آشنایی با دمنوش های مفید برای لاغری و چربی سوزی

  شنبه، 18 دی 1400   زمان مطالعه 18 دقیقه
آشنایی با دمنوش های مفید برای لاغری و چربی سوزی
لاغری یکی از بحث‌های داغ روز است و خیلی از افراد با استفاده از راه‌هایی همچون قرار دادن بالون معده، ورزش کردن، خوردن میوه های لاغر کننده و مصرف انواع نوشیدنی‌ چربی سوز و دمنوش لاغری و … برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

فرار از چاقی و خلاص شدن از بافت های چربی بدن همیشه به عنوان یکی از دغدغه های افراد مختلف محسوب می شود. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی دمنوش مفید برای لاغری و چربی سوزی بپردازیم تا افراد قبل از استفاده از عمل های جراحی و داروهای شیمیایی کمی از این دمنوش ها نیز استفاده کنند.

افراد مختلف باید بدانند که تمامی این دمنوش ها از گیاهان موجود در طبیعت تهیه می شوند و نباید این انتظار را داشته باشند که مصرف آنها در ظرف مدت زمان کوتاهی به کاهش وزن آنها کمک کند. بلکه افراد باید با استفاده بلند مدت و منظم از این دمنوش ها می توانند به لاغری خود امیدوار باشند.

دمنوش چربی سوز و لاغری خانگی

چای و دمنوش های لاغری که غالبا با اسامی (slimming tea) یا (weight-loss tea) شناخته می شوند بر پایه گیاه دارویی سنا هستند که سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) آن را برای درمان یبوست تایید کرده. سنا حاوی مواد شیمیایی است که روده بزرگ را تحریک می کند و تاثیر ملین دارد. در نتیجه با دفع مقدار زیادی آب از بدن موجب لاغری می شود، درست مثل قرص های لاغری گیاهی.

دمنوش گل محمدی و تاثیر آن بر لاغری

مقدار زیاد سدیم موجود در بدن می تواند سبب غلظت خون و از بین رفتن آب در بدن شود. علاوه بر این در فرآیند لاغری نیز، بدن آب زیادی را از دست می دهد؛ اما مصرف دمنوش گل محمدی به عنوان یک دمنوش مفید برای لاغری می تواند با تاثیر بر کلیه ها، سدیم های( نمک ها) زیادی را توسط ادرار از بدن دفع کند.

همچنین افراد می توانند از خاصیت سم زدایی این دمنوش معطر استفاده کنند و سموم بیشتری را از طریق کلیه ها و ادرار از بدن خود دفع کنند. در این میان قابل ذکر است که خیلی از افراد از رایحه خوش برگ های این گیاه در چای ها و نوشیدنی های خود نیز استفاده می کنند.افراد برای تهیه این دمنوش مفید برای لاغری بهتر است ابتدا برگ ها و غنچه های این گل را به خوبی بشویند تا اثری از سموم و آفت های پخش شده روی آنها باقی نمانده باشد. سپس این گل ها را با مقداری آب به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بجوشانند و در مرحله بعدی صاف کنند و در وعده های مختلف از آن استفاده کنند.قابل ذکر است که گل محمدی نوعی داروی خانگی برای رفع یبوست می باشد، پس بهتر است افراد از مصرف بیش از حد آن پرهیز کنند.

دمنوش لاغری گل محمدی

دمنوش زنجبیل یک دمنوش مفید برای لاغری و چربی سوزی

طبق تحقیقات انجام شده ریشه زنجبیل دارای مقداری کافئین می باشد که می تواند از طریق کاهش اشتها به کاهش وزن افراد کمک کند. زنجبیل با بالا بردن دمای بدن می تواند به سوخت و ساز بدن نیز کمک کند. این دمنوش کمی تند است اما به خوبی می تواند به چربی سوزی در بافت های بدن بپردازد.

قابل ذکر است که این دمنوش مفید برای لاغری می تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش از طریق ایجاد حرکات و فعالیت های درست در روده بزرگ، کوچک و کاهش کلسترول نیز کمک کند.

