آشنایی با ارزدیجیتال پاندی ایکس(NPxS)

  دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
آشنایی با ارزدیجیتال پاندی ایکس(NPxS)
PNXS یک پلتفرم باز است. توکن های پاندی ایکس غیر قابل استخراج هستند که توسط خالقان و پدید آورندگان آن استخراج می شوند و سپس بقیه می توانند از آن استفاده کنند. بهترین نکته در مورد این رمزارزها این است که دارندگان پاندی ایکس می توانند این ارزدیجیتال را با ارزهای فیات معاوضه کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، پاندی ایکس یکی از پروژه های جدید محسوب می شود که در سال 2017 با هدف راحت تر کردن و دسترسی بیشتر و بهتر مردم به ارزهای دیجیتال و کاربردهای آن، ایجاد شد.

این پروژه توسط تیم باتجربه ای راه اندازی شد که تمام اعضای آن از افراد باتجربه در دنیای کریپتو بودند و بیشترین سابقه و فعالیت آنها در این فضا در زمینه ساخت کیف پول های ارز دیجیتال بود.

در پیش فروش های عمومی و خصوصی پاندی ایکس که در تاریخ 21 ژانویه 2018 برگزار شد، در مجموع، 30.5 میلیون دلار جذب شد. سرمایه جذب شده از ICO پروژه در یک کیف پول سرد و یک حساب بانکی به صورت ترکیبی از بیت کوین، اتریوم و دلار نگهداری می شود. از 19 نوامبر 2018 تاکنون، پاندی ایکس 15 درصد از این سرمایه را با توزیع زیر مورد استفاده قرار داده است:

بازاریابی: 15%، توسعه پروژه: 50%، تیم: 15%، مجوز: 10%، همکاری ها: 10%

ارزدیجیتال پاندی ایکس با نام اختصاری PNXS با شعار «خرید بطری آب با ارزدیجیتال» ظهور کرد. ارزدیجیتال پاندی ایکس با ارائه کردن دستگاه های POS و کارت بانکی XPASS به دنبال این است که دسترسی همه را به ارزهای دیجیتال ممکن کند. تیم پاندی ایکس خود را مشابه فروشگاه زنجیره ای وال مارت در بازار رمزارزها می بیند. زیرا آن ها می خواهند کاربران ارزهای دیجیتال بتوانند در هر زمان و هر مکان به خرید و استفاده ار رمزارزها اقدام کنند. مدیران این شرکت گفته اند:«ما می خواهیم استفاده از کریپتوکارنسی را به سادگی آب خوردن کنیم. در پاندی ایکس ما به دنبال این هستیم تا کریپتوکارنسی را در اختیار میلیون ها استفاده کننده قرار بدهیم و به افزایش ارزش ارزهای دیجیتال کمک کنیم.»

پروژه پاندی ایکس که یک پروژه نوپا در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می شود، توکن خود را از ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی کرد. یعنی توکن NPXS یک توکن ERC-20 است. این پروژه تاکنون محصولات متنوعی ارائه کرده است که همه آنها از سیستم سخت افزاری XPOS پشتیبانی کرده و به تطبیق پذیری و پذیرش بیشتر آن کمک می کنند. این محصولات عبارتند از:

توکن های NPXS و NPXSEM، کارت XPAS، اپلیکیشن های غیرمتمرکز (dApps)، کیف پول Xwallet، بلاک چین (f(x، تلفن همراه هوشمند XPhone

پیدایش ارزدیجیتال پاندی ایکس

پاندی ایکس در سپتامبر سال 2017 تاسیس شد. سازندگان پاندی ایکس تیمی بودند که تجربه ی زیادی در زمینه ی ارزهای دیجیتال داشتند. zac cheah مدیر و موسس پاندی است. مدیرعامل و بنیان گذار ارزدیجیتال پاندی ایکس دارای چندین سال سابقه ی کاردر زمینه ی ساخت بازی های موبایل است و بقیه ی تیم اصلی اجرایی از متخصصان رایانه ، امورمالی و کارشناسان حقوقی تشکیل شده است. دفتر رسمی این شرکت در سنگاپور قرار دارد. به غیر از سنگاپور در لندن ، سائوپاولو ، جاکارتا ، سئول ، توکیو ، شنزن و تاپیه دفتر رسمی دارند.

ویژگی های پاندی ایکس

PNXS یک پلتفرم باز است. توکن های پاندی ایکس غیر قابل استخراج هستند که توسط خالقان و پدید آورندگان آن استخراج می شوند و سپس بقیه می توانند از آن استفاده کنند. بهترین نکته در مورد این رمزارزها این است که دارندگان پاندی ایکس می توانند این ارزدیجیتال را با ارزهای فیات معاوضه کنند. پروژه ی پاندی ایکس راه های مختلفی را برای فروش ارزدیجیتال به صورت آنلاین و آفلاین ارائه می دهد. بخاطر همین یک زیرساخت کامل ایجاد کرده اند که شامل یک بلاک چین عمومی ، اپ موبایل Xwallet برای ذخیره و انتقال وجه ، کارت Xpass برای پرداخت آنلاین و آفلاین ، پایانه ی پرداخت Xpos برای دریافت وجه و توکن NPXS برای پوشش هزینه و کارمزد. هر دستگاه POS این شرکت به بلاک چین های اتریوم و NEM متصل است در نتیجه هر محصول آن جزئی از بلاک چین اتریوم و نم است و تمام توسعه دهندگان در سراسر جهان می توانند با شبکه ی پاندی ایکس به هم متصل شوند. همچنین این تیم می خواهد دستگاه های POS خود را در جنوب آسیا توزیع کند.

کیف پول های پاندی ایکس

پاندی ایکس یک توکن ERC-20 است. یعنی با استفاده از قراردادهای هوشمند بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. بنابراین می تواند با همه ی کیف پول های ERC-20 سازگاری کند. کیف پول هایی همچون LedgerNano s ، MyEtherWallet و Trezor .

صرافی های ارائه دهنده ی Npxs

صرافی های معتبر بسیاری ارزدیجیتال پاندی ایکس را پشتیبانی می کنند از جمله : IDEX, , BancorNetwork , CoinNest و صرافی بزرگ Binance.

به طور کلی پاندی ایکس یکی از موفق ترین پروژه های حال حاضراست زیرا پس از قرار گرفتن در لیست اولین صرافی ارزدیجیتال با ارزش بازار بیش از 300 میلیون دلار افتتاح شد. موفقیت این رمزارز به دلیل محبوبیت دیگر محصولات شرکت و نگاه جدیدی بود که به بازار ارزهای دیجیتال داشت.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (114 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (39 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (23 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (20 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (8 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر) نگاهی به کیک تولد شیک و 3 طبقه نعیمه نظام دوست با طرح بال فرشته/ جذاب و لاکچری+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر به جرم دختر بودن / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس
اعلام نتایج مرحلۀ اول فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌
از تکاپوی نامزدهای انتخاباتی تا جشن ده کیلومتری عید غدیر در حواشی داغ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403