monero)، زی کش (Zcash)، دش (Dash) و دیگران.

از نظر ویژگی ها و فناوری، زی کش نزدیکترین رقیب ارز دیجیتال ARRR محسوب می شود. تفاوت این دو در این است که معاملات پایرت چین به طور پیش فرض ناشناس هستند. این شبکه با تأخیر اثبات کار (dPOW) ایمن می شود. این مکانیزم اجماع شبکه پایرت چین را در برابر حمله 51٪ بسیار مقاوم و ایمن می کند. در بین سکه های حریم خصوصی محدودیت قابل توجهی وجود دارد. بنابر تجربه ما، اغلب پروژه هایی با فناوری منحصر به فرد و نوآورانه هستند که از نظر جامعه و رشد قیمت به بزرگترین پروژه ها تبدیل می شوند.

طبق داده های پایرت چین می توان این ارز را در زمره این پروژه ها قلمداد کرد. درست است که این پروژه کمی بعدتر از توکن های اولیه به بازار آمده ولی فن آوی ارز دیجیتال ARRR بسیار پیشرفته است.

قیمت ارز دیجیتال پایرت چین (Pirate chain)

پایرت چین قصد دارد با تشویق به پذیرش ارز دیجیتال ARRR به عنوان روش پرداخت در میان فروشندگان آنلاین عادی، یک گام رو به جلو بردارد. این بلاک چین در حال حاضر در افزونه ورد پرس (WordPress) و اسپاتی فای (Shopify) به همراه یک راهنمای ادغام برای هر دو امکان به صورت نسبتاً یکپارچه وجود دارد. در تصویر زیر می توانید نمودار قیمت یک سال اخیر این ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

​​​​قیمت ارز دیجیتال پایرت چین

تحلیل آینده ارز دیجیتال Pirate chain

یکی از ساده ترین روش ها برای پیش بینی آینده قیمت ارزهای دیجیتال مانند Pirate Chain (ARRR) مشاهده تاریخچه قیمت قبلی آنها در نمودار است. با استفاده از تکنیک های متداول تجزیه و تحلیل فنی مانند شناسایی سطوح حمایت و مقاومت افقی، محاسبه میانگین متحرک و استفاده از اندیکاتورها برای نشان دادن قدرت یا ضعف در بازار، می توانیم قیمت ARRR را پیش بینی کنیم.

نمودار قیمت و تحلیل اکثر قریب به اتفاق ارزهای دیجیتال محبوب در سایت رمزارز نیوز و TradingView در دسترس هستند. TradingView با صرافی های معروف مانند بایننس، Huobi ،ByBit ،FTX و بسیاری دیگر مرتبط است و قیمت لحظه ای بسیاری از آلت کوین ها مانند Pirate Chain (ARRR) را به صورت نموداری نمایش می دهد.

عرضه در گردش و توکنومیکس ارز دیجیتال ARRR

با توجه به خصوصی بودن بلاک چین پایرت چین، هیچ لیست معتبری در کاوشگر بلاک رسمی آن وجود ندارد. بنابراین ما قادر به تجزیه و تحلیل عرضه در گردش آن نیستیم.

استخراج این ارز دیجیتال حدود 25 سال ادامه خواهد داشت. در این مدت پاداش بلاک ARRR به 0 خواهد رسید و عرضه نهایی در حدود 200 میلیون ARRR خواهد بود. هالوینگ قبلی پاداش بلاک ARRR در 23 فوریه سال 2020 انجام پذیرفت. پس از آن عرضه کوین جدید در ازای هر بلاک به 64 ARRR کاهش یافت.

اجماع شبکه با استفاده از الگوریتم اثبات کار POW اکویی هش (Equihash) در بلاک چین پایرت چین انجام می شود. پس برای استخراج این ارز به ماینرهای این الگوریتم احتیاج خواهید داشت.

با این حال، میزان هش “واقعی” با استفاده از اثبات تأخیر کار در زنجیره کومودو (Komodo) و پس از افزایش در بلاک چین بیت کوین تقویت می شود. با این کار امنیت بلاک چین با نرخ هش موثر فراهم می گردد. بنابراین، اطمینان حاصل شود که این شبکه یکی از قوی ترین و ایمن ترین شبکه ها پس از شبکه بیت کوین است.

آیا سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال pirate chain سرمایه گذاری خوبی است؟

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ارز دیجیتال پایرت چین (ARRR) سرمایه خوبی برای شما است، در نظر گرفتن نسبت ریسک به پاداش در سرمایه گذاری بسیار مهم است. به نظر می رسد که آینده ارز دیجیتال Pirate chain بر اساس تحلیل فاندامنتال در طولانی مدت روشن است و این ارز می تواند آینده خوبی داشته باشد.

سخن پایانی

برای پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال، تریدر ها از دو روش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال استفاده می کنند. با استفاده از تجزیه و تحلیل تکنیکال می توانیم آینده قیمت ارز دیجیتال Pirate chain را در کوتاه مدت مشخص کنیم. با استفاده از سطوح مقاومت افقی و حمایت، میانگین متحرک، شاخص های مختلف و سایر تکنیک ها، می توانید بالا یا پایین آمدن قیمت در چند روز، هفته ها و ماه های آینده را پیش بینی کنید.

بازار ارزهای دیجیتال در بلندمدت بسیار ناپایدار است و پیش بینی آن دشوار است؛ بنابراین قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، تحقیق در مورد Pirate Chain و هر ارز دیجیتال دیگری، بسیار لازم است. هنگام تجزیه و تحلیل قیمت، برای پیش بینی آینده قیمت Pirate Chain تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی ضروری است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (37 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (29 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (20 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (19 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (18 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (16 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (15 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (15 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (12 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (11 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (10 نظر) تور عروس و آرایش شب عروس، ترکیب جدید بهاره رهنما برای جدیدترین استوری اش بعد از بازگشت از کربلا+ عکس (12 نظر)
تیتر امروز   
تذکر جدی رهبر انقلاب به هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری: از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنید
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
این زن خاطرات دوران جنینی‌ خود را در شکم مادرش به یاد دارد😲
علت خودداری رهبر معظم انقلاب از درمان دست راست شان با طب سوزنی در چین!
لیلا زیباکلام: حال عمومی بابا خوب است و اختلالی در روند درمان اتفاق نیفتاده است
زد و خورد شدید در سخنرانی ظریف برای پزشکیان/ بزارید نشون بدن مخالف شهید رئیسی هستند!+فیلم
ادامه تبلیغات نامزدها در صداوسیما بعد از مناظره سوم
در مناظره سوم چه گذشت؟
شوخی زشت با آبدوغ‌خیار/ چه کشوری غذای محبوب ایرانی ها را قاپیده است؟
اجازه نمی دهم تو رئیس جمهور شوی! رقابت شدید بین پزشکیان و زاکانی در حواشی داغ امروز شنبه 2 تیر 1403
عیدی جالب بازاری‌ها به مردم / از تخفیف میوه تا تخفیف بدلیجات برای خانم‌های محجبه + عکس
زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...
دفاع تمام قد پورمحمدی از شبکه نمایش خانگی /اختلافات و بدبینی های ما مانع دیده شدن دستاوردهای ما شده است
فال قهوه با نشان روز شنبه 2 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز شنبه 2 تیر 1403 + فیلم