این دمنوش می تواند سبب احساس سیری در افراد مختلف شود و عملکرد دستگاه گوارش را نیز بهبود دهد و سبب هضم بهتر غذا شود تا ویتامین ها و مواد مغذی به خوبی جذب شوند و سم ها از بدن دفع شوند.افراد برای تهیه این دمنوش باید تکه های خشک شده زنجبیل و یا مقداری از پودر آن را در آب بریزند و آن را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بجوشانند و آن را در وعده های مختلف به خصوص بعد از غذا مصرف کنند.افراد می توانند در هنگام تهیه این دمنوش مقداری دارچین، بابونه، چای سبز و … نیز به آن اضافه کنند تا هم تاثیر آن بیشتر شود و هم طعم آن بهبود یابد.

دمنوش مریم گلی و تاثیر آن بر لاغری

همان طور که همه می دانیم استرس و اضطراب های روزانه می توانند سبب تحریک فرد به خوردن و افزایش اشتها شوند. زیرا غدد فوق کلیوی شروع به ترشح هورمون های آدرنالین و کورتیزول در معده می کنند.

در این میان افراد می توانند با استفاده از یک دمنوش مفید برای لاغری مانند دمنوش مریم گلی، استرس ها را از خود دور کنند تا میل کمتری نیز به خوردن غذا پیدا کنند. قابل ذکر است، گیاه مریم گلی از نوع گیاهان نعناعی می باشد و می تواند به درمان زخم ها، عفونت های زنانه، تقویت حافظه و … نیز بپردازد.

افراد برای تهیه این دمنوش باید مقداری از این گل را به مدت ۱۵ دقیقه با آب بجوشانند و در لحظه هایی که دچار استرس می شوند، میل کنند تا آرام شوند و در نتیجه جلو اشتهای آنها نیز گرفته شود.قابل ذکر است افراد می توانند برای بهتر شدن طعم این دمنوش آن را با مقداری لیموترش و یا عسل مخلوط کنند.

دمنوش لاغری قهوه سبز

قهوه خام تفت داده نشده، کافئین و کلروژنیک بالایی دارد. کافئین، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و کلروژنیک به عنوان آنتی اکسیدان به کاهش فشارخون و کاهش وزن کمک می کند. قهوه سبز کارایی رژیم غذایی، ورزش و در نتیجه میزان کاهش وزن را تا حدودی افزایش می دهد. برای تهیه آن پودر قهوه سبز را داخل یک لیوان آب جوش بریزید و ۷ دقیقه زمان بدهید تا آماده شود.

دمنوش لاغری چای ماچا

چای ماچا نوعی چای سبز است که در مقایسه با انواع چای سبز ارزش غذایی بالاتری دارد. پژوهش ها نشان داده اند که یک لیوان از این چای حداقل معادل ۱۰ لیوان چای سبز معمولی ارزش غذایی دارد. چای ماچا می تواند تا حدودی سوخت و ساز بدن را افزایش دهد اما یک راه حل جادویی برای کاهش وزن نیست.

دمنوش لاغری چای سبز

چای سبز معمولا تخمیر شده نیست. برگ های آن بخار پز شده و سپس با دست خرد می شوند. برخی تحقیقات نشان داده اند افرادی که چای سبز می نوشند، حدود ۱٫۵ کیلو در ۳ ماه وزن کم می کنند. اما برای رسیدن به این مقدار کاهش وزن، روزانه باید ۶ تا ۷ فنجان چای سبز بنوشید که کار سخت و طاقت فرسایی است. یادتان باشد به جای چای سبز از عصاره آن استفاده نکنید؛ چرا که موجب بروز مشکلات جدی کبدی می شود.

دمنوش لاغری هل

هل، میوه ای از خانواده زنجبیل است که در انواع مختلفی همچون هل سیاه، سفید و سبز وجود دارد. هل، حاوی فیبر بالایی است؛ در نتیجه احساس سیری را در فرد افزایش داده و سوخت و ساز بدن را بالا می برد. همچنین ملاتونین موجود در آن مانند یک چربی سوز طبیعی عمل می کند. استفاده از هل همراه با برنامه غذایی سالم برای لاغری و کاهش وزن بسیار مفید است.

دمنوش لاغری رویبوس

ریبوس به چای قرمز معروف است. این چای آنتی اکسیدان بالایی دارد که بدن را از تخریب رادیکال های آزاد نجات می دهد و نسبت به چای سیاه و سبز مزایای بیشتری دارد. افرادی که عادت دارند بعد از غذا چای بنوشند، می توانند از این دمنوش استفاده کنند، زیرا از جذب آهن توسط بدن جلوگیری نمی کند. پژوهش ها نشان داده اند که ریبوس تا ۲۲ درصد مانع از شکل گیری بافت های چربی می شود، اما به تنهایی نمی تواند به کاهش وزن کمک کند.

دمنوش لاغری جینسینگ

جینسینگ انواع مختلفی دارد که نوع آمریکایی و آسیایی آن مرسوم تر است. جینسینگ موجب افزایش سوخت و ساز بدن می شود و برای از دست دادن چربی های اضافی بدن مفید است. همچنین استفاده از آن در طول روز انرژی را بالا می برد و سبب می شود به راحتی ورزش کنیم. جینسینگ به تعادل قند خون نیز کمک می کند. استفاده از این ماده در کنار سبک زندگی سالم (برنامه غذایی مناسب و ورزش) موثر است.

دمنوش لاغری قاصدک و نعناع

این دمنوش به حفظ سلامت کبد کمک می کند. کبد مسئول سم زدایی بدن است بنابراین نقش موثری در سوخت و ساز آن دارد. سلول های موجود در کبد چربی ها را می شکنند و به انرژیِ قابل استفاده تبدیل می کنند. در نتیجه سوخت و ساز بدن را بالا می رود و اشتها تنظیم می شود. دمنوش قاصدک و نعناع به هضم و جذب مواد مغذی کمک می کند و دمنوشی قدرتمندی برای محافظت از کبد است.

دمنوش لاغری زرشک

زرشک میوه ای ترش و سرشار از خاصیت است که بومی مناطق معتدل و نیمه استوایی اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکاست. دمنوش زرشک سبب افزایش چربی سوزی در بدن می شود، اما هیچ کس تاکنون با مصرف یک نوع دمنوش به وزن ایده آل خود نرسیده است. می توانید از دمنوش زرشک در کنار رژیم غذایی خود استفاده کنید تا تاثیر آن را افزایش دهید.

دمنوش لاغری چای سبز و زنجبیل

چای سبز علاوه بر خواصی که برای سلامتی دارد، مدت هاست به عنوان ماده ای مؤثر در کاهش وزن، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در حالی که بسیاری از تحقیقات خلاف این فرضیه را بیان می کند، اما مطالعات دیگری صورت گرفته که نشان می دهد چای سبز سه ماده ی اصلی دارد که در کنترل وزن مؤثر هستند. کافئین، کاتچین و تیانین سه ماده ای هستند که در این مطالعات به آنها اشاره شده است. کافئین کارکرد سیستم بدن را افزایش و سرعت بعضی از فرایندهای بدن به خصوص متابولیسم بدن (همه ی فرایندهای بیولوژیکی که بدن هر موجود زنده برای حفظ بقا انجام می دهد) را افزایش می دهد و همان طور که می دانید، متابولیسم ارتباط مستقیمی با کاهش وزن دارد.

کاتچین که به عنوان یک فلاونوئید آنتی اکسیدانی شناخته می شود، یکی از سه عنصر مهم چای سبز است که موجب تفاوت چای سبز با چای سیاه می شود (چای سیاه همان تخمیرشده ی چای سبز است) و در شرایطی خاص می تواند به کاهش جذب چربی از روده کمک کند. تیامین هم اسید آمینه ای موجود در چای سبز است که به آزادشدن دوپامین در مغز (ماده ای شیمیایی که باعث ایجاد حس شادی و آرامش می شود) کمک می کند. بنابراین اگر خواستید استرس تان را کم کنید، تیامین می تواند گزینه ی مناسبی برای این کار باشد، چون برخلاف کافئین، فرد را حساس و عصبی نمی کند. زنجبیلی که به چای سبز برای تهیه ی این دمنوش اضافه می شود به بهبود فرایند هضم کمک می کند و به چای سبزتان بدون اینکه بخواهید شکر یا چیز دیگری اضافه کنید طعم و عطر خاصی می بخشد. از طرفی چون چای سبز طبع سردی دارد افزودن زنجبیل با طبع گرم، دمنوش شما را متعادل می کند.

مواد لازم برای تهیه ی دمنوش چای سبز و زنجبیل

  • مقداری زنجبیل تازه ی پوست کنده یا نصف قاشق چای خوری زنجبیل پودرشده،
  • ۱ قاشق چای خوری چای سبز،
  • یک لیوان آب،
  • و یک قاشق عسل طبیعی برای شیرین شدن دمنوش (اختیاری)

طرز تهیه دمنوش چای سبز و زنجبیل

برای درست کردن این دمنوش لاغری و اکثر دمنوش های دیگر، بهتر است از یک لیوان صافی دار استفاده کنید یا صافی مناسبی روی لیوان قرار بدهید. ابتدا زنجبیل و چای سبز را داخل صافی قرار بدهید و یک لیوان آب جوش داخل لیوان بریزید و صافی را داخل لیوان بگذارید. حواس تان باشد چای سبز را بیشتر از ۳ تا ۴ دقیقه داخل آب جوش نگذارید، چون طعم تلخی پیدا می کند. صافی را خارج کنید. دمنوش تان حاضر است. این دمنوش را با شکر شیرین نکنید و اگر دل تان خواست، می توانید یک قاشق عسل به آن اضافه و روزانه ۱ یا ۲ فنجان از این دمنوش لاغری را با معده ی خالی میل کنید.

دمنوش لاغری بابونه

استرس و اضطراب از عوامل بی خوابی هستند. از طرفی خواب نامنظم سبب افزایش وزن می شود. این دمنوش، آنتی اکسیدان بالایی دارد که به دفع چربی ها و بافت های مرده کمک می کند. از همه مهم تر اینکه یک آرامش بخش قوی است و موجب جلوگیری از افزایش قند خون بعد از غذا می شود. این موضوع به خودی خود در کنترل اشتها بسیار موثر است.

دمنوش لاغری رزماری

رزماری گیاهی معطر است که در اغلب نقاط ایران رشد می کند. این گیاه، آنتی اکسیدان بالایی دارد و خاصیت ضد التهابی آن، چربی سوزی را در بدن افزایش می دهد. علاوه بر این، گیاه رزماری آنزیم لیپاز را نیز مهار می کند. لیپاز آنزیمی است که مولکول های چربی را می شکند و سبب احساس سیری و کاهش سرعت هضم غذا می شود.

دمنوش لاغری رازیانه

این دمنوش سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد درنتیجه کالری های دریافتی شما سریع تر مصرف می شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می کند. همچنین این دمنوش احساس گرسنگی را کاهش می دهد. درست است که تا حدودی این دمنوش به کاهش وزن کمک می کند اما زیاد خوردن آن، روند کاهش وزن را سریع تر نخواهد کرد. رازیانه در کنار برنامه کاهش وزن با کمک به هضم و جذب مواد مغذی موثر است. باید حواس تان باشد که قبل از استفاده از داروهای گیاهی برای لاغرشدن به تغذیه و ورزش توجه کنید.

دمنوش لاغری چای ترش

چای ترش را به نام های چای قرمز یا مکه هم می شناسند که با چای سفید، سبز و سیاه کاملا متفاوت است. چای ترش دارای انواع آنتی اکسیدان است که تاثیر زیادی بر روی دفع چربی ها، بافت های مرده و آسیب دیده دارد. همچنین سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و سبب سرعت بخشیدن به دفع غذای مصرفی می شود. در نتیجه چربی موجود در غذا را غیر قابل دسترس کرده و جذب کربوهیدرات را کاهش می دهد.

دمنوش لاغری گزنه

گزنه گیاهیست که سبب تغذیه عمیق به سلول ها، کاهش میل به غذا و سم زدایی بدن می شود. این دمنوش سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین C، ویتامین E، آهن و پتاسیم است که موجب کاهش اشتها می شود. دمنوش گزنه علاوه بر سوزاندن چربی ها، بدخلقی و بی حوصلگی را نیز برطرف می کند.

دمنوش لاغری اسطوخودوس

این گیاه با نام های اسطوقدوس یا لاوندر هم شناخته می شود که برای درمان فشارخون بالا، دیابت و بی خوابی مفید است. آنتی اکسیدان بالای این گیاه به سم زدایی روده ها کمک می کند و با کاهش جذب چربی ها سبب کاهش وزن ناچیزی می شود.

دمنوش لاغری یونجه

گیاه یونجه دارای انواع ویتامین ها، موادمعدنی و پروتئین است، به همین دلیل آن را سلطان گیاهان می نامند. مصرف این دمنوش دستگاه گوارش را پاک سازی می کند و برای رفع یبوست بسیار مفید است. دمنوش یونجه منبعی غنی از پروتئین و فیبر است که احساس سیری را در فرد بالا می برد. یونجه دارای ساپونین است که سبب محلول شدن چربی ها می شود و علاوه بر آن سلامتی رگ های خونی را نیز تضمین می کند.

دمنوش لاغری یرباماته

این چای آمریکای جنوبی از برگ ها و شاخه های نازک گیاه یرباماته درست می شود که دارای مواد تحریک کننده کافئین و تئوبرومین است. علاوه بر این دارای ساپونین نیز هست که به حل شدن چربی ها کمک می کند. ترکیبات موجود در این گیاه در شکلات نیز موجود است. در یک تحقیق بر روی حیواناتی که رژیم با چربی بالا داشتند، مشخص شد آنهایی که یرباماته مصرف می کردند سطح قند خون شان پایین تر بود.

دمنوش لاغری زردچوبه

زردچوبه، چربی سوزی بدن را بالا می برد و سبب افزایش سوخت و ساز بدن می شود. پژوهش ها روی دو گروه از موش ها نشان داد که میزان چربی در گروهی که همراه با غذای خود زردچوبه مصرف می کردند، کمتر از گروه دیگر بود. هرچند زردچوبه به تنهایی نمی تواند باعث کاهش وزن شود اما از آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با بیماری ها می توان استفاده کرد.

دمنوش لاغری برگ بو و دارچین

برگ بو دارای ویتامین های زیادی از قبیل C ,A و B کمپلکس است. این برگ نقش مهمی در تقویت معده و هضم غذا دارد. دارچین هم برای چربی سوزی بسیار موثر است و سوخت و ساز بدن را بالا می برد. وجود این دو گیاه در کنار یکدیگر قندخون را کاهش می دهد که خود نقش موثری در کاهش میل به شیرینی ها دارد و جلوی احساس ضعف و گرسنگی را می گیرد.

دمنوش لاغری کرفس و چای سبز

کرفس خام به دلیل کالری پایین و هضم آهسته، احساس گرسنگی فرد را کنترل می کند. چای سبز هم موجب چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز بدن می شود. ترکیب این دو گیاه در کنار رژیم غذایی و ورزش تاثیر گذار است، اما نباید از آن توقع معجزه داشت.

دمنوش لاغری به لیمو

به لیمو گیاه بومی آمریکای جنوبی با خواص دارویی بسیار زیاد است. دمنوش به لیمو باعث می شود تا افراد، کمتر دچار ریزه خواری شوند. این دمنوش به چربی سوزی و تجزیه چربی ها در دستگاه گوارش کمک می کند. همچنین مشکلات معده و سوء هاضمه را برطرف و اشتها را کم می کند. استفاده از این دمنوش علاوه بر تقویت عضلات در جلوگیری از آسیب به ماهیچه ها در طول تمرین موثر است.

دمنوش لاغری لیموناد چای سبز

چای سبز و لیمو دو ماده مفید در چربی سوزی هستند که تا حدودی سوخت و ساز بدن را بالا می برند. علاوه بر آن عملکرد سیستم گوارشی را بهبود می بخشند.

دمنوش لاغری چای سیاه

مصرف چای سیاه در کشور ما بسیار مرسوم است. این چای طعم بسیار قوی دارد و مانع جذب چربی ها در روده می شود. با این حال نمی توان به طور قطع گفت که به کاهش وزن کمک می کند.

دمنوش لاغری چای دارچین

هر فنجان چای دارچین تنها ۲ کالری دارد. حال اگر این نوشیدنی را جایگزین نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه کنیم، میزان کالری های دریافتی روزانه را کاهش داده ایم. از طرف دیگر دارچین قند خون را کنترل کرده و ثابت نگه می دارد. تثبیت قند خون باعث کنترل هوس های غذایی می شود.

دمنوش لاغری چای اولانگ

این چای با خشک کردن برگ های چای در آفتاب گرم تهیه می شود. چای اولانگ نیز مانند چای سبز سرشار از کاتچین است. هر چند فواید بی نظیر این چای را در سلامت قلب، پوست، تقویت حافظه و پیشگیری از سرطان نمی توان منکر شد؛ اما نمی توان از آن به عنوان یک دمنوش لاغری موثر استفاده کرد.

دمنوش لاغری زیره

زیره مانند بسیاری از ادویه ها برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. زیره سطح کلسترول و چربی خون را کاهش و چربی سوزی را افزایش می دهد. وجود فیبر بالا در این دمنوش به کاهش اشتها کمک می کند، به همین دلیل است که آن را دمنوش لاغری می نامند.

دمنوش لاغری چای سفید

این چای کمترین فرآیند فرآوری را تجربه کرده و طعمش کمی شیرین است. چای سفید می تواند به تجزیه سلول های چربی موجود در بدن کمک و از شکل گیری سلول های چربی جدید جلوگیری کند. با این حال پژوهش های انجام شده روی حیوانات بوده و هنوز مشخص نیست که همین تاثیر روی بدن صدق می کند یا نه. علاوه بر این مصرف زیاد چای سفید سبب از بین بردن مینای دندان در طولانی مدت می شود.

دمنوش لاغری بلوبری

بلوبری یک میوه ­ی خوشمزه با خاصیت بی ­نظیر بر کاهش وزن است. فیبر بالای موجود در این دمنوش باعث جلوگیری از یبوست و تنظیم حرکات روده می­ شود. علاوه بر آن از جمله خواص فیبر می ­توان به هضم بهتر غذا و کاهش احساس گرسنگی اشاره کرد.آنتی ­اکسیدا ن ­های موجود در بلوبری نه تنها به جلوگیری از سرطان کمک می کنند، بلکه سرعت کاهش وزن را در افراد مختلف افزایش می­ دهند.

اگر دوست دارید می توانید به همراه صبحانه، میان وعده عصر و یا حتی به تنهایی چای بنوشید و از آن لذت ببرید. تا زمانی که کافئین تاثیر بدی روی بدن تان نداشته باشد، نوشیدن چای ایرادی نخواهد داشت. همچنین مواد موجود در چای و دمنوش ها شما را در برابر سرطان، دیابت و بیماری های قلبی ایمن می کند.

دمنوش لاغری نعناع

نعناع جزء خانواده سبزیجات می باشد و می توان از آن به شکل تر و تازه و یا به شکل خشک شده در تهیه دمنوش استفاده کرد. این گیاه به دلیل رایحه خوبی که دارد می تواند افراد را سیر کند و به کاهش اشتها و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک کند.البته باید دقت کرد که مصرف بیش از اندازه این سبزی می تواند منجر به سوزش معده و حالت تهوع های مکرر شود.قابل ذکر است که افراد برای تهیه دمنوش نعناع باید مقداری از سبزی نعناع و یا پودر خشک شده آن را به مدت ده دقیقه در آب بجوشانند و سپس آن را مصرف کنند.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (657 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (16 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